Hoi Geoquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Grote neusgaten he, dan kun je goed snuiven.
Hey, weet je al hoe je je nagels schoon krijgt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Grote neusgaten he, dan kun je goed snuiven.
Nee, die vrouwen deden opeens heel raar en gaven geen antwoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, weet je al hoe je je nagels schoon krijgt?
Met mij wel, met jou ook?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alles goed? Heb je een leuke dag gehad?
Miss hebben ze het wel extra versneden voor hun "werknemers".quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat je dan uberhaupt blijft staan
Door je naam zeker?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou 100% een stripsearch krijgen als ik nara de VS ga. Saind weet waarom.
Ja dat kan ik begrijpen. Mij pa word ook vaak extra gefouilleerd. Vooral in Turkije hebben ze aparte methodesquote:
Je bent ook veel van je denkvermogen kwijtgeraakt aan drugs en drank.*quote:
Ja, maar dit is van tevoren aangegeven, dus dat is gewoon dom van jullie.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat kan ik begrijpen. Mij pa word ook vaak extra gefouilleerd. Vooral in Turkije hebben ze aparte methodes![]()
Afgelopen zomer met ons gezin meer dan 1 uur vastgezeten bij aankomst omdat we geen contant geld bij ons hadden voor het visum (kon niet via pin blijkbaar). En de geldautomaten deden het plotseling niet meer. Uiteindelijk konden we wel pinnen maar moesten we het dubbele betalen p.p![]()
En de tourbus die ons naar ons All Inclusive Hotel XL zou brengen met alle toeristen maar wachten op ons
Amerika is nogal racistisch op dat gebied. Heb je zoiets in je naam dan krijg je extra aandachtquote:
Hebben we nooit eerder gehad anders, maar hadden me ouders maar beter moeten inlezen inderdaad. Was wel kut want ze hadden ook geen stoelen waar je kon zitten. Zaten we daar in een lege aankomsthal op de koude grondquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is van tevoren aangegeven, dus dat is gewoon dom van jullie.
Bij mij werd het nog extra gezegd voordat ik weggingquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben we nooit eerder gehad anders, maar hadden me ouders maar beter moeten inlezen inderdaad. Was wel kut want ze hadden ook geen stoelen waar je kon zitten. Zaten we daar in een lege aankomsthal op de koude grond
Bedankt dat je het even uitlegt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amerika is nogal racistisch op dat gebied. Heb je zoiets in je naam dan krijg je extra aandacht
Was ook kut toen wij daar waren, kwamen net uit Macedonië dus we hadden geen euro's of lira'squote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is van tevoren aangegeven, dus dat is gewoon dom van jullie.
Werd ons in het Turks en het Macedonisch verteld bij vertrekquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij mij werd het nog extra gezegd voordat ik wegging. En stond ook op de tickets enz.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat kan ik begrijpen. Mij pa word ook vaak extra gefouilleerd. Vooral in Turkije hebben ze aparte methodes![]()
Afgelopen zomer met ons gezin meer dan 1 uur vastgezeten bij aankomst omdat we geen contant geld bij ons hadden voor het visum (kon niet via pin blijkbaar). En de geldautomaten deden het plotseling niet meer. Uiteindelijk konden we wel pinnen maar moesten we het dubbele betalen p.p![]()
En de tourbus die ons naar ons All Inclusive Hotel XL zou brengen met alle toeristen maar wachten op ons
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]neem dan ook geld mee.. stel frikandellen. Sowieso altijd geld meenemen want je kan ook mensen omkopen.
En ons gewoon niet, hadden we ook thuis moeten uitzoeken uiteraard maar hoe corrupt die bende daar is ongelooflijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Werd ons in het Turks en het Macedonisch verteld bij vertrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |