Even luisteren want ik ken de singles eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik zeer onder de indruk was van zijn live room optredens, dat is ook meteen de reden dat ik zijn album wilde.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar het is toch raar dat het hele album zo radio-vriendelijk is als Giel Beelen en vervolgens dit officieel op de single uitgebracht wordt?
Leuk zegquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:36 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]![]()
Als ik op dit tempo doorga heb ik over een half jaar het boek wel uit.
Als je van Sheeran op de plaat houdt ga je dit haten. Zeg het maar vast.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:38 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Even luisteren want ik ken de singles eigenlijk niet. Ik weet alleen dat ik zeer onder de indruk was van zijn live room optredens, dat is ook meteen de reden dat ik zijn album wilde.
Jij kent mij en mijn muzieksmaken helemaal nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je van Sheeran op de plaat houdt ga je dit haten. Zeg het maar vast.
Ik denk dat je gelijk hebt. Een andere weg die wel mogelijk openstaat is de Nationale Ombudsman.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
Ik betwijfel of daar schade onder valt. Dat is volgens mij niet het gebruik dat ze bedoelen.
Ik lees nu de oude privaatrecht boeken van SpotlessMind.quote:
Ok. Ik hou best van dubstep en grime en chillstep, maar dit vind ik wel een klein beetje een verkrachting van dat liedjequote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar het is toch raar dat het hele album zo radio-vriendelijk is als Giel Beelen en vervolgens dit officieel op de single uitgebracht wordt?
Het begint met een T en het rijmt op ''fold you so''quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:46 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
dit vind ik wel een klein beetje een verkrachting van dat liedje![]()
Vooruit ik zal eens luisteren.quote:
Wacht daar anders gewoon lekker mee tot je deze allemaal uit hebt. Je weet maar nooit of er dan ineens een nieuwe druk is verschenen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:45 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Ik lees nu de oude privaatrecht boeken van SpotlessMind.![]()
Voor dat boek dat jij me aanraadde ga ik morgen even in de stad kijken.
Niet alleen luisteren, ook kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het begint met een T en het rijmt op ''fold you so''
[..]
Vooruit ik zal eens luisteren.
Zang vind ik niet geslaagd, maar het is wel tof gedaan zo. Met die footswitch die zijn beats triggert, nice.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Niet alleen luisteren, ook kijken
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zang vind ik niet geslaagd, maar het is wel tof gedaan zo. Met die footswitch die zijn beats triggert, nice.
P.S. die hele snelle gitaar rond 5:00 is gewoon kutquote:
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees daar geen schade aan inbeslaggenomen voorwerpen in, zie ik iets over het hoofd? Volgens mij is dit echt niet bruikbaar. Let trouwens ook op, NG, dat jij dit niet kunt doen omdat je geen belanghebbende bent.
Uiteraard, maar dat moet dan wel eerst gebeuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.
Dan zijn we het op een vage manier toch een beetje eensquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
P.S. die hele snelle gitaar rond 5:00 is gewoon kutNee, Sheeran is niet mijn ding. Maar hij is hier niet zo veilig als op het album, daar heb je helemaal gelijk in
Ik ben niet zo lastig joh. Ik heb alleen overal een mening over wat muziek betreftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dan zijn we het op een vage manier toch een beetje eens
Oh ik heb nog een stapel van dat inleidend spul waar niemand wat mee moet. Wil je nog iets hebben?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:35 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
Ik pas alleen in geen enkele catagorie nog.
Dat wil ik nog niet, nu is het gewoon simpel mensen helpen en ervaring opdoen. Als ik langs de kvk ben geweest is dit natuurlijk wel heel handig om te doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
NG kan gevolmachtigd worden tot het voeren van de procedure.
Ach, je doet het toch? Het veranderd niks aan je brieven, enkel dat je ze nu onder eigen naam kan schrijven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:58 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat wil ik nog niet, nu is het gewoon simpel mensen helpen en ervaring opdoen. Als ik langs de kvk ben geweest is dit natuurlijk wel heel handig om te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |