Er zijn ook wel slechtere buurten dan Noord.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woningen bij 't IJ lopen op tot 1,4 miljoen.
Ik woon liever in Noord dan in Hoofddorp.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er zijn ook wel slechtere buurten dan Noord.
Hoofddorp is toch best netjes? Of mis ik hier dat nielsje daar woont oidquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik woon liever in Noord dan in Hoofddorp.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op zich heb je vanaf noord een mooier uitzicht op het IJ en stad dan andersom dus best begrijpelijk dat "harbor view" veel opleverdquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Zimbabwe kan je vast ook wel een woning van 1.4 miljoen vinden.
Zeker wetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tantetje woont op een oud binnenvaart schip aan het ij, da's ook nicequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich heb je vanaf noord een mooier uitzicht op het IJ en stad dan andersom dus best begrijpelijk dat "harbor view" veel opleverd
Het is daar op plekken echt...sfeerloos. Ik weet niet, al die nieuwbouwwijken (Floriande) trekt me echt niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoofddorp is toch best netjes? Of mis ik hier dat nielsje daar woont oid
Ja het is oersaai, maar niet echt ontzettend kut ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is daar op plekken echt...sfeerloos. Ik weet niet, al die nieuwbouwwijken (Floriande) trekt me echt niet.
woont leuk De_Krommequote:
Wanneer komt die 2e ring er nou ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Kromme is denk ik met die hanekam.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Kromme is denk ik met die hanekam.
DUDE WATquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het nieuwe slaapje van Christina Curry
[ afbeelding ]
Waarom lees ik dit soort berichten![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat in Smoofies naam..quote:
Is dat deze?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijft een leuk meisje in deze clip
quote:De politie heeft vanmiddag de omgeving van de gevangenis Torentijd in Middelburg afgezet vanwege een incident. De burgemeester van Middelburg zei dat tegen een gedetineerde een “serieuze bedreiging” is geuit. De wegen rondom de gevangenis werden korte tijd “uit voorzorg” afgesloten.
Een politiewoordvoerder ontkende geruchten op Twitter dat complete chaos zou zijn uitgebroken in het cellencomplex aan de Torenweg en dat een bewaker is neergeslagen. Ook was er volgens de politie geen sprake van een gijzeling of mogelijke ontsnapping. De politie komt later met meer informatie over wat er aan de hand was.
Een arrestatieteam, bestaande uit agenten met kogelvrije westen en zware wapens, stond uit voorzorg paraat. Een aantal agenten werd op het dak van het complex geisgnaleerd. Ook vloog er een politiehelikopter boven de gevangenis en staan er zo’n tien politieauto’s rond het complex.
Leerlingen van ROC Zeeland, vlak naast de gevangenis, moesten voorlopig binnen blijven. De woordvoerder van de politie benadrukte tegenover persbureau Novum dat de bedreiging niets met de school te maken had. Omwonenden hoefden niet binnen te blijven.
Uit gegevens van het ministerie van Veiligheid en Justitie blijkt dat gevangenis Torentijd plaats biedt aan 233 mannelijke gedetineerden.
Dan zie ik toch liever dat je Tanja postquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Torentijd, daar heb ik nog een keer vastgezeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef RensAjacied het volgende:
Middelburg op zijn kop door een incident in de gevangenis. Een gedetineerde werd bedreigd.
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Torentijd, daar heb ik nog een keer vastgezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |