Is hij echt antisemiet dan, hij is alleen overtuigd dat de joden Jezus hebben vermoord toch, of spelen er meer dingen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, al is hij natuurlijk pas laat uit de kast gekomen als antisemiet.
Morpheus wel dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee GGMM en ik willen sowieso geen Ajacieden
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah dus ik ben ook 1 van jouw vriendjes
Ik geloof dat hij zich in diverse dronken buien erg antisemitisch heeft uitgelaten ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij echt antisemiet dan, hij is alleen overtuigd dat de joden Jezus hebben vermoord toch, of spelen er meer dingen?
Ik word nieuwe mod vriend stinho.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om j0rdiiii tot mod te maken.
Mag ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word nieuwe mod vriend stinho.
Dat was niet deel 1, dat was echt goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die nooit gezien, ken alleen de clip van Tina Turner...
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee GGMM en ik willen sowieso geen Ajacieden
Prima keuzequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word nieuwe mod vriend stinho.
Waarom?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.
En Stylo, zodra hij foutloos kan typenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.
Ja dit ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En Stylo, zodra hij foutloos kan typen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.quote:
Nah, stylo is op zijn best als gewone user denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik praat bij Stylo over een proces dat nog jaren kan duren he...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, stylo is op zijn best als gewone user denk ik.
De tijd voor een psv mod laat dus nog even op zich wachten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.
Wie is Erwin?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |