Tijden veranderen..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn gezwicht voor de 'het is te moeilijk' roepers. Afgelopen jaren (en dan vooral in mijn tijd) was het elk jaar keihard 30% geslaagd.
Niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tijden veranderen..
We hebben tegenwoordig ook geen gulden meer
Dus dan moet het maar makkelijker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tijden veranderen..
We hebben tegenwoordig ook geen gulden meer
Wat was je cijfer ook alweer?quote:
Het leek inderdaad wel alsof ze aan het flirten was maar keihard roepen 'je lijkt echt veeerrtieeeen' helpt bij mij niet. Ik heb haar echt sarcastisch afgezeken en aangezien ze tien minuten nodig had om al haar fouten te herstellen had ik daar ruim de tijd voorquote:
LEKKER NEGGEN TCHOCK!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leek inderdaad wel alsof ze aan het flirten was maar keihard roepen 'je lijkt echt veeerrtieeeen' helpt bij mij niet. Ik heb haar echt sarcastisch afgezeken en aangezien ze tien minuten nodig had om al haar fouten te herstellen had ik daar ruim de tijd voor
was ze lekker?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leek inderdaad wel alsof ze aan het flirten was maar keihard roepen 'je lijkt echt veeerrtieeeen' helpt bij mij niet. Ik heb haar echt sarcastisch afgezeken en aangezien ze tien minuten nodig had om al haar fouten te herstellen had ik daar ruim de tijd voor
Nee oke ik snap dat je liever hebt dat ze andere dingen roept.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Felii.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:49 schreef NotGuilty het volgende:
Ik heb een prachtige beoordeling binnen van mijn tutor die ik toch al zo geweldig vond
Na volgend semester kan ik je helpenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
Wie is hier eigenlijk de personenrechtexpert? Ik heb een curateleprobleem waar ik niet uit kom
Zeer magertjes, bijna schandalig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Maharbal het volgende:
Ik had destijds helaas een magere 8, kwam 0,1 tekort voor een 9.
Ik mezelf ookquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Na volgend semester kan ik je helpen
Maar het was in zijn tijd veel moeilijker!11quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Zeer magertjes, bijna schandalig.
Al in legalintellegence ofzo gezocht?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
Wie is hier eigenlijk de personenrechtexpert? Ik heb een curateleprobleem waar ik niet uit kom
Die 8 van toen valt het beste te vergelijken met een 11,5 van nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar het was in zijn tijd veel moeilijker!11
Ze zijn gezwicht voor de 'het is te moeilijk'-roepersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Die 8 van toen valt het beste te vergelijken met een 11,5 van nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |