Ook die vond ik te schreeuwerig, ingetogen was die rol nog mooier geweest. Maar goed je hebt wel gelijk, dat deed hij erg goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pacino heeft maar 1 goeie rol gespeeld en dat was in Scarface
Hij krijgt alleen maar meer credits als je het toch redt in Hollywoodquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm tja, maakt dat hem een slechtere acteur...
Eindelijk een medestander op dit vlakquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook die vond ik te schreeuwerig, ingetogen was die rol nog mooier geweest. Maar goed je hebt wel gelijk, dat deed hij erg goed.
Waar Pacino geschreeuw, script en overacting nodig heeft, doet De Niro het met 1 enkele blik. Angst inboezemen.
Cream weer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:11 schreef Saind het volgende:
Jep, ik ga maar eens op huis aan. Gouden tip voor muziek voor op de fiets?
Ja klopt, al is hij natuurlijk pas laat uit de kast gekomen als antisemiet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij krijgt alleen maar meer credits als je het toch redt in Hollywood
Waarom niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu terug mag groeten... Maar: Hoi Knut
Mad Max blijft één van de allerbeste B films ooit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja klopt, al is hij natuurlijk pas laat uit de kast gekomen als antisemiet.
Ik heb die nooit gezien, ken alleen de clip van Tina Turner...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mad Max blijft één van de allerbeste B films ooit.
Of Rory Gallagher.quote:
Als je van lekker lompe films houdt is het zeker een aanrader.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die nooit gezien, ken alleen de clip van Tina Turner...
Wie a zegt...quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb last van iets maar jullie vinden dat onsmakelijk groetjes.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb last van iets maar jullie vinden dat onsmakelijk groetjes.
quote:
Nah, doe maar niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om j0rdiiii tot mod te maken.
Nee GGMM en ik willen sowieso geen Ajaciedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stel voor om j0rdiiii tot mod te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |