Is Steven voor de tweede keer neergestoken godverdommequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/93845/pomonastraat-1
Hey, ben je bij het Zonnehuis bezig geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Smoofie het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/93845/pomonastraat-1
Sinds ik daar eens ben gemolesteerd kom ik daar niet meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, ben je bij het Zonnehuis bezig geweest
Wat een droevige jongens daar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds ik daar eens ben gemolesteerd kom ik daar niet meer.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sinds ik daar eens ben gemolesteerd kom ik daar niet meer.
Als je daar als Feyenoorder een voorstelling gaat geven, dan vraag je er ook wel om.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Ja stijn, je hebt geen idee in wat voor Amsterdamse Ghetto ik ben opgegroeid man.
Noord is gewoon een dorp met veel tokkies, no offencequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Ja stijn, je hebt geen idee in wat voor Amsterdamse Ghetto ik ben opgegroeid man.
Sowieso, ook nog je voorstelling "hand in hand" ofzo noemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je daar als Feyenoorder een voorstelling gaat geven, dan vraag je er ook wel om.
Heeft wel sporen nagelaten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:03 schreef Smoofie het volgende:
Mijn zus woont daar, een paar weken terug is haar hele huis weer ondersteboven gekeerd bij een inbraak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noord is gewoon een dorp met veel tokkies, no offence
Er komt er nog één in Amsterdam in Bellevue bij het Leidsplein, kan me niet voorstellen dat dat wel door gaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, ook nog je voorstelling "hand in hand" ofzo noemen
Valt wel meequote:Op woensdag 9 januari 2013 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noord is gewoon een dorp met veel tokkies, no offence
Amsterdam Noord; Amsterdam voor arme paupers.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Tuindorp Oostzaan is wel erg, OOstzanerwerf valt dan nog relatief mee. Twiskebuurt nog minder. Molenwijk veel antilianen en turken, Buiksloot/Banne veel antilianen ,suri's en mocro's en nieuwendam ook. Mosveld en Meeuwenlaan vooral turken en de rest van Noord is wel oké.
Dat heb je toen een keer laten zien hierquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:10 schreef Smoofie het volgende:
Ik woon gelukkig sinds 2002 afgelegen in Noord tegen Oostzaan/zaandam aan ^^.
Per ongeluk jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je toen een keer laten zien hier
Altijd verstandigquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb je toen een keer laten zien hier
Woningen bij 't IJ lopen op tot 1,4 miljoen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amsterdam Noord; Amsterdam voor arme paupers.
Dat wordt ook wel wat als die NZ lijn klaar isquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woningen bij 't IJ lopen op tot 1,4 miljoen.
In Zimbabwe kan je vast ook wel een woning van 1.4 miljoen vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Woningen bij 't IJ lopen op tot 1,4 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |