Schadevergoeding vorderen op grond van onrechtmatige daad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb een vraag. Ik probeer weer iemand te helpen.![]()
De politie had voor onderzoek, de laptop van iemand meegenomen. Dit was vrijwillig omdat diegene zelf aangifte had gedaan en slachtoffer was van iets. Het punt is dat de politie de laptop na 2 maanden terug gaf, en de laptop ineens defect is.
Er is een knopje kapot waardoor hij niet meer aan gaat en dit was zeker niet het geval toen de politie de laptop mee kreeg. Dit is inmiddels ook al weer 3 maanden geleden. De eigenaar van de laptop heeft tevergeefs de laptop weggebracht om hem te repareren, maar het knopje is niet leverbaar ofzo. Ik heb daar een formulier van.
Nu was ik zo verbaasd over het idee dat dit zomaar zou kunnen door de politie. Kan iemand me een klein duwtje in de goede richting geven? Het lijkt me niet normaal dat de politie zomaar jouw spullen mag slopen.
Herkenbaar. En maar zappen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Duizenden nummers in mijn iTunes en niets leuks
Inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Herkenbaar. En maar zappen.
Ik heb al 3 pagina's gelezen in m'n nieuwe boeken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Af en toe eens kijken. Ik zit tegelijk wat series op te schonen.
Dat is wel herkenbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Tchock het volgende:
Duizenden nummers in mijn iTunes en niets leuks
Bedankt !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schadevergoeding vorderen op grond van onrechtmatige daad.
Bah. Wat een zeikalbum is dat. Wat echt jammer is, die jongen heeft smaak en talent, maar hij is gewoon ingepakt door de platenbazenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:27 schreef NotGuilty het volgende:
Ed Sheeran zingt de longen uit zijn lijf in mijn Itunes
Ik zou het eerst spelen via artikel 552a Sv. Ik denk dat vooral artikel 552a lid 1 Sv van toepassing kan zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:18 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb een vraag. Ik probeer weer iemand te helpen.![]()
De politie had voor onderzoek, de laptop van iemand meegenomen. Dit was vrijwillig omdat diegene zelf aangifte had gedaan en slachtoffer was van iets. Het punt is dat de politie de laptop na 2 maanden terug gaf, en de laptop ineens defect is.
Er is een knopje kapot waardoor hij niet meer aan gaat en dit was zeker niet het geval toen de politie de laptop mee kreeg. Dit is inmiddels ook al weer 3 maanden geleden. De eigenaar van de laptop heeft tevergeefs de laptop weggebracht om hem te repareren, maar het knopje is niet leverbaar ofzo. Ik heb daar een formulier van.
Nu was ik zo verbaasd over het idee dat dit zomaar zou kunnen door de politie. Kan iemand me een klein duwtje in de goede richting geven? Het lijkt me niet normaal dat de politie zomaar jouw spullen mag slopen.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah. Wat een zeikalbum is dat. Wat echt jammer is, die jongen heeft smaak en talent, maar hij is gewoon ingepakt door de platenbazenHet hele album klinkt op íeder moment dat het wat had kunnen worden laf en saai. En vervolgens op je singles snoeiharde remixen zetten, zo van: 'Hé Tchock, ik wil het wel, maar mocht niet op m'n album!'
Hartstikke goed joh. Misschien mag je al wel in de OP van de Novietenhoeders.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik heb al 3 pagina's gelezen in m'n nieuwe boeken.
Nog even en ik kan ook meepraten als iedereen hier allemaal moeilijke dingen bespreekt.
[..]
Dat is wel herkenbaar inderdaad.
Oké, maar het is toch raar dat het hele album zo radio-vriendelijk is als Giel Beelen en vervolgens dit officieel op de single uitgebracht wordt?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]Niet mee eens. Heerlijke nummers
. Al moet ik wel toegeven dat ik zijn optredens in "the live room" vele malen beter vind. Meestal zet ik die gewoon aan.
Aha ! Dankjewel ! Hier kan ik wel wat mee, bedanktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou het eerst spelen via artikel 552a Sv. Ik denk dat vooral artikel 552a lid 1 Sv van toepassing kan zijn.
Ik lees daar geen schade aan inbeslaggenomen voorwerpen in, zie ik iets over het hoofd? Volgens mij is dit echt niet bruikbaar. Let trouwens ook op, NG, dat jij dit niet kunt doen omdat je geen belanghebbende bent.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik zou het eerst spelen via artikel 552a Sv. Ik denk dat vooral artikel 552a lid 1 Sv van toepassing kan zijn.
Goed bezig !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:26 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik heb al 3 pagina's gelezen in m'n nieuwe boeken.
Nog even en ik kan ook meepraten als iedereen hier allemaal moeilijke dingen bespreekt.
[..]
Dat is wel herkenbaar inderdaad.
"quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees daar geen schade aan inbeslaggenomen voorwerpen in, zie ik iets over het hoofd? Volgens mij is dit echt niet bruikbaar. Let trouwens ook op, NG, dat jij dit niet kunt doen omdat je geen belanghebbende bent.
Gaaf.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hartstikke goed joh. Misschien mag je al wel in de OP van de Novietenhoeders.
Het gebruik van inbeslaggenomene voorwerpen lijkt mij in dit geval ruim geformuleerd, dus ik denk dat schade er ook onder zou kunnen vallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
Ik lees daar geen schade aan inbeslaggenomen voorwerpen in, zie ik iets over het hoofd? Volgens mij is dit echt niet bruikbaar. Let trouwens ook op, NG, dat jij dit niet kunt doen omdat je geen belanghebbende bent.
Ik betwijfel of daar schade onder valt. Dat is volgens mij niet het gebruik dat ze bedoelen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
"
Artikel 552a
1.
De belanghebbenden kunnen zich schriftelijk beklagen over inbeslagneming, over het gebruik van in beslag genomen voorwerpen, "
Oftewel: you break it, you buy it.
Even luisteren want ik ken de singles eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik zeer onder de indruk was van zijn live room optredens, dat is ook meteen de reden dat ik zijn album wilde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar het is toch raar dat het hele album zo radio-vriendelijk is als Giel Beelen en vervolgens dit officieel op de single uitgebracht wordt?
Leuk zegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]![]()
Als ik op dit tempo doorga heb ik over een half jaar het boek wel uit.
Als je van Sheeran op de plaat houdt ga je dit haten. Zeg het maar vast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Even luisteren want ik ken de singles eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik zeer onder de indruk was van zijn live room optredens, dat is ook meteen de reden dat ik zijn album wilde.
Jij kent mij en mijn muzieksmaken helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je van Sheeran op de plaat houdt ga je dit haten. Zeg het maar vast.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een andere weg die wel mogelijk openstaat is de Nationale Ombudsman.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
Ik betwijfel of daar schade onder valt. Dat is volgens mij niet het gebruik dat ze bedoelen.
Ik lees nu de oude privaatrecht boeken van SpotlessMind.quote:
Ok. Ik hou best van dubstep en grime en chillstep, maar dit vind ik wel een klein beetje een verkrachting van dat liedjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar het is toch raar dat het hele album zo radio-vriendelijk is als Giel Beelen en vervolgens dit officieel op de single uitgebracht wordt?
Het begint met een T en het rijmt op ''fold you so''quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
dit vind ik wel een klein beetje een verkrachting van dat liedje![]()
Vooruit ik zal eens luisteren.quote:
Wacht daar anders gewoon lekker mee tot je deze allemaal uit hebt. Je weet maar nooit of er dan ineens een nieuwe druk is verschenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik lees nu de oude privaatrecht boeken van SpotlessMind.![]()
Voor dat boek dat jij me aanraadde ga ik morgen even in de stad kijken.
Niet alleen luisteren, ook kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het begint met een T en het rijmt op ''fold you so''
[..]
Vooruit ik zal eens luisteren.
Zang vind ik niet geslaagd, maar het is wel tof gedaan zo. Met die footswitch die zijn beats triggert, nice.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Niet alleen luisteren, ook kijken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zang vind ik niet geslaagd, maar het is wel tof gedaan zo. Met die footswitch die zijn beats triggert, nice.
P.S. die hele snelle gitaar rond 5:00 is gewoon kutquote:
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat moet dan wel eerst gebeuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.
Dan zijn we het op een vage manier toch een beetje eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
P.S. die hele snelle gitaar rond 5:00 is gewoon kutNee, Sheeran is niet mijn ding. Maar hij is hier niet zo veilig als op het album, daar heb je helemaal gelijk in
Ik ben niet zo lastig joh. Ik heb alleen overal een mening over wat muziek betreftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dan zijn we het op een vage manier toch een beetje eens
Oh ik heb nog een stapel van dat inleidend spul waar niemand wat mee moet. Wil je nog iets hebben?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
Ik pas alleen in geen enkele catagorie nog.
Dat wil ik nog niet, nu is het gewoon simpel mensen helpen en ervaring opdoen. Als ik langs de kvk ben geweest is dit natuurlijk wel heel handig om te doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.
Ach, je doet het toch? Het veranderd niks aan je brieven, enkel dat je ze nu onder eigen naam kan schrijven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat wil ik nog niet, nu is het gewoon simpel mensen helpen en ervaring opdoen. Als ik langs de kvk ben geweest is dit natuurlijk wel heel handig om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |