Het was ook maar een grapje. Ik zou eerder naar het juridisch loket gaan dan mezelf blootstellen aan dat zootje on(op)geleide projectielen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
alsof iemand het daar beter weet dan A of M
Als de vraag later nog niet beantwoord is kan ik even kijken maar moet nu weg. Ben al laatquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
alsof iemand het daar beter weet dan A of M
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is een mc tentamen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh shit![]()
Hoe had je elementair belasting toen geleerd dan? Was MC toch?
Moet voor mij nu wel te doen zijn nu ik Belasting 1 al heb gehad
Natuurlijk ben je niet dom. Niet zo negatief over jezelf joh !quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tering
Ik voel me steeds dommer als ik iedereen hier zo hoor
Die ga ik straks ook doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh shit![]()
Hoe had je elementair belasting toen geleerd dan? Was MC toch?
Moet voor mij nu wel te doen zijn nu ik Belasting 1 al heb gehad
Vorig jaar was het 2b.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Februari, of is dat semester IIb pas?
Vond je het moeilijk?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:44 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 2b.
semester II b a. (OV) en b. RGPFI00104 Elementair Belastingrecht Nederlands 4 3
Vier miezerige puntjes voor zo'n lijdensweg.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vond je het moeilijk?
Ik bedoel ik ken nu al wel redelijk wat van belasting af maar ze vragen ook van die domme feitjes, zoals wat was het totaal geheven IB bedrag in 2010 enzo
Niet moeilijk maar vond het soms verwarrend door de diversiteit aan regels voor elke aparte belasting. Moet zeggen dat het tentamen ook in de EK periode viel waardoor mijn voorbereiding ook een beetje slordig verliep.quote:
Dat moet nog maar blijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:54 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
[..]
als je belastingrecht 1 al in de zak hebt.
Elementair belastingrecht heb ik zelfs gehaald, 2 dagen leren. Mijn kennis bestond toen ongeveer uit het weten dat die belastingwetten van voor naar achter gelezen moesten worden (toch?), de rest heb ik uitgevogeld op het tentamen. Eitje.quote:
Kan niet meer, moet via de webshop.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:48 schreef Modder het volgende:
Ik moet ook nog belastingrecht doen (heb vorig jaar recht & ict gedaan) dus weet hoe je je voelt Ties!Heb er ook totaal geen zin in haha.
Snapt iemand van de RUG trouwens iets van het klappers bestellen? Waarom kan dat niet gewoon meer via Progress?
Ik heb er nog niet naar gekeken. Vraag me wel af waarom ze van systeem zijn gewisseld, vond de oude methode prima werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:53 schreef Modder het volgende:
Ja zag ik inderdaad! Heb me er al even bij geregistreerd, maar vind de indeling erg onduidelijk. Daarnaast kan ik twee klappers (bestuursrecht 3 en elementair belastingrecht) er niet op vinden. Verder vind ik sommige klappers ook wel erg duur geworden of ligt dat aan mij?
Elementair is gewoon erg...elementair. Weten dat iets bestaat is meestal voldoende.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:01 schreef Giku het volgende:
[..]
Elementair belastingrecht heb ik zelfs gehaald, 2 dagen leren. Mijn kennis bestond toen ongeveer uit het weten dat die belastingwetten van voor naar achter gelezen moesten worden (toch?), de rest heb ik uitgevogeld op het tentamen. Eitje.
Zeg datquote:
Ik zit voor Bestuursrecht aan de UvA op €134 zonder wettenbundels en readers, volgens mij is dat wel mijn vakrecord.quote:
Bah. Echt, het fortuin aan boeken dat je aan het eind van de studie achterin een kast hebt liggen tot stof te vergaan is schandaligquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:22 schreef Maharbal het volgende:
Duurste boek dat ik heb moeten aanschaffen was iets van € 120
Wel meteen een gevulde boekenkastquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah. Echt, het fortuin aan boeken dat je aan het eind van de studie achterin een kast hebt liggen tot stof te vergaan is schandalig
Moet je wel heel erg mee oppassen, sommige boeken zijn behoorlijk gewijzigd. Altijd mensen die het hele semester lopen te klooien met kopiëren van missende delen en navragen van gewijzigde paginanummersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef Modder het volgende:
Oké baas boven baas hier
Sowieso dat ik het eea tweedehands ga bestellen denk ik, anders wordt het wel een beetje te gek
Ja, true. En sommige zijn ook als naslagwerk best handig, maar het meeste is echt oud papier.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wel meteen een gevulde boekenkast
Nouja, jij kunt er ook niets aan doen verderquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:27 schreef Modder het volgende:
Haha weet ik, ik ben ervaringsdeskundige
Alleen boeken waarvan er geen nieuwe druk is, koop ik tweedehands. En van elementair belastingrecht kan ik een paar boeken gratisss overnemen van een studiegenootje en mocht ik er dan achterkomen dat het toch niet uitkomt, kan ik daar altijd nog boeken voor bestellen.
Durf het anders gewoon nog niet aan mijn ouders te melden
DAn verkoop je het weerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bah. Echt, het fortuin aan boeken dat je aan het eind van de studie achterin een kast hebt liggen tot stof te vergaan is schandalig
Over het algemeen betaal je dan ook voor de inhoud.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:38 schreef Yreal het volgende:
De reader europees recht was ook wel triest trouwens.
5 euro voor 20 bladjes met NIETJES ERINniet eens een fucking snelbinder ofzo, nee, nietjes...
![]()
Inderdaad, de meeste boeken kosten geen drol qua papier en bindwerk.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Over het algemeen betaal je dan ook voor de inhoud.
Maar toch ! Waarom niet gewoon een net mapje eromheen? Alle andere readers hebben dat wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Over het algemeen betaal je dan ook voor de inhoud.
Huhwat?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar toch ! Waarom niet gewoon een net mapje eromheen? Alle andere readers hebben dat wel.
Oh, nog steeds vreemd trouwens dat tchock geen europeesrecht 1 hoeft te doen omdat hij wel strafrecht, aansprakelijkheidsrecht en rechtsgeschiedenis had gehaald vorig jaar. Dat verband ontgaat mij toch een beetje.
Omdat het door een mapje waarschijnlijk duurder zou worden, en dan zat je hier te zeuren dat het € 6 is voor 20 blaadjes.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar toch ! Waarom niet gewoon een net mapje eromheen? Alle andere readers hebben dat wel.
Oh, nog steeds vreemd trouwens dat tchock geen europeesrecht 1 hoeft te doen omdat hij wel strafrecht, aansprakelijkheidsrecht en rechtsgeschiedenis had gehaald vorig jaar. Dat verband ontgaat mij toch een beetje.
Dat lijkt me dan door Europese Rechtsgeschiedenis?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je je P had hoefde dat niet volgens het omreken schema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |