Is hij echt antisemiet dan, hij is alleen overtuigd dat de joden Jezus hebben vermoord toch, of spelen er meer dingen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, al is hij natuurlijk pas laat uit de kast gekomen als antisemiet.
Morpheus wel dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee GGMM en ik willen sowieso geen Ajacieden
Tuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah dus ik ben ook 1 van jouw vriendjes
Ik geloof dat hij zich in diverse dronken buien erg antisemitisch heeft uitgelaten ja.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is hij echt antisemiet dan, hij is alleen overtuigd dat de joden Jezus hebben vermoord toch, of spelen er meer dingen?
Ik word nieuwe mod vriend stinho.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om j0rdiiii tot mod te maken.
Mag ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word nieuwe mod vriend stinho.
Dat was niet deel 1, dat was echt goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die nooit gezien, ken alleen de clip van Tina Turner...
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee GGMM en ik willen sowieso geen Ajacieden
Prima keuzequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik word nieuwe mod vriend stinho.
Waarom?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moet nu soberzo een PSV'er zijn.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.
En Stylo, zodra hij foutloos kan typenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent serieus de enige PSV'er die in aamerking zou komen.
Ja dit ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En Stylo, zodra hij foutloos kan typen
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.quote:
Nah, stylo is op zijn best als gewone user denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik praat bij Stylo over een proces dat nog jaren kan duren he...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, stylo is op zijn best als gewone user denk ik.
De tijd voor een psv mod laat dus nog even op zich wachten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.
Wie is Erwin?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om het evenwicht te herstellen sinds Erwin weg is. Ik stel Stylo voor.
_Guitarist_ Toch?quote:
quote:
nette jongen ben je.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:42 schreef DonRaja het volgende:
Oh en dat getalletje in het midden zijn inderdaad het aantal notes...
waarom komt hij nooit meer?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven krijgt een burn-out als hij zo geconcentreerd bezig is met zijn werk
Hij heeft z'n baas belooft dat hij pas terugkeert op fok als hij z'n eerste 85 delige messenset heeft verkocht. Hij belt al 4 weken aan een stuk.quote:
Stijn heb je ff het linkje naar de fokstats?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven krijgt een burn-out als hij zo geconcentreerd bezig is met zijn werk
Op gehaktdag heb ik alle tijd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn heb je ff het linkje naar de fokstats?
Dank jequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op gehaktdag heb ik alle tijd.
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
PSV zou hem ook willen hebben.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:53 schreef Smoofie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)er-voor-Heitinga.htm
Wat is deze dan?
Die van Dijk is net goed genoeg voor Grun
Logisch. Die jongen komt iedere zondag in de samenvattingen voorbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |