Rare jongens af en toe inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die novieten af en toe ook hè. Ondoorgrondbaar.
Komt vanzelf na een jaartje of misschien wel twee en onze leiding wel goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Rare jongens af en toe inderdaad.
Macht corrumpeert he?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Komt vanzelf na een jaartje of misschien wel twee en onze leiding wel goed.
Kan je helemaal lachen tijdens de tentamenperiode van juni/juli. Meermaals meegemaakt dat ik 2/3 dagen voor het hertentamen mijn cijfer kreeg. De periode tussen eerste en tweede kans ligt soms wel op een week of 2,5quote:Op vrijdag 11 januari 2013 10:59 schreef Monnet het volgende:
Aan de genialiteit van de mensen daar. Sis eruit gooien in de periode dat de cijfers bekendgemaakt worden, nakijktermijnen die een dag of twee voor de herkansing aflopen, etc. Ze blijven me verbazen, en daar neem ik m'n pet voor af.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:03 schreef Monnet het volgende:
De Uva is niet nieuw voor me hoor, ik loop er al wat jaartjes rond.
Uiteraard. ik kraam veel onzin uit, maar ik probeer altijd wel enige diepte in die onzin aan te brengen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah vàndaar die verwijzing naar de SU.
Ik merk het. Maar don't worry. "After all, we're not communists".quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Uiteraard. ik kraam veel onzin uit, maar ik probeer altijd wel enige diepte in die onzin aan te brengen.
Wat ben je aan het doen?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:15 schreef Yreal het volgende:
Half slapend in de jur nu, maar de opgave en teksten rollen er door heen.
Volgens mij wel, maar als je hem onderbouwt met een nederlandse vertaling zullen ze het heus wel goed rekenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 05:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oeh ja dat is een goede. Denk het wel eigenlijk, condictio furtiva enzo is moeilijk te vertalen aangezien je 2 acties uit diefstal hebt, dat soort dingen
Als ik je toch advies mag geven, Strafrecht 2 is wel echt een blok aan het been voor me dit jaar. Heeft altijd irritante datum (in de kerstvakantie, en net voor burgerlijk 3) en is geen vak dat je in 2 dagen leert. Als ik die herkansing heb, heb ik zoals gezegd mogelijk 3 hertentamens in een week.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 05:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik had daar al spijt van bij bedrijfseconomie dat ik het toen niet gedaan had.
Had dit tentamen echt een stuk beter kunnen doen, heb tot de 18de nog redelijk de tijd.
Rechtsgeschiedenis doe ik pas de 31ste.
Straf hoeft niet per sé dit jaar (maar ga het wel proberen)
Oke ja ik wil het ook liever niet vooruitschuiven. Dank voor het adviesquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:27 schreef Giku het volgende:
[..]
[..]
Als ik je toch advies mag geven, Strafrecht 2 is wel echt een blok aan het been voor me dit jaar. Heeft altijd irritante datum (in de kerstvakantie, en net voor burgerlijk 3) en is geen vak dat je in 2 dagen leert. Als ik die herkansing heb, heb ik zoals gezegd mogelijk 3 hertentamens in een week.
Tenzij je het helemaal niet gevolgd heb, zou ik die toch even proberen te maken.
Sociologie, open boek tentamen en m.i. veel interessanter en veel minder gezweef.quote:
Ik ga voor rechtssociologie. Heb al behoorlijk veel filosofisch georiënteerde vakken gevolgd en heb wel zin in een minder vaag vak, al vind ik filosofie ook prachtig.quote:
Ik wist dat jij voor filosofie zou kiezenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:42 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rechtsfilosofie. Veel leuker en 100x interessanter naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |