Kan ook onder bestuursrecht vallen in principe, maar bij Staatsrecht was het verplicht arrest dacht ikquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:37 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Was het niet bestuursrecht, ingrijpend positief overheidshandelen o.i.d.?
Hoog slagingspercentage.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef Ties02 het volgende:
75% geslaagd voor bur2
gemiddelde cijfer was een 6, nogwat
Ja best hoog ja, weet niet wat het normaal is, Haarbal zei 30% maar dat lijkt me nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:48 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoog slagingspercentage.
*edit* Strafrecht 2 hangt er nog niet?
Wat zijn daar de eisen voor dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:51 schreef Ties02 het volgende:
Ik snap echt niet dat je niet gewoon meedoet aan dat Honours programma pax
Dat je cijfers zoals de jouwe haalt, maar daar moet je dacht ik voor uitgenodigd wordenquote:
Extra vakken waar niemand op zit te wachten.quote:
Staat wel goed denk ik als je het hebt gedaan, en Pax kan dat makkelijk aanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Extra vakken waar niemand op zit te wachten.
Jij bent wel sceptisch altijd hè ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dit ja.. helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Knap hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit ja.. helemaal geen zin in.
Ik heb gewoon hoge cijfers door lang te leren, ik ben echt niet superslim ofzo.. En ik heb geen zin om nog meer tijd aan de studie te moeten besteden.
Dat was met een Surface nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:56 schreef ylSs het volgende:
Ik heb ook weer wat
Ipad 2 ter reparatie via de post opgestuurd begin deze week. Krijg ik vandaag pakketje aan de deur met mijn stomme hoofd gelijk aangenomen. Alleen pakketje was wel erg klein om een ipad in te stoppen, zit er een iphone 4 in :S
Ah okequote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik woon niet in Groningen, maar wel leuke mensen ontmoet via de studie, o.a. door de werkgroep. En daarnaast gewoon m'n oude vrienden
Ja weet ik niet. Wel een stuk makkelijker ook ivm reistijd, maar dan moet ik wel stoppen bij de plaatselijke AH hier en iets anders zoeken.. Nouja, weet nog niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah oke
Ben je wel van plan hier een kamer te nemen? Leuke stad hoor
Uurtje met de busquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah oke
Ben je wel van plan hier een kamer te nemen? Leuke stad hoor, maar dat weet je waarschijnlijk wel, je woont dichtbij toch
Gefeliciteerd met je mooie cijfer!! Ik zou wel nadenken om het Honourstraject te volgen, mits het bij jullie wat voorstelt. Rechten is al zo'n massale studie waardoor je er verstandig aan doet om jezelf zo veel mogelijk te onderscheiden van de rest :pquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik woon niet in Groningen, maar wel leuke mensen ontmoet via de studie, o.a. door de werkgroep. En daarnaast gewoon m'n oude vrienden
Dit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:59 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mooie cijfer!! Ik zou wel nadenken om het Honourstraject te volgen, mits het bij jullie wat voorstelt. Rechten is al zo'n massale studie waardoor je er verstandig aan doet om jezelf zo veel mogelijk te onderscheiden van de rest :p
45 extra ECTS. Fuck this shit I'll become a stripper.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:00 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Binnen de Bachelor doe je dit door het volgen van een extra programma van 45 studiepunten. Je volgt dit programma naast je reguliere bacheloropleiding van 180 studiepunten. Het programma start na het eerste semester van het eerste jaar en bestaat uit verdiepende én verbredende onderdelen. De verdiepende onderdelen volg je binnen de eigen faculteit, de verbredende onderdelen volg je bij andere faculteiten. Je krijgt onderwijs van de beste docenten over zeer uiteenlopende onderwerpen. Je mag grotendeels zelf een keuze doen uit het cursusaanbod.
Binnen de Master kun je het honours traject Leiderschap volgen. Dit is een extra programma van 15 studiepunten, waarbij je kennis opdoet over leiderschapstheorieën en bijbehorende vaardigheden in een interdisciplinaire omgevin
Hmm... nouja niet echt zin in ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:00 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Binnen de Bachelor doe je dit door het volgen van een extra programma van 45 studiepunten. Je volgt dit programma naast je reguliere bacheloropleiding van 180 studiepunten. Het programma start na het eerste semester van het eerste jaar en bestaat uit verdiepende én verbredende onderdelen. De verdiepende onderdelen volg je binnen de eigen faculteit, de verbredende onderdelen volg je bij andere faculteiten. Je krijgt onderwijs van de beste docenten over zeer uiteenlopende onderwerpen. Je mag grotendeels zelf een keuze doen uit het cursusaanbod.
Binnen de Master kun je het honours traject Leiderschap volgen. Dit is een extra programma van 15 studiepunten, waarbij je kennis opdoet over leiderschapstheorieën en bijbehorende vaardigheden in een interdisciplinaire omgevin
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
http://www.headandshoulders.nl/nl-NL/index.jspx
Woon sinds een paar weken met twee vrienden in een huisje in Groningen. Bevalt perfect. Kan kruipend naar de faculteitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja weet ik niet. Wel een stuk makkelijker ook ivm reistijd, maar dan moet ik wel stoppen bij de plaatselijke AH hier en iets anders zoeken.. Nouja, weet nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |