Alsof ik die zou vergetenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, je vergeet Nico. Maar dat blijkt Above the law te zijn...
Die is wel goed, vind Fight Club altijd wel beetje overrated. Best goed maar wtf mensen gaan echt los van die shitquote:
Ik vergeet Jack Nichelsonquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
Mijn favoriete acteurs overall:
1. Philip Seymour Hoffman
2. Edward Norton
3. Gary Oldman
4. Robert de Niro
5. Woody Harrelson
6. Tony Leung
7. Ewan McGregor
8. Denzel Washington
9. Brad Pitt
10. Christian Bale
Geen Nickelson?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
Mijn favoriete acteurs overall:
1. Philip Seymour Hoffman
2. Edward Norton
3. Gary Oldman
4. Robert de Niro
5. Woody Harrelson
6. Tony Leung
7. Ewan McGregor
8. Denzel Washington
9. Brad Pitt
10. Christian Bale
Mwah, Lord of the Rings duurt langerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Laatst redux zitten kijken met een maat, hele nacht kwijt man
Heb de extendeds daar ook van liggen, die doe ik in 2 etappesquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, Lord of the Rings duurt langer.
Van Mou Gaan Dou (Het origineel van The Departed) en 2046quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Jammer man nét te laat
Wie is Tony Leung eigenlijk
Ah, jappenfilms, laat maarquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van Mou Gaan Dou (Het origineel van The Departed) en 2046
Die moet je kijken in een vliegtuig man, als je vliegreis hebt van 12 uur ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb de extendeds daar ook van liggen, die doe ik in 2 etappes
Respectievelijk Hong Kong en China. Geweldige films man, Mou Gaan Dou is beter dan The Departed.quote:
Vorig jaar in de bus van Skopje naar Istanbul hele godfather trilogie gerockedquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die moet je kijken in een vliegtuig man, als je vliegreis hebt van 12 uur ofzo.
Spoel je mondquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Respectievelijk Hong Kong en China. Geweldige films man, Mou Gaan Dou is beter dan The Departed.
Je bent ook een halve Belg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik bedenk me net dat ik bovengemiddeld veel Jean Claude Van Damme films heb gezien...
No Retreat, No Surrender
Black Eagle
Bloodsport
Kickboxer
Cyborg
Death Warrant
Lionheart (Wrong Bet)
Double Impact
Universal Soldier
Hard Target
Last Action Hero
Nowhere to Run
Timecop
Street Fighter
Sudden Death
Maximum Risk
Double Team
Legionnaire
Knock Off
Misschien een voorgevoel.quote:
Pas een film gezien waarin een gebouw bestormd wordt door agenten. Was wel een vette film.quote:
Godzilla?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas een film gezien waarin een gebouw bestormd wordt door agenten. Was wel een vette film.
Heb ik over gehoord ja, was dat niet singapore ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pas een film gezien waarin een gebouw bestormd wordt door agenten. Was wel een vette film.
Zet je scherm, je wireless en je BT uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:31 schreef Saind het volgende:
Godver, laptop adapter niet meegenomen en nog 24 procent over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |