Pfoe moet je je voorstellen als Maharbal het traject nu zou doorlopen, judicium cum laude no doubtquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Die 8 van toen valt het beste te vergelijken met een 11,5 van nu.
Summa cum laude vriend.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Pfoe moet je je voorstellen als Maharbal het traject nu zou doorlopen, judicium cum laude no doubt
lolwuuutquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:59 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Mijn gemiddelde ligt ook nog steeds boven de 8 dus ik ben nog in de race.
[ afbeelding ]
waar loop je tegen aan danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
Niemand die nog of al een beetje thuis is in BW 1?
Ik probeer uit te zoeken hoe schenking door een curator van geld van de onder curatelegestelde is geregeld. Ik weet dat dat door de kantonrechter goedgekeurd moet worden, en dat dat enkel gebeurt als er sprake is van een schenkingstraditie (hoofdregel) maar ik zoek a) de wettelijke grondslag daarvoor (ik heb tot nu toe alleen 1:345, maar die is niet direct op curatele van toepassing, volgens mij, en ik kan geen schakelbepaling vinden) en b) eisen voor eventuele uitzonderingen daarop.quote:
Intelligentere generatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tering
Ik voel me steeds dommer als ik iedereen hier zo hoor
Ja, maar even geen tijd helaas. Stel 'm anders gewoon.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:00 schreef Tchock het volgende:
Niemand die nog of al een beetje thuis is in BW 1?
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, maar even geen tijd helaas. Stel 'm anders gewoon.
Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tering
Ik voel me steeds dommer als ik iedereen hier zo hoor
Hoeveel punten had je je eerste jaar dan?quote:
BR2 is geen procesrecht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:05 schreef eriksd het volgende:
Ik had net geen 10 voor bur. Procesrecht
Die had ik al, inderdaad, maar wat is dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BR2 is geen procesrecht.
Tchock: zie ook Aanbevelingen curatele van het Landelijk Overleg van Kantonrechters (LOK)
Nou en?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
BR2 is geen procesrecht.
Tchock: zie ook Aanbevelingen curatele van het Landelijk Overleg van Kantonrechters (LOK)
60, inclusief elementair belastingrecht.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoeveel punten had je je eerste jaar dan?
Ik moet namelijk Elementair Belasting nog maken maar heb wel m'n P
http://www.rechtspraak.nl(...)k/Pages/default.aspxquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die had ik al, inderdaad, maar wat is dat?Heeft dat document enige juridische waarde?
Oh shitquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:10 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Burgerlijk procesrecht hebben we semester 2a. Dus over 2 weken ;D
Ah, niet-bindende maar gezaghebbende richtlijnen dus. Mag je je ook hier op beroepen bij de kantonrechter?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
http://www.rechtspraak.nl(...)k/Pages/default.aspx
alsof iemand het daar beter weet dan A of Mquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
Misschien moet ik een WGR-topic maken *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |