Ja die bedoel ik en dan met name om My cousin Vinny en Lethal Weapon IVquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toch niet Joe Pesci?Overigens vind ik alle acteurs die je noemt niet zo, niet mijn type acteur.
Ga poepen met je Mel Gibson man. De enige goede mel is Mel Brooksquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef DonRaja het volgende:
Tim Robbins, Mel Gibson en die kleine vloekert.... kan ff niet op z'n naam komen.
Oh en James Caan
had hij die stewardess in het vliegtuig genaaid of erna pas?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fiennes is goed man. Jij hebt geen smaak.
Hmm, ik vond de variatie die Mel Gibson kon laten zien met Ransom, Braveheart en bijvoorbeeld Lethal Weapon wel goed hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga poepen met je Mel Gibson man. De enige goede mel is Mel Brooks
Verder Joe Pesci
En De Niro
Hoe heet die baas van Léon ook alweer?
Vuige antisemitische mongoolquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm, ik vond de variatie die Mel Gibson kon laten zien met Ransom, Braveheart en bijvoorbeeld Lethal Weapon wel goed hoor.
Léon zelf? Jean Reno. Gary Oldman speelt de badguy.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga poepen met je Mel Gibson man. De enige goede mel is Mel Brooks
Verder Joe Pesci
En De Niro
Hoe heet die baas van Léon ook alweer?
Die filmquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was pas echt overacting. De Niro in Godfather II:![]()
![]()
Ik mag hem niet. Zijn kop maakt een film gewoon slecht voor mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm tja, maakt dat hem een slechtere acteur...
Pacino heeft maar 1 goeie rol gespeeld en dat was in Scarfacequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, dat was pas echt overacting. De Niro in Godfather II:![]()
![]()
Ok dat kan, ik heb dat ook wel met bepaalde acteurs denk ik. (al kan ik nu ff geen voorbeeld bedenken)quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mag hem niet. Zijn kop maakt een film gewoon slecht voor mij
Lelijke knakenfilm is dat man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Pacino heeft maar 1 goeie rol gespeeld en dat was in Scarface
Hohoho. Je hoeft hem niet uit te schelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |