Ja die bedoel ik en dan met name om My cousin Vinny en Lethal Weapon IVquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch niet Joe Pesci?Overigens vind ik alle acteurs die je noemt niet zo, niet mijn type acteur.
Ga poepen met je Mel Gibson man. De enige goede mel is Mel Brooksquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef DonRaja het volgende:
Tim Robbins, Mel Gibson en die kleine vloekert.... kan ff niet op z'n naam komen.
Oh en James Caan
had hij die stewardess in het vliegtuig genaaid of erna pas?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fiennes is goed man. Jij hebt geen smaak.
Hmm, ik vond de variatie die Mel Gibson kon laten zien met Ransom, Braveheart en bijvoorbeeld Lethal Weapon wel goed hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga poepen met je Mel Gibson man. De enige goede mel is Mel Brooks
Verder Joe Pesci
En De Niro
Hoe heet die baas van Léon ook alweer?
Vuige antisemitische mongoolquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, ik vond de variatie die Mel Gibson kon laten zien met Ransom, Braveheart en bijvoorbeeld Lethal Weapon wel goed hoor.
Léon zelf? Jean Reno. Gary Oldman speelt de badguy.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga poepen met je Mel Gibson man. De enige goede mel is Mel Brooks
Verder Joe Pesci
En De Niro
Hoe heet die baas van Léon ook alweer?
Die filmquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was pas echt overacting. De Niro in Godfather II:![]()
![]()
Ik mag hem niet. Zijn kop maakt een film gewoon slecht voor mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm tja, maakt dat hem een slechtere acteur...
Pacino heeft maar 1 goeie rol gespeeld en dat was in Scarfacequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was pas echt overacting. De Niro in Godfather II:![]()
![]()
Ok dat kan, ik heb dat ook wel met bepaalde acteurs denk ik. (al kan ik nu ff geen voorbeeld bedenken)quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mag hem niet. Zijn kop maakt een film gewoon slecht voor mij
Lelijke knakenfilm is dat man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pacino heeft maar 1 goeie rol gespeeld en dat was in Scarface
Hohoho. Je hoeft hem niet uit te schelden.quote:
Ook die vond ik te schreeuwerig, ingetogen was die rol nog mooier geweest. Maar goed je hebt wel gelijk, dat deed hij erg goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pacino heeft maar 1 goeie rol gespeeld en dat was in Scarface
Hij krijgt alleen maar meer credits als je het toch redt in Hollywoodquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm tja, maakt dat hem een slechtere acteur...
Eindelijk een medestander op dit vlakquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook die vond ik te schreeuwerig, ingetogen was die rol nog mooier geweest. Maar goed je hebt wel gelijk, dat deed hij erg goed.
Waar Pacino geschreeuw, script en overacting nodig heeft, doet De Niro het met 1 enkele blik. Angst inboezemen.
Cream weer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
Jep, ik ga maar eens op huis aan. Gouden tip voor muziek voor op de fiets?
Ja klopt, al is hij natuurlijk pas laat uit de kast gekomen als antisemiet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij krijgt alleen maar meer credits als je het toch redt in Hollywood
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu terug mag groeten... Maar: Hoi Knut
Mad Max blijft één van de allerbeste B films ooit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, al is hij natuurlijk pas laat uit de kast gekomen als antisemiet.
Ik heb die nooit gezien, ken alleen de clip van Tina Turner...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mad Max blijft één van de allerbeste B films ooit.
Of Rory Gallagher.quote:
Als je van lekker lompe films houdt is het zeker een aanrader.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die nooit gezien, ken alleen de clip van Tina Turner...
Wie a zegt...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb last van iets maar jullie vinden dat onsmakelijk groetjes.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb last van iets maar jullie vinden dat onsmakelijk groetjes.
quote:
Nah, doe maar niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om j0rdiiii tot mod te maken.
Nee GGMM en ik willen sowieso geen Ajaciedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Is hij echt antisemiet dan, hij is alleen overtuigd dat de joden Jezus hebben vermoord toch, of spelen er meer dingen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, al is hij natuurlijk pas laat uit de kast gekomen als antisemiet.
Morpheus wel dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee GGMM en ik willen sowieso geen Ajacieden
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah dus ik ben ook 1 van jouw vriendjes
Ik geloof dat hij zich in diverse dronken buien erg antisemitisch heeft uitgelaten ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij echt antisemiet dan, hij is alleen overtuigd dat de joden Jezus hebben vermoord toch, of spelen er meer dingen?
Ik word nieuwe mod vriend stinho.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word nieuwe mod vriend stinho.
Dat was niet deel 1, dat was echt goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die nooit gezien, ken alleen de clip van Tina Turner...
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee GGMM en ik willen sowieso geen Ajacieden
Prima keuzequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word nieuwe mod vriend stinho.
Waarom?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.
En Stylo, zodra hij foutloos kan typenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.
Ja dit ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En Stylo, zodra hij foutloos kan typen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.quote:
Nah, stylo is op zijn best als gewone user denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik praat bij Stylo over een proces dat nog jaren kan duren he...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, stylo is op zijn best als gewone user denk ik.
De tijd voor een psv mod laat dus nog even op zich wachten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.
Wie is Erwin?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.
_Guitarist_ Toch?quote:
quote:
nette jongen ben je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dat getalletje in het midden zijn inderdaad het aantal notes...
waarom komt hij nooit meer?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven krijgt een burn-out als hij zo geconcentreerd bezig is met zijn werk
Hij heeft z'n baas belooft dat hij pas terugkeert op fok als hij z'n eerste 85 delige messenset heeft verkocht. Hij belt al 4 weken aan een stuk.quote:
Stijn heb je ff het linkje naar de fokstats?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven krijgt een burn-out als hij zo geconcentreerd bezig is met zijn werk
Op gehaktdag heb ik alle tijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn heb je ff het linkje naar de fokstats?
Dank jequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op gehaktdag heb ik alle tijd.
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
PSV zou hem ook willen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)er-voor-Heitinga.htm
Wat is deze dan?
Die van Dijk is net goed genoeg voor Grun
Logisch. Die jongen komt iedere zondag in de samenvattingen voorbij.quote:
Is Steven voor de tweede keer neergestoken godverdommequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/93845/pomonastraat-1
Hey, ben je bij het Zonnehuis bezig geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/93845/pomonastraat-1
Sinds ik daar eens ben gemolesteerd kom ik daar niet meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, ben je bij het Zonnehuis bezig geweest
Wat een droevige jongens daar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds ik daar eens ben gemolesteerd kom ik daar niet meer.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds ik daar eens ben gemolesteerd kom ik daar niet meer.
Als je daar als Feyenoorder een voorstelling gaat geven, dan vraag je er ook wel om.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Ja stijn, je hebt geen idee in wat voor Amsterdamse Ghetto ik ben opgegroeid man.
Noord is gewoon een dorp met veel tokkies, no offencequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Ja stijn, je hebt geen idee in wat voor Amsterdamse Ghetto ik ben opgegroeid man.
Sowieso, ook nog je voorstelling "hand in hand" ofzo noemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je daar als Feyenoorder een voorstelling gaat geven, dan vraag je er ook wel om.
Heeft wel sporen nagelaten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Mijn zus woont daar, een paar weken terug is haar hele huis weer ondersteboven gekeerd bij een inbraak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noord is gewoon een dorp met veel tokkies, no offence
Er komt er nog één in Amsterdam in Bellevue bij het Leidsplein, kan me niet voorstellen dat dat wel door gaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, ook nog je voorstelling "hand in hand" ofzo noemen
Valt wel meequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noord is gewoon een dorp met veel tokkies, no offence
Amsterdam Noord; Amsterdam voor arme paupers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Tuindorp Oostzaan is wel erg, OOstzanerwerf valt dan nog relatief mee. Twiskebuurt nog minder. Molenwijk veel antilianen en turken, Buiksloot/Banne veel antilianen ,suri's en mocro's en nieuwendam ook. Mosveld en Meeuwenlaan vooral turken en de rest van Noord is wel oké.
Dat heb je toen een keer laten zien hierquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik woon gelukkig sinds 2002 afgelegen in Noord tegen Oostzaan/zaandam aan ^^.
Per ongeluk jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je toen een keer laten zien hier
Altijd verstandigquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je toen een keer laten zien hier
Woningen bij 't IJ lopen op tot 1,4 miljoen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amsterdam Noord; Amsterdam voor arme paupers.
Dat wordt ook wel wat als die NZ lijn klaar isquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woningen bij 't IJ lopen op tot 1,4 miljoen.
In Zimbabwe kan je vast ook wel een woning van 1.4 miljoen vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn ook wel slechtere buurten dan Noord.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik woon liever in Noord dan in Hoofddorp.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook wel slechtere buurten dan Noord.
Hoofddorp is toch best netjes? Of mis ik hier dat nielsje daar woont oidquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik woon liever in Noord dan in Hoofddorp.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op zich heb je vanaf noord een mooier uitzicht op het IJ en stad dan andersom dus best begrijpelijk dat "harbor view" veel opleverdquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Zimbabwe kan je vast ook wel een woning van 1.4 miljoen vinden.
Zeker wetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tantetje woont op een oud binnenvaart schip aan het ij, da's ook nicequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich heb je vanaf noord een mooier uitzicht op het IJ en stad dan andersom dus best begrijpelijk dat "harbor view" veel opleverd
Het is daar op plekken echt...sfeerloos. Ik weet niet, al die nieuwbouwwijken (Floriande) trekt me echt niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoofddorp is toch best netjes? Of mis ik hier dat nielsje daar woont oid
Ja het is oersaai, maar niet echt ontzettend kut ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is daar op plekken echt...sfeerloos. Ik weet niet, al die nieuwbouwwijken (Floriande) trekt me echt niet.
woont leuk De_Krommequote:
Wanneer komt die 2e ring er nou ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Kromme is denk ik met die hanekam.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Kromme is denk ik met die hanekam.
DUDE WATquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het nieuwe slaapje van Christina Curry
[ afbeelding ]
Waarom lees ik dit soort berichten![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat in Smoofies naam..quote:
Is dat deze?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijft een leuk meisje in deze clip
quote:De politie heeft vanmiddag de omgeving van de gevangenis Torentijd in Middelburg afgezet vanwege een incident. De burgemeester van Middelburg zei dat tegen een gedetineerde een “serieuze bedreiging” is geuit. De wegen rondom de gevangenis werden korte tijd “uit voorzorg” afgesloten.
Een politiewoordvoerder ontkende geruchten op Twitter dat complete chaos zou zijn uitgebroken in het cellencomplex aan de Torenweg en dat een bewaker is neergeslagen. Ook was er volgens de politie geen sprake van een gijzeling of mogelijke ontsnapping. De politie komt later met meer informatie over wat er aan de hand was.
Een arrestatieteam, bestaande uit agenten met kogelvrije westen en zware wapens, stond uit voorzorg paraat. Een aantal agenten werd op het dak van het complex geisgnaleerd. Ook vloog er een politiehelikopter boven de gevangenis en staan er zo’n tien politieauto’s rond het complex.
Leerlingen van ROC Zeeland, vlak naast de gevangenis, moesten voorlopig binnen blijven. De woordvoerder van de politie benadrukte tegenover persbureau Novum dat de bedreiging niets met de school te maken had. Omwonenden hoefden niet binnen te blijven.
Uit gegevens van het ministerie van Veiligheid en Justitie blijkt dat gevangenis Torentijd plaats biedt aan 233 mannelijke gedetineerden.
Dan zie ik toch liever dat je Tanja postquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Torentijd, daar heb ik nog een keer vastgezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
Middelburg op zijn kop door een incident in de gevangenis. Een gedetineerde werd bedreigd.
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Torentijd, daar heb ik nog een keer vastgezeten.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Torentijd, daar heb ik nog een keer vastgezeten.
Het is de primere divison editie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me nu pas op dat baas Andrea Pirlo niet eens in het elftal van het jaar staat, maar X. Alonso![]()
![]()
![]()
![]()
*primeraquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is de primere divison editie.
Is toch niet grappig man. Dadelijk is die dame gehandicapt.quote:
Speelde die zo goed dan het hele seizoen? Of baseer je het alleen op dat leuke EK van hem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me nu pas op dat baas Andrea Pirlo niet eens in het elftal van het jaar staat, maar X. Alonso![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch niet grappig man. Dadelijk is die dame gehandicapt.
Pirlo heeft een geweldig vorig seizoen gespeeld. En dat heeft hij doorgetrokken op het EK.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelde die zo goed dan het hele seizoen? Of baseer je het alleen op dat leuke EK van hem?
Tegen Sjelsie speelde hij ook weer top.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pirlo heeft een geweldig vorig seizoen gespeeld. En dat heeft hij doorgetrokken op het EK.
Scholes speelt ook geweldig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Sjelsie speelde hij ook weer top.
Hij speelt wel super goed man, loopvermogen wat minder, maar hij, zoals ze dat mooi zeggen, strooit met passen.quote:
Wat voor doping neem je nou voor zo'n fietstochtje dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tijdens m'n fietstochtje vanmorgen kwam ik ook nog langs ongeluk, was net gebeurd. Invalide mevrouw, jaar of 80/85 denk ik. Stond helemaal verkeerd op een fietspad tegen zo'n fietspaal die blijkbaar vrij solide zijn, want de hele voorkant van die wagen lag in de prak. Ik stap af, niet na een paar godverdomme's omdat ik door het glas reed, zet mn fiets weg, vraag of het gaat: "denk je dat ik nog verder kan rijden?"
Dat is pas hard gaanquote:On 24 September 1980, Bonham was picked up by Led Zeppelin assistant Rex King to attend rehearsals at Bray Studios for an upcoming tour of the United States—the band's first since 1977. During the journey, Bonham asked to stop for breakfast, where he drank four quadruple vodkas (sixteen shots, between 400–560 ml). He then continued to drink heavily after arriving at the rehearsals. A halt was called to the rehearsals late in the evening and the band retired to Page's house, the Old Mill House in Clewer, Windsor. After midnight on the 25th, Bonham fell asleep and was taken to bed and placed on his side. Benji LeFevre (who had replaced Richard Cole as Led Zeppelin's tour manager) and John Paul Jones found him dead the next afternoon.[17] Bonham was 32 years old.
Paar bakkies pleur en in mn rugzakje doe ik een boterham met nutella of jam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat voor doping neem je nou voor zo'n fietstochtje dan?
Is gewoon over, actieradius van 10 meter dat kan niet voor een middenvelder, aan de bal nog steeds goed jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij speelt wel super goed man, loopvermogen wat minder, maar hij, zoals ze dat mooi zeggen, strooit met passen.
Voor topwedstrijden ook niet goed genoeg, maar prima om te rouleren tegen een...west hamquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon over, actieradius van 10 meter dat kan niet voor een middenvelder, aan de bal nog steeds goed ja
John Bonham.quote:
Jip.quote:
Bonham was beterquote:
Ik vind Led Zeppelin ook beter. Neemt niet weg dat Moon een geweldige drummer was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Bonham was beter
Vind the Who altijd net op het randje, ben niet zo van de té harde muziek
Pure and Easy and I can see for miles, van die wat rustige nummers, kan ik wel waarderen
Dat zeker, ook vroeg doodgegaan toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Led Zeppelin ook beter. Neemt niet weg dat Moon een geweldige drummer was.
Ontzettende laffe twatten die gasten van the Clash manquote:
Roken is best lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van de roken is zooooooo reclames
Kut.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, dat is wel lafjes inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ontzettende laffe twatten die gasten van the Clash man
Leven allemaal nog
Ik zag pas iemand lachen met zo een reclame. Die heb ik meteen ontvriend op FB.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker als drummer hoor je gewoon met je 30e dood te gaan aan drank/drugsquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lafjes inderdaad.
Nobel streven, denk niet dat je het volhoudtquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om alle users op mijn debielenlijst voortaan te negeren.
Bedankt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Nobel streven, denk niet dat je het volhoudt
Ga gewoon lekker roken, dan maak je je niet meer zo druk om van die onnozele zaken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om alle users op mijn debielenlijst voortaan te negeren.
Roken is stoerquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Binnen roken moet gewoon kunnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer dat de terrassen door rokers geconfisqueerd worden
Wel jammer dat kantoren door niet-rokers geconfisqueerd wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer dat de terrassen door rokers geconfisqueerd worden
Ik doe met je mee boelertjequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak een kop koffie en ik ga even 2 uurtjes aan mijn huuswerk zitten.
Gegroet.
Jij rookt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel jammer dat kantoren door niet-rokers geconfisqueerd worden
Nee, eigenlijk niet. Op een sigaretje na de voetbal of tijdens het uitgaan na. Als je mocht roken aan je bureau zou ik het wel doen.quote:
Ik zat nooit aan mijn huiswerk, dus jij ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik pak een kop koffie en ik ga even 2 uurtjes aan mijn huuswerk zitten.
Gegroet.
goed zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik doe met je mee boelertje
Zit al weer te lang te soggen
Soms 20 in een maand, vaak 0.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk maximaal 5 sigaretten per maand.
Vorige maand met Thunderdome een pakje en met O&N een paar. Daarvoor meer dan een jaar niet, alleen een paar sigaren deze zomerquote:
Ik rook af en toe een sigaar maar eigenlijk steeds minder, zullen er niet meer dan 6 geweest zijn het afgelopen jaarquote:
Ik alleen met feesten en soms met uitgaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Vorige maand met Thunderdome een pakje en met O&N een paar. Daarvoor meer dan een jaar niet, alleen een paar sigaren deze zomer
Van de zomer een doosje Balmorals gehaald en opgerookt, daarna heel bewust geen nieuwe meer gehaald en tijdje niks gerooktquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik rook af en toe een sigaar maar eigenlijk steeds minder, zullen er niet meer dan 6 geweest zijn het afgelopen jaar
Als ik er een rook is het wel een robusto van Cohiba of Partagasquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Van de zomer een doosje Balmorals gehaald en opgerookt, daarna heel bewust geen nieuwe meer gehaald en tijdje niks gerookt
Nu ik niet meer zoveel rook proef ik het niet meer zo goed en vind ik het zonde om echt goede sigaren te halen, rookte vroeger wel regelmatig een Montecristotje of een Cohiba, heurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik er een rook is het wel een robusto van Cohiba of Partagas
Montecristo en Cohibaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nu ik niet meer zoveel rook proef ik het niet meer zo goed en vind ik het zonde om echt goede sigaren te halen, rookte vroeger wel regelmatig een Montecristotje of een Cohiba, heurlijk
Ja maat van me heeft een humidorquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Montecristo en Cohiba. Moet je ook zo'n doos hebben die humididity goed regelt.
Mijn boelervader is gestopt met roken net toen ik begonquote:
Ik had een hele mooie, heeft die ex hoer van me gejatquote:
Mijn fleske is gister leeg gegaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haal eens ff goede Glenfiddich voor mij man
Doen zoals ik, zeggen dat het op isquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn fleske is gister leeg gegaanBezoek dat van whisky houdt is altijd duur
Hij stond nogal in het zicht en had er zelf ook wel zin aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doen zoals ik, zeggen dat het op is.
Geen echte jood ben jijquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij stond nogal in het zicht en had er zelf ook wel zin aan
Doe maar 2, ik geef wel een bezorgadres.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:59 schreef Saind het volgende:
Denk dat ik een flesje Glendronach 15 ga halen binnenkort
Ah jaa natulek joh gewoon 2 bestellingen zetten en eisen dat ze maar een keer kosten rekenenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe maar 2, ik geef wel een bezorgadres.
Ik ben nog geen 18.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ah jaa natulek joh gewoon 2 bestellingen zetten en eisen dat ze maar een keer kosten rekenen
Geen idee. Wanneer gaat de grens naar 18 voor bier?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het al strafbaar om alcohol te kopen als minderjarige?
Ik weet het allemaal niet manquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen idee. Wanneer gaat de grens naar 18 voor bier?
2014 graagquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:05 schreef Smoofie het volgende:
Ach, van mij mogen ze het in 2013 opvoeren naar 21.
Mogen FOK! vriendjes mee?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Agree to disagree
In 2014 weer eens op vakantie naar Amerika denk ik maar
Jongen, ik ben normaal, ik heb een jodendavidster.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met die gekke Amerikaanse douane
Ik vind douane altijd spannend, laatste 3 keer "random" gefouilleerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jongen, ik ben normaal, ik heb een jodendavidster.
Die zijn ze in de U.S of A tegenwoordig liever kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jongen, ik ben normaal, ik heb een jodendavidster.
Hahahahahahaha, dat willen ze je doen gelovenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die zijn ze in de U.S of A tegenwoordig liever kwijt dan rijk.
Die nieuwe op Defensie krijgt ook als kritiek dat hij wel eens kritiek heeft gehad op Israëlquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die zijn ze in de U.S of A tegenwoordig liever kwijt dan rijk.
Heb ik ook een keer gehad in de VS op al mijn vluchten een stripsearch, echt klotequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind douane altijd spannend, laatste 3 keer "random" gefouilleerd
Ook een keer bijna een hartaanval gehad in Duitsland toen ik er in de rij achter kwam dat ik een sealtje pep in m'n portemonnee had zitten
Ik zou 100% een stripsearch krijgen als ik nara de VS ga. Saind weet waarom.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad in de VS op al mijn vluchten een stripsearch, echt klote
In de VS werd m'n pa naar zo'n hokje meegenomen voor een stripsearch, vond ie ook fijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad in de VS op al mijn vluchten een stripsearch, echt klote
Ik heb ook een keer op schiphol nog wat weg gegooidquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind douane altijd spannend, laatste 3 keer "random" gefouilleerd
Ook een keer bijna een hartaanval gehad in Duitsland toen ik er in de rij achter kwam dat ik een sealtje pep in m'n portemonnee had zitten
Is normaal in Brasil, alleen zijn ze dan wat ouderquote:
Het ging me ook om de leeftijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is normaal in Brasil, alleen zijn ze dan wat ouder
http://www.dumpert.nl/med(...)mand_een_snuif_.htmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff, zo voetballen. Ik heb er de kracht niet meer voor. Tijd voor een bakkie.
Jezus die kale neger op seconde 17quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:15 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)mand_een_snuif_.html
Holy fuck dat is echt 5 gram ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus die kale neger op seconde 17![]()
Maar wel netjes de buis leeg tikken hèquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus die kale neger op seconde 17![]()
Overigens uit ervaring ga je er niet beter van ballen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar wel netjes de buis leeg tikken hè
PCC is een grote drugsbende dus die hebben zatquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Holy fuck dat is echt 5 gram ofzo.
Dat je dan uberhaupt blijft staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
PCC is een grote drugsbende dus die hebben zat
Hoi Geoquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Grote neusgaten he, dan kun je goed snuiven.
Hey, weet je al hoe je je nagels schoon krijgt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Grote neusgaten he, dan kun je goed snuiven.
Nee, die vrouwen deden opeens heel raar en gaven geen antwoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, weet je al hoe je je nagels schoon krijgt?
Met mij wel, met jou ook?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles goed? Heb je een leuke dag gehad?
Miss hebben ze het wel extra versneden voor hun "werknemers".quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat je dan uberhaupt blijft staan
Door je naam zeker?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou 100% een stripsearch krijgen als ik nara de VS ga. Saind weet waarom.
Ja dat kan ik begrijpen. Mij pa word ook vaak extra gefouilleerd. Vooral in Turkije hebben ze aparte methodesquote:
Je bent ook veel van je denkvermogen kwijtgeraakt aan drugs en drank.*quote:
Ja, maar dit is van tevoren aangegeven, dus dat is gewoon dom van jullie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat kan ik begrijpen. Mij pa word ook vaak extra gefouilleerd. Vooral in Turkije hebben ze aparte methodes![]()
Afgelopen zomer met ons gezin meer dan 1 uur vastgezeten bij aankomst omdat we geen contant geld bij ons hadden voor het visum (kon niet via pin blijkbaar). En de geldautomaten deden het plotseling niet meer. Uiteindelijk konden we wel pinnen maar moesten we het dubbele betalen p.p![]()
En de tourbus die ons naar ons All Inclusive Hotel XL zou brengen met alle toeristen maar wachten op ons
Amerika is nogal racistisch op dat gebied. Heb je zoiets in je naam dan krijg je extra aandachtquote:
Hebben we nooit eerder gehad anders, maar hadden me ouders maar beter moeten inlezen inderdaad. Was wel kut want ze hadden ook geen stoelen waar je kon zitten. Zaten we daar in een lege aankomsthal op de koude grondquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is van tevoren aangegeven, dus dat is gewoon dom van jullie.
Bij mij werd het nog extra gezegd voordat ik weggingquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben we nooit eerder gehad anders, maar hadden me ouders maar beter moeten inlezen inderdaad. Was wel kut want ze hadden ook geen stoelen waar je kon zitten. Zaten we daar in een lege aankomsthal op de koude grond
Bedankt dat je het even uitlegt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amerika is nogal racistisch op dat gebied. Heb je zoiets in je naam dan krijg je extra aandacht
Was ook kut toen wij daar waren, kwamen net uit Macedonië dus we hadden geen euro's of lira'squote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is van tevoren aangegeven, dus dat is gewoon dom van jullie.
Werd ons in het Turks en het Macedonisch verteld bij vertrekquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij werd het nog extra gezegd voordat ik wegging. En stond ook op de tickets enz.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat kan ik begrijpen. Mij pa word ook vaak extra gefouilleerd. Vooral in Turkije hebben ze aparte methodes![]()
Afgelopen zomer met ons gezin meer dan 1 uur vastgezeten bij aankomst omdat we geen contant geld bij ons hadden voor het visum (kon niet via pin blijkbaar). En de geldautomaten deden het plotseling niet meer. Uiteindelijk konden we wel pinnen maar moesten we het dubbele betalen p.p![]()
En de tourbus die ons naar ons All Inclusive Hotel XL zou brengen met alle toeristen maar wachten op ons
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]neem dan ook geld mee.. stel frikandellen. Sowieso altijd geld meenemen want je kan ook mensen omkopen.
En ons gewoon niet, hadden we ook thuis moeten uitzoeken uiteraard maar hoe corrupt die bende daar is ongelooflijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Werd ons in het Turks en het Macedonisch verteld bij vertrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |