Dat dacht ik al. Tijd voor een burgeroorlog om voor eens en altijd een einde aan deze onzin en de dissidenten een kopje kleiner te maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder volgens de Groene Spelling, met volgens de Witte. Nederlands
Volgens het witte boekje uit 2011 dat ik heb schrijven we tijdperken en historische gebeurtenissen met een kleine letter.quote:
quote:"De media kregen die mogelijkheid niet, maar hadden zich volgens Verkuyl wel wat beter moeten informeren alvorens hun kont tegen de krib te gooien. De suggestie dat Middeleeuwen voortaan moet worden geschreven als middeleeuwen klopt bijvoorbeeld niet. De hoofdletter blijft gehandhaafd als het werkelijk over dat tijdvak gaat, maar vervalt als een vergelijking wordt gemaakt met de Middeleeuwen, bijvoorbeeld in de zin: het is hier net de middeleeuwen. Ook hier geldt volgens Verkuyl: ‘Handig voor de gebruiker.’"
Op de envelop waar je de brief in doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef Ties02 het volgende:
Jongens als je een brief stuurt waar zet je dan het adres waar je het naartoe stuurt op, en waar zet je je eigen dingen op
Ja maar welke kantquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef Giku het volgende:
[..]
Op de envelop waar je de brief in doet.
Voorkant adres, achterop eventueel retouradres. Maar dat hoeft niet.quote:
Tijd voor de dans.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef Ties02 het volgende:
oprechte vraag was het hoor, ik stuur nooit brieven man
http://bit.ly/UEKaWzquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef Ties02 het volgende:
oprechte vraag was het hoor, ik stuur nooit brieven man
Meen je dit nou serieus?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:53 schreef Ties02 het volgende:
Jongens als je een brief stuurt waar zet je dan het adres waar je het naartoe stuurt op, en waar zet je je eigen dingen op de envelop
Als je het retouradres op de voorkant zet en de geadresseerde op de achterkant komt 'ie überhaupt niet bij de postbode.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:55 schreef Ryon het volgende:
Je kan ook achterop het adres zetten. Maar dan snapt de postbode er niets meer van en die heeft het al zo zwaar.
JVB nog niks over bekend toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:08 schreef Letstalk het volgende:
Wat ik me afvroeg he. Als de resultaten al wel in het Harmonie gebouw hangen maar je staat op Progress niet ingeschreven voor her, heb je em dan gehaald? Dat was bij RGS wel zo, maar geldt dat altijd?
Zit een dag tussen. Vannacht stond mijn cijfer voor burgerlijk recht 2 er op maar ik stond ook nog steeds ingeschreven voor de her.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:08 schreef Letstalk het volgende:
Wat ik me afvroeg he. Als de resultaten al wel in het Harmonie gebouw hangen maar je staat op Progress niet ingeschreven voor her, heb je em dan gehaald? Dat was bij RGS wel zo, maar geldt dat altijd?
Ik zag iemand een JVB cijfer posten een paar pagina's terug.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
JVB nog niks over bekend toch?
(heeft niks met je vraag te maken trouwens)
Oh echt?!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:09 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ik zag iemand een JVB cijfer posten een paar pagina's terug.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef omelette het volgende:
7 op JVB. Had wel iets hoger verwacht eigenlijk. Uitslagen hangen op de harmonie. Als ik even voor iemand moet kijken moet je je studentnummer even dm'en. Ben er nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |