quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Torentijd, daar heb ik nog een keer vastgezeten.
Het is de primere divison editie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me nu pas op dat baas Andrea Pirlo niet eens in het elftal van het jaar staat, maar X. Alonso![]()
![]()
![]()
![]()
*primeraquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is de primere divison editie.
Is toch niet grappig man. Dadelijk is die dame gehandicapt.quote:
Speelde die zo goed dan het hele seizoen? Of baseer je het alleen op dat leuke EK van hem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt me nu pas op dat baas Andrea Pirlo niet eens in het elftal van het jaar staat, maar X. Alonso![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch niet grappig man. Dadelijk is die dame gehandicapt.
Pirlo heeft een geweldig vorig seizoen gespeeld. En dat heeft hij doorgetrokken op het EK.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelde die zo goed dan het hele seizoen? Of baseer je het alleen op dat leuke EK van hem?
Tegen Sjelsie speelde hij ook weer top.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pirlo heeft een geweldig vorig seizoen gespeeld. En dat heeft hij doorgetrokken op het EK.
Scholes speelt ook geweldig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tegen Sjelsie speelde hij ook weer top.
Hij speelt wel super goed man, loopvermogen wat minder, maar hij, zoals ze dat mooi zeggen, strooit met passen.quote:
Wat voor doping neem je nou voor zo'n fietstochtje dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tijdens m'n fietstochtje vanmorgen kwam ik ook nog langs ongeluk, was net gebeurd. Invalide mevrouw, jaar of 80/85 denk ik. Stond helemaal verkeerd op een fietspad tegen zo'n fietspaal die blijkbaar vrij solide zijn, want de hele voorkant van die wagen lag in de prak. Ik stap af, niet na een paar godverdomme's omdat ik door het glas reed, zet mn fiets weg, vraag of het gaat: "denk je dat ik nog verder kan rijden?"
Dat is pas hard gaanquote:On 24 September 1980, Bonham was picked up by Led Zeppelin assistant Rex King to attend rehearsals at Bray Studios for an upcoming tour of the United States—the band's first since 1977. During the journey, Bonham asked to stop for breakfast, where he drank four quadruple vodkas (sixteen shots, between 400–560 ml). He then continued to drink heavily after arriving at the rehearsals. A halt was called to the rehearsals late in the evening and the band retired to Page's house, the Old Mill House in Clewer, Windsor. After midnight on the 25th, Bonham fell asleep and was taken to bed and placed on his side. Benji LeFevre (who had replaced Richard Cole as Led Zeppelin's tour manager) and John Paul Jones found him dead the next afternoon.[17] Bonham was 32 years old.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |