Donder op jij.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Het behoort tot één van de unieke momenten.
quote:Mijlpaal: Spotted: UB Groningen is net Gespot: UB UU voorbij gegaan in het aantal 'vind-ik-leuks' en is daarmee de grootste van alle "gespot: UB ..." pagina's! Groningen: de studentenstad van Nederland!
Oh ach "My glass shall not persuade me I am old, so lang as youth and thou are of one date".quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Waarom trek (pun intended) jij het nou weer in het sexuele ?
Toch gefeliciteerd. Mooi resultaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef omelette het volgende:
7 op JVB. Had wel iets hoger verwacht eigenlijk. Uitslagen hangen op de harmonie. Als ik even voor iemand moet kijken moet je je studentnummer even dm'en. Ben er nu.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:33 schreef omelette het volgende:
7 op JVB. Had wel iets hoger verwacht eigenlijk. Uitslagen hangen op de harmonie. Als ik even voor iemand moet kijken moet je je studentnummer even dm'en. Ben er nu.
Nou hequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Tchock het volgende:
Wat een absolute armoede dat jullie echt naar de faculteit toe moeten om je cijfer te weten
Eens, hoewel de OU het ook niet aangetekend doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Ryon het volgende:
Wat is dat voor een ouderwets gedoe dat tentamenuitslagen opgehangen worden i.p.v gewoon correct per post (aangetekend en wel) verstuurd worden?
Brommers zijn baAs. Ik heb er 3!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb alleen een brommerrijbewijs dus ik kan hier niet over meepraten
De stadsomroepers zouden het eigenlijk moeten doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:34 schreef Ryon het volgende:
Wat is dat voor een ouderwets gedoe dat tentamenuitslagen opgehangen worden i.p.v gewoon correct per post (aangetekend en wel) verstuurd worden?
Net zo leuk als door de regen terugfietsen om thuis je drie te gaan melden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:35 schreef Ties02 het volgende:
Is toch leuk, die spanning als je naar de hal toe loopt
Hear thee hear thee!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De stadsomroepers zouden het eigenlijk moeten doen.
Hier schijnt te zon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Net zo leuk als door de regen terugfietsen om thuis je drie te gaan melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |