Hij is dan ook wat zweverig, vergeef het 'm.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik wist dat jij voor filosofie zou kiezen
Ben ik zo voorspelbaar geworden?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef Giku het volgende:
[..]
Ik wist dat jij voor filosofie zou kiezen
Ook wakker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Bedankt voor de felicitaties allemaal.
Verstandiger was misschien geweest om wel te studeren voor je tentamens.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:44 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ik twijfel af en toe echt of ik het niveau wel aankan![]()
Enerzijds denk ik: Makkelijk. Want vorige periode doe ik zat leuke dingen, doe ik 3/4 van de 7 dagen weinig tot niets aan de studie en haal ik 18 punten binnen in 1 tt week zonder veel problemen.
Maar deze TT week ook weer 3 tentamens gehad, niet echt belachelijk zitten studeren maar wel gewoon alle HC/WG gevolgd, haal ik een fucking 5
Staatsrecht moet ik nog binnenkrijgen, maar als ik die ook onvoldoende heb, had ik dus gewoon beter 7 weken vakantie kunnen nemen.
Al een tijdje, hoe is het gegaan met de na-inschrijving?quote:
Hoefde gelukkig niet na in te schrijven en ook niet te betalen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:42 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Al een tijdje, hoe is het gegaan met de na-inschrijving?
Wat een onzin procedure en dat allemaal omdat de docenten te lui zijn om wat extra tentamens na te kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoefde gelukkig niet na in te schrijven en ook niet te betalen.
Moet wel heel ouderwets een brief sturen naar de examencommissie
En maar stoer doen toen ik zei dat je arresten moest stampen!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:29 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oke ja ik wil het ook liever niet vooruitschuiven. Dank voor het advies
Ga hem gewoon proberen deze keer. Heb toch geen werk of wat dan ook, dus ga deze dagen aan de gang voor Straf 2 en Burgerlijk 2 (meer herhalen en arresten) en daarna voor Rechtsgeschiedenis 2
Dat had hij al toegegeven. Ga 'm nou niet schoppen als hij op de grond ligtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En maar stoer doen toen ik zei dat je arresten moest stampen!
Lag het slagingspercentage dit jaar weer rond de 30% voor de eerste kans?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:52 schreef Ties02 het volgende:
![]()
![]()
Het spijt me haarbal, ik zal voortaan altijd naar je luisteren
Nu even naar enveloppen en postzegels zoeken
Schatje, is mijn kind al geboren? - ''natuurlijk lief, hij wordt wordt als reeds geboren aangemerkt, zo dikwijls zijn belang dit vordert. Komt het dood ter wereld, dan wordt het geacht nooit te hebben bestaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Yreal het volgende:
Docent waarvan zijn vrouw bijna gaat bevallen en die continue sms'jes krijgt
Ik weet dat de kans bestaat maar ik ben er best ambitieus in dit goed te gaan maken, heb nu ook wat capita dingen tot mijn beschikking en een goed arrestenoverzicht. Daarnaast heb ik nog redelijk de tijd tot de 18e.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:56 schreef Paxcon het volgende:
He maar Ties, ben je nou niet bang dat je een onvoldoende haalt?
Wat gebeurt er eigenlijk als je een tentamen haalt, je inschrijft voor de herkansing maar niet komt opdagen?
Geen idee, maar heb erg verschillende cijfers gehoord tot nu toequote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Lag het slagingspercentage dit jaar weer rond de 30% voor de eerste kans?
Haha baasquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schatje, is mijn kind al geboren? - ''natuurlijk lief, hij wordt wordt als reeds geboren aangemerkt, zo dikwijls zijn belang dit vordert. Komt het dood ter wereld, dan wordt het geacht nooit te hebben bestaan.''
Heeft er iemand gefaald?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En maar stoer doen toen ik zei dat je arresten moest stampen!
Zweverig..ik?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij is dan ook wat zweverig, vergeef het 'm.
Wattes?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee joh, met je voorliefde voor auto's. Matrealistisch gedrag
I assume dat je materialistisch bedoelt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee joh, met je voorliefde voor auto's. Matrealistisch gedrag
Matrealistisch klinkt als iemand die sterk verlangt naar een moeder.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
I assume dat je materialistisch bedoelt.![]()
Maar die had ik hier nog niet naar m'n hoofd geslingerd gekregen nee.
Haatbaardquote:
Bardhaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort van Oedipuscomplex variant.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Matrealistisch klinkt als iemand die sterk verlangt naar een moeder.
Waarom trek (pun intended) jij het nou weer in het sexuele ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Een soort van Oedipuscomplex variant.
Voor een unicum is wel vereist dat het één keer gebeurt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:20 schreef Ties02 het volgende:
Goh spotless die geen pun probeert te maken dat is ook een unicum
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor een unicum is wel vereist dat het één keer gebeurt.
quote:UNICUM
6) Iets heel bijzonders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |