Nee, dat is Forest Whitakerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is die dikke van the last king of scotland toch?
Matrix, Apocalypse now etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Neuh da's forest whitaker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Die was inderdaad alleraardigst, maar heeft inmiddels in zoveel kutfilms gespeeld dat ik hem niet mee heb genomen in mijn oordeel.quote:
Ik moet wel bekennen dat ik geen van de films die jij noemt heb gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is in een aantal films gewoon goed. Met name in Man of Fire en Out of Time van ik hem goed. En ik Ricochet natuurlijk. Maar verder zijn er weinig goede zwarte acteurs. Komt al vaak een beetje geforceerd en geacteerd over. Stukje imago wat ze volgens mij te ver door voeren.
Eigenlijk is er maar een erg goede zwarte acteur en dat is Morgan Freeman.
Nogal jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die was inderdaad alleraardigst, maar heeft inmiddels in zoveel kutfilms gespeeld dat ik hem niet mee heb genomen in mijn oordeel.
Na die film met die omgebouwde motors kan ik die niet meer serieus nemen. Zelfde geldt voor die neger met dat knikoog. Daar heb ik een film van gezien. Ghost Dog: The way of the Samurai. Wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Laurence Fishburn ook erg goed
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die was inderdaad alleraardigst, maar heeft inmiddels in zoveel kutfilms gespeeld dat ik hem niet mee heb genomen in mijn oordeel.
Whitaker speelt ook in Bloodsportquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Na die film met die omgebouwde motors kan ik die niet meer serieus nemen. Zelfde geldt voor die neger met dat knikoog. Daar heb ik een film van gezien. Ghost Dog: The way of the Samurai. Wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg.
Iedereen heeft wel eens in een kut film gespeeld. Buiten dat, er zijn wel goede neger acteurs, maar ze hoeven niet per sé super bekend te zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Na die film met die omgebouwde motors kan ik die niet meer serieus nemen. Zelfde geldt voor die neger met dat knikoog. Daar heb ik een film van gezien. Ghost Dog: The way of the Samurai. Wat een ongelofelijke kutfilm was dat zeg.
Yep die heb ik gister toevallig gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Whitaker speelt ook in Bloodsport
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens in een kut film gespeeld. Buiten dat, er zijn wel goede neger acteurs, maar ze hoeven niet per sé super bekend te zijn.
Het gaat niet per se om de film waarin ze spelen. Meer om de rol die ze vertolken. Daarnaast, Seagal heeft nog nooit in een kutfilm gespeeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens in een kut film gespeeld. Buiten dat, er zijn wel goede neger acteurs, maar ze hoeven niet per sé super bekend te zijn.
Wat is jouw favoriete van hem?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om de film waarin ze spelen. Meer om de rol die ze vertolken. Daarnaast, Seagal heeft nog nooit in een kutfilm gespeeld.
Under Siege 2, pure poëzie inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het gaat niet per se om de film waarin ze spelen. Meer om de rol die ze vertolken. Daarnaast, Seagal heeft nog nooit in een kutfilm gespeeld.
Ik twijfel tussen die maar dan deel 1 en Above the Lawquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Under Siege 2, pure poëzie inderdaad
quote:
Don weet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Under Siege 2, pure poëzie inderdaad
Ik wilde zeggen, je vergeet Nico. Maar dat blijkt Above the law te zijn...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen die maar dan deel 1 en Above the Law
American History Xquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:22 schreef ValHallen het volgende:
Mijn favoriete acteurs overall:
1. Philip Seymour Hoffman
2. Edward Norton
3. Gary Oldman
4. Robert de Niro
5. Woody Harrelson
6. Tony Leung
7. Ewan McGregor
8. Denzel Washington
9. Brad Pitt
10. Christian Bale
De vetste is met die Jamaicaanse tweelingbroers. Zelden zo een geniaal plot gezien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, je vergeet Nico. Maar dat blijkt Above the law te zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |