Donder op jij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Het behoort tot één van de unieke momenten.
quote:Mijlpaal: Spotted: UB Groningen is net Gespot: UB UU voorbij gegaan in het aantal 'vind-ik-leuks' en is daarmee de grootste van alle "gespot: UB ..." pagina's! Groningen: de studentenstad van Nederland!
Oh ach "My glass shall not persuade me I am old, so lang as youth and thou are of one date".quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waarom trek (pun intended) jij het nou weer in het sexuele ?
Toch gefeliciteerd. Mooi resultaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef omelette het volgende:
7 op JVB. Had wel iets hoger verwacht eigenlijk. Uitslagen hangen op de harmonie. Als ik even voor iemand moet kijken moet je je studentnummer even dm'en. Ben er nu.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef omelette het volgende:
7 op JVB. Had wel iets hoger verwacht eigenlijk. Uitslagen hangen op de harmonie. Als ik even voor iemand moet kijken moet je je studentnummer even dm'en. Ben er nu.
Nou hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Tchock het volgende:
Wat een absolute armoede dat jullie echt naar de faculteit toe moeten om je cijfer te weten
Eens, hoewel de OU het ook niet aangetekend doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Ryon het volgende:
Wat is dat voor een ouderwets gedoe dat tentamenuitslagen opgehangen worden i.p.v gewoon correct per post (aangetekend en wel) verstuurd worden?
Brommers zijn baAs. Ik heb er 3!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb alleen een brommerrijbewijs dus ik kan hier niet over meepraten
De stadsomroepers zouden het eigenlijk moeten doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Ryon het volgende:
Wat is dat voor een ouderwets gedoe dat tentamenuitslagen opgehangen worden i.p.v gewoon correct per post (aangetekend en wel) verstuurd worden?
Net zo leuk als door de regen terugfietsen om thuis je drie te gaan melden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:35 schreef Ties02 het volgende:
Is toch leuk, die spanning als je naar de hal toe loopt
Hear thee hear thee!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De stadsomroepers zouden het eigenlijk moeten doen.
Hier schijnt te zon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Net zo leuk als door de regen terugfietsen om thuis je drie te gaan melden.
Den laatstelijcke Vreidag heeft SpotlessMind00 zich wederom een ware faelhaes betoond. Komt nu allen en aanschouwt zijn vier.quote:
Tsx uit 91, Ciao uit 90 en een tomos apn6 uit '80.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nice! Wat voor?
Ik heb een Sparta uit 1970! Met fiets start
Dat was ook iets van vroeger. Tegenwoordig mogen tentamenuitslagen (ja, dat is ook een beschikking in zin van artikel 1:3 lid 2 Awb) ook via de 'electronische weg' (2:13 lid 1 Awb) verzonden worden. Nog steeds een stukje moderner dan per se stroom of postzegels willen besparen door het maar ergens op te hangen (en is dat wel conform art 3:41 awb?).quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eens, hoewel de OU het ook niet aangetekend doet.
Ik heb blij dat de UvA het niet zo doet, dan moest ik iedere uitslag wachten tot de volgende collegedagquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat was ook iets van vroeger. Tegenwoordig mogen tentamenuitslagen (ja, dat is ook een beschikking in zin van artikel 1:3 lid 2 Awb) ook via de 'electronische weg' (2:13 lid 1 Awb) verzonden worden. Nog steeds een stukje moderner dan per se stroom of postzegels willen besparen door het maar ergens op te hangen (en is dat wel conform art 3:41 awb?).
Dat zou trouwens wel een mooie zijn. Gewoon op de Grote Markt een vent de gehele dag door cijfers laten omroepen. Naming and shaming zoals het heurt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De stadsomroepers zouden het eigenlijk moeten doen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
BardhaatSpeciaal voor jou zal ik mij tot en met dinsdag niet scheren. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel een mooie zijn. Gewoon op de Grote Markt een vent de gehele dag door cijfers laten omroepen. Naming and shaming zoals het heurt.
Schijtirritant, als je achterin het alfabet zit moet je eerst 500+ namen doorworstelen met allemaal middeleeuwse naamvallen er tussenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zou trouwens wel een mooie zijn. Gewoon op de Grote Markt een vent de gehele dag door cijfers laten omroepen. Naming and shaming zoals het heurt.
Volgens mij zonder hoofdletter.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schijtirritant, als je achterin het alfabet zit moet je eerst 500+ namen doorworstelen met allemaal middeleeuwse naamvallen er tussen
Ongerelateerd: was middeleeuwen nou wel of niet met een hoofdletter?
Exact. Dan gaan die slagingspercentages wel omhoog hoor. Eventueel schandpaaltje erbij voor de diepe onvoldoendes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Staan 2 op nestorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:42 schreef Letstalk het volgende:
Weet iemand trouwens waar ik oefententamens kan vinden voor EIP?
Daar moet je van genieten. Tchock.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schijtirritant, als je achterin het alfabet zit moet je eerst 500+ namen doorworstelen met allemaal middeleeuwse naamvallen er tussen
Ongerelateerd: was middeleeuwen nou wel of niet met een hoofdletter?
Dag na bekendmaking op de papiertjes komen ze op progress, dat komt door progress, ververst maar 1 keer per dag de cijfers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat was ook iets van vroeger. Tegenwoordig mogen tentamenuitslagen (ja, dat is ook een beschikking in zin van artikel 1:3 lid 2 Awb) ook via de 'electronische weg' (2:13 lid 1 Awb) verzonden worden. Nog steeds een stukje moderner dan per se stroom of postzegels willen besparen door het maar ergens op te hangen (en is dat wel conform art 3:41 awb?).
Gijzeling met stenigen dan ook maar?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Exact. Dan gaan die slagingspercentages wel omhoog hoor. Eventueel schandpaaltje erbij voor de diepe onvoldoendes.
Ik wist dat het een beschikking was ! Ik had voor Basiscursus Recht een hele prettige docent die vanaf de allereerste leereenheid dergelijke zaken erin geramd heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:44 schreef Giku het volgende:
[..]
Dag na bekendmaking op de papiertjes komen ze op progress, dat komt door progress, ververst maar 1 keer per dag de cijfers.
[..]
Gijzeling met stenigen dan ook maar?
Leuk toch. Eigen keuze maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder volgens de Groene Spelling, met volgens de Witte. Nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |