En de laptop ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zet je scherm, je wireless en je BT uit.
Ik heb internetbronnen nodigquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zet je scherm, je wireless en je BT uit.
quote:
The Raid: Redemption is het.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ik over gehoord ja, was dat niet singapore ofzo?
Inderdaad over gehoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
The Raid: Redemption is het.
Nou, nog iets meer dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Inderdaad over gehoord
Nouja heb nog 4 films staan ofzo dus nu even niet
28 weeks later is de leukstequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou, nog iets meer dus
[ afbeelding ]
Die probeerde ik te downloaden, zie nu pas dat het deze isquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
28 weeks later is de leukste28 days later al gezien?
Ik vond/vind 28 days later echt ziekelijk goed. Staat in mijn film top 10quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Die probeerde ik te downloaden, zie nu pas dat het deze is
Anchorman.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou, nog iets meer dus
[ afbeelding ]
Dat is weinig. Heb er nog iets van 40-45 staan. Schiet niet op met kijken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou, nog iets meer dus
[ afbeelding ]
Brad Pitt vind ik maar matig, Ewan McGregor ook niet zo, Jack Nickelson hoort toch wel in de top 10 en Clint Eastwood hoewel meestal hetzelfde type toch ook wel, Buscemi vind ik ook wel goed, beste loser spelend William H. Macey, John Turturroquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
Mijn favoriete acteurs overall:
1. Philip Seymour Hoffman
2. Edward Norton
3. Gary Oldman
4. Robert de Niro
5. Woody Harrelson
6. Tony Leung
7. Ewan McGregor
8. Denzel Washington
9. Brad Pitt
10. Christian Bale
Jeff Bridges en Ralph Fiennes zijn ook alleraardigst. En Daniel Day Lewis. Viggo Mortensen speelt ook altijd geloofwaardig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brad Pitt vind ik maar matig, Ewan McGregor ook niet zo, Jack Nickelson hoort toch wel in de top 10 en Clint Eastwood hoewel meestal hetzelfde type toch ook wel, Buscemi vind ik ook wel goed, beste loser spelend William H. Macey, John Turturro
Van welke films kan ik Viggo Mortensen kennen afgezien van lotr?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jeff Bridges en Ralph Fiennes zijn ook alleraardigst. En Daniel Day Lewis. Viggo Mortensen speelt ook altijd geloofwaardig.
Eastern promises volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Van welke films kan ik Viggo Mortensen kennen afgezien van lotr?
History of Violence, Eastern Promises, The Road.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Van welke films kan ik Viggo Mortensen kennen afgezien van lotr?
Ff gekeken, heb van alles wat ie gedaan heeft alleen Carlito's way gezien en daarin herinner ik hem me niet eensquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
History of Violence, Eastern Promises, The Road.
Dit zijn alle 3 wel kwaliteitsfilms. Vond hem in LOTR ook goed spelen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ff gekeken, heb van alles wat ie gedaan heeft alleen Carlito's way gezien en daarin herinner ik hem me niet eens
Nicholson had ik al gecorrigeerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brad Pitt vind ik maar matig, Ewan McGregor ook niet zo, Jack Nickelson hoort toch wel in de top 10 en Clint Eastwood hoewel meestal hetzelfde type toch ook wel, Buscemi vind ik ook wel goed, beste loser spelend William H. Macey, John Turturro
Mortensen vind ik niks, Fiennes ook maar matig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jeff Bridges en Ralph Fiennes zijn ook alleraardigst. En Daniel Day Lewis. Viggo Mortensen speelt ook altijd geloofwaardig.
Moet je In the name of the father kijken. Goede film.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef Saind het volgende:
Ik ken Daniel Day Lewis echt alleen met snor
Toch niet Joe Pesci?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef DonRaja het volgende:
Tim Robbins, Mel Gibson en die kleine vloekert.... kan ff niet op z'n naam komen.
Oh en James Caan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |