Paar bakkies pleur en in mn rugzakje doe ik een boterham met nutella of jam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat voor doping neem je nou voor zo'n fietstochtje dan?
Is gewoon over, actieradius van 10 meter dat kan niet voor een middenvelder, aan de bal nog steeds goed jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij speelt wel super goed man, loopvermogen wat minder, maar hij, zoals ze dat mooi zeggen, strooit met passen.
Voor topwedstrijden ook niet goed genoeg, maar prima om te rouleren tegen een...west hamquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon over, actieradius van 10 meter dat kan niet voor een middenvelder, aan de bal nog steeds goed ja
John Bonham.quote:
Jip.quote:
Bonham was beterquote:
Ik vind Led Zeppelin ook beter. Neemt niet weg dat Moon een geweldige drummer was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Bonham was beter
Vind the Who altijd net op het randje, ben niet zo van de té harde muziek
Pure and Easy and I can see for miles, van die wat rustige nummers, kan ik wel waarderen
Dat zeker, ook vroeg doodgegaan toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Led Zeppelin ook beter. Neemt niet weg dat Moon een geweldige drummer was.
Ontzettende laffe twatten die gasten van the Clash manquote:
Roken is best lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vinden jullie van de roken is zooooooo reclames
Kut.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, dat is wel lafjes inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ontzettende laffe twatten die gasten van the Clash man
Leven allemaal nog
Ik zag pas iemand lachen met zo een reclame. Die heb ik meteen ontvriend op FB.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker als drummer hoor je gewoon met je 30e dood te gaan aan drank/drugsquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lafjes inderdaad.
Nobel streven, denk niet dat je het volhoudtquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om alle users op mijn debielenlijst voortaan te negeren.
Bedankt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Nobel streven, denk niet dat je het volhoudt
Ga gewoon lekker roken, dan maak je je niet meer zo druk om van die onnozele zaken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me voorgenomen om alle users op mijn debielenlijst voortaan te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |