Jongen, ik ben normaal, ik heb een jodendavidster.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat durf ik niet met die gekke Amerikaanse douane
Ik vind douane altijd spannend, laatste 3 keer "random" gefouilleerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jongen, ik ben normaal, ik heb een jodendavidster.
Die zijn ze in de U.S of A tegenwoordig liever kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jongen, ik ben normaal, ik heb een jodendavidster.
Hahahahahahaha, dat willen ze je doen gelovenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die zijn ze in de U.S of A tegenwoordig liever kwijt dan rijk.
Die nieuwe op Defensie krijgt ook als kritiek dat hij wel eens kritiek heeft gehad op Israëlquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die zijn ze in de U.S of A tegenwoordig liever kwijt dan rijk.
Heb ik ook een keer gehad in de VS op al mijn vluchten een stripsearch, echt klotequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind douane altijd spannend, laatste 3 keer "random" gefouilleerd
Ook een keer bijna een hartaanval gehad in Duitsland toen ik er in de rij achter kwam dat ik een sealtje pep in m'n portemonnee had zitten
Ik zou 100% een stripsearch krijgen als ik nara de VS ga. Saind weet waarom.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad in de VS op al mijn vluchten een stripsearch, echt klote
In de VS werd m'n pa naar zo'n hokje meegenomen voor een stripsearch, vond ie ook fijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad in de VS op al mijn vluchten een stripsearch, echt klote
Ik heb ook een keer op schiphol nog wat weg gegooidquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind douane altijd spannend, laatste 3 keer "random" gefouilleerd
Ook een keer bijna een hartaanval gehad in Duitsland toen ik er in de rij achter kwam dat ik een sealtje pep in m'n portemonnee had zitten
Is normaal in Brasil, alleen zijn ze dan wat ouderquote:
Het ging me ook om de leeftijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is normaal in Brasil, alleen zijn ze dan wat ouder
http://www.dumpert.nl/med(...)mand_een_snuif_.htmlquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Pff, zo voetballen. Ik heb er de kracht niet meer voor. Tijd voor een bakkie.
Jezus die kale neger op seconde 17quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:15 schreef Saind het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)mand_een_snuif_.html
Holy fuck dat is echt 5 gram ofzo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus die kale neger op seconde 17![]()
Maar wel netjes de buis leeg tikken hèquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus die kale neger op seconde 17![]()
Overigens uit ervaring ga je er niet beter van ballen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar wel netjes de buis leeg tikken hè
PCC is een grote drugsbende dus die hebben zatquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Holy fuck dat is echt 5 gram ofzo.
Dat je dan uberhaupt blijft staanquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
PCC is een grote drugsbende dus die hebben zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |