Nee ben nog totaal niet ver, ga vandaag goed beginnen. Maar inderdaad, het zijn een paar criteria uit die zaken die je toe moet gaan passen en verder gewoon de Awbquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:51 schreef Valid het volgende:
[..]
Alle drie niet verplicht. Werkgroepcasussen zijn juist niet verplicht, enkel die andere arresten uit het werkboek die niet besproken zijn (want uitwerkingen staan op nestor). die heten standaardjurisprudentie geloof ik (weet niet zekwr) en daarvan is er niet eens elke week 1.
Ben je al ver met je voorbereiding? Volgens mij valt het erg mee hoe veel en ingewikkeld het is.
In Amsterdam faalt men bestuursrecht met name omdat je al redelijk snel punten kan laten liggen als je de juiste elementen in een vraag niet hebt gezien. Bijvoorbeeld dat je een casus beantwoord door het bezwaar - geheel terecht - ongegrond te laten verklaren zonder gezien te hebben dat het al niet-ontvankelijk had moeten zijn. Geniepige instinkers die elk jaar een slachting aan onvoldoendes oplevert.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ben nog totaal niet ver, ga vandaag goed beginnen. Maar inderdaad, het zijn een paar criteria uit die zaken die je toe moet gaan passen en verder gewoon de Awb
Maar toch vind ik die tentamens van bestuurs moeilijker dan dat ze in eerste instantie lijken, of het wordt strenger nagekeken
Ik kijk sowieso nog even het extra college, daar vertelt hij alles uit dat boekje. Verder lees ik dat boekje ook even door, moet nog 40 blz dus dat is een eitje. JVB boek even doornemen, oefenvragen maken en een arrestje oefenen ofzo, dan kom ik er wel denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:31 schreef Paxcon het volgende:
Letstalk, hoe ga jij jvb voorbereiden? Ik ga echt niet dat hele boek van argumentatie nog lezen. Ik lees gewoon de samenvattingen achter elk hoofdstuk en dan de oefenopgaven op nestor.
Hoe ging je Rechtsgeschiedenis ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:37 schreef Paxcon het volgende:
Nouja JVB niet halen zou ik niet zo'n hele grote ramp vinden, is maar 2 ECTS.
Ja, maar dat geeft ook wel aan dat het gewoon makkelijk is. Maar we krijgen toch ook gewoon weer een arrest?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:37 schreef Paxcon het volgende:
Nouja JVB niet halen zou ik niet zo'n hele grote ramp vinden, is maar 2 ECTS.
Klopt, ik hoorde van iemand dat de laatste weekopdracht onderdeel van het tentamen van vorig jaar was.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:42 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft ook wel aan dat het gewoon makkelijk is. Maar we krijgen toch ook gewoon weer een arrest?
Ja ik dacht eerst wel voldoende, maar daarna toch gaan twijfelen. Dusja, ik weet het niet echt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoe ging je Rechtsgeschiedenis ?
Hmm, jammer dat ik die werkcolleges niet bijgewoond hebt. Heb jij de uitwerkingen daarvan? Hoezo ging je twijfelen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt, ik hoorde van iemand dat de laatste weekopdracht onderdeel van het tentamen van vorig jaar was.
[..]
Ja ik dacht eerst wel voldoende, maar daarna toch gaan twijfelen. Dusja, ik weet het niet echt.
Ik heb geen antwoorden ofzo.. We moesten het blad met verbeteringen altijd inleveren dus ik heb verder niks ofzo. Ik ging twijfelen na overleg met iemand anders over de antwoordenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:44 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm, jammer dat ik die werkcolleges niet bijgewoond hebt. Heb jij de uitwerkingen daarvan? Hoezo ging je twijfelen?
Zou echt even dat extra college kijken, kost maar 45 min van je tijd.
Alles wel daar? Hier is het grijs en grauwquote:
Ohja dat is waar ook, echt super onhandig is dat.. Ai, daarom dus nooit overleggen. Volgens mij kun je wel altijd wat puntjes sprokkelen met open vragen. Ik hoop wel echt dat ik hem heb..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb geen antwoorden ofzo.. We moesten het blad met verbeteringen altijd inleveren dus ik heb verder niks ofzo. Ik ging twijfelen na overleg met iemand anders over de antwoorden
En college ga ik zeker even terugkijken.
Hier in het hoge noorden ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles wel daar? Hier is het grijs en grauw
Weet jij toevallig wanneer de cijfers komen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ohja dat is waar ook, echt super onhandig is dat.. Ai, daarom dus nooit overleggen. Volgens mij kun je wel altijd wat puntjes sprokkelen met open vragen. Ik hoop wel echt dat ik hem heb..
Nee, zal wel een paar weekjes duren. Dacht dat er een 4 weken termijn voor stond ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wanneer de cijfers komen?
quote:
Nouja, herkansing is 21 januari (al).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:50 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nee, zal wel een paar weekjes duren. Dacht dat er een 4 weken termijn voor stond ofzo?
[..]mooie stad wel. Prachtig uitzicht hier.
Ah ARW herkansing is de 17e man, das pas kut.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja, herkansing is 21 januari (al).
Ik kan melden dat het zowel in de Randstad als op de Veluwe grijs en grauw is. Wel droog.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles wel daar? Hier is het grijs en grauw
Heb je ook de cali-modules van ARW geoefend? Die vond ik zelf wel heel nuttig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:52 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah ARW herkansing is de 17e man, das pas kut.
Nee die heb ik toen niet gebruikt!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je ook de cali-modules van ARW geoefend? Die vond ik zelf wel heel nuttig.
Pff zuur is dat, dat had ik gisteren dus ook! Meestal gaat het op een dag dat je een beetje fit bent wel stukken beter!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
Voor de eerst keer sinds jaren ben ik nu aan het leren voor een vak waar ik gewoon weg niet doorheen kom maar wel heel graag zou willen afronden. Wellicht komt het gewoon omdat ik gister teveel bier naar binnen heb gewerkt en gaat het morgen wel goed, maar anders wordt het een probleem.
Komende dinsdag al tentamen + deadline van een opdracht en tot overmaat van ramp begint morgenmiddag ook nog eens een vrij intensief onderzoekspracticum dat de hele maand januari in beslag neemt (dat 8-8-4 systeem hangt mij nu al de keel uit).
Dat januari onderwijs vrij was mis ik inderdaad alquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:37 schreef Ryon het volgende:
Voor de eerst keer sinds jaren ben ik nu aan het leren voor een vak waar ik gewoon weg niet doorheen kom maar wel heel graag zou willen afronden. Wellicht komt het gewoon omdat ik gister teveel bier naar binnen heb gewerkt en gaat het morgen wel goed, maar anders wordt het een probleem.
Komende dinsdag al tentamen + deadline van een opdracht en tot overmaat van ramp begint morgenmiddag ook nog eens een vrij intensief onderzoekspracticum dat de hele maand januari in beslag neemt (dat 8-8-4 systeem hangt mij nu al de keel uit).
verlaagd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:29 schreef Yreal het volgende:
Tweede succesje op verkeersboete gebied. Bon van 78 te hard verlaagt naar 48 te hard
Hier nog lekker niets aan de studie doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hier ook. Na elke paragraaf moet ik pauze nemen
Dat betekent wel dat hij/zij het rijbewijs mag houden hé?quote:
Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hier nog lekker niets aan de studie doen
Uhuquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat hij/zij het rijbewijs mag houden hé?
Hoeft niet per sé.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat hij/zij het rijbewijs mag houden hé?
Misschien moet ik binnenkort nog wel hard aan de bak voor een her hoorquote:
Dat is wel een succes dan.quote:
Als agenten dat zelf nou ook wisten zou ik regelmatig mijn rijbewijs (bijna) kwijt zijn geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hoeft niet per sé.
Je rijbewijs wordt ook ingenomen als je 100% te hard rijdt.
En staande wordt gehouden.
Mja tot die tijd gewoon vakantie dus!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Misschien moet ik binnenkort nog wel hard aan de bak voor een her hoor
Min of meer. Sowieso vanaf volgende week beginnen aan de stagequote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mja tot die tijd gewoon vakantie dus!
Nicee..succes!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Min of meer. Sowieso vanaf volgende week beginnen aan de stage
Dankquote:
quote:
Agent die vanuit een zijstraat vanuit stilstand optrok en daarna er achteraan is gereden. Op een heel kort stuk heeft de agent beweert dat hij een motorrijder VOOR een auto met die snelheid heeft zien rijden gebaseerd op de waarneming van zijn eigen teller.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:39 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin is ook zo'n heerlijke zeiktrut ook he.. Wijven...
wat dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:39 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin is ook zo'n heerlijke zeiktrut ook he.. Wijven...
Kan het aan mij liggen, of ben jij een noviet?quote:
Film die we wilde volgeboekt. Dus ik een andere boeken op haar email adress, waarop ze dus de reservering te zien krijgt. Vervolgens erkent ze dat gezien te hebben en dan nog pissig worden omdat ik niet bevestig dat we om 19.40 gaan.quote:
Ik zou haar omruilen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Film die we wilde volgeboekt. Dus ik een andere boeken op haar email adress, waarop ze dus de reservering te zien krijgt. Vervolgens erkent ze dat gezien te hebben en dan nog pissig worden omdat ik niet bevestig dat we om 19.40 gaan.
En vervolgens zeiken dat ze wil eten, maakt niet uit waar. Maar de subway is weer niet goed. En dan moet ik nu te plekken een tijd noemen om te eten voor de film. Maar het moet een snelle hap zijn ! En ik mag niet zeiken over wat we eten wat mij maakt nooit iets uit. En nu is het dus dik een uur eerder in de stad voor een snelle hap. Wat we de rest van de tijd gaan doen is mij een raadsel.
Vrouwen..
Nee dat is ie inderdaad. Wat zullen we er deze keer mee doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen, of ben jij een noviet?
Haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Film die we wilde volgeboekt. Dus ik een andere boeken op haar email adress, waarop ze dus de reservering te zien krijgt. Vervolgens erkent ze dat gezien te hebben en dan nog pissig worden omdat ik niet bevestig dat we om 19.40 gaan.
En vervolgens zeiken dat ze wil eten, maakt niet uit waar. Maar de subway is weer niet goed. En dan moet ik nu te plekken een tijd noemen om te eten voor de film. Maar het moet een snelle hap zijn ! En ik mag niet zeiken over wat we eten wat mij maakt nooit iets uit. En nu is het dus dik een uur eerder in de stad voor een snelle hap. Wat we de rest van de tijd gaan doen is mij een raadsel.
Vrouwen..
Aah over het algemeen zeikt ze niet zoveelquote:
Kluwer/Vermande met tabjes laten showen? Moet toch een keer traditie worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee dat is ie inderdaad. Wat zullen we er deze keer mee doen?
In eerste instantie anna catherina.. draait opzich toch geen fuck verder. Maar die draait dus nog alleen in een zaaltje van 6x8quote:
Zin in?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Min of meer. Sowieso vanaf volgende week beginnen aan de stage
Cloud Atlas al gezien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Yreal het volgende:
Draait echt geen kut trouwens nu bij pathe
Kan aan jou liggen maar het is wel zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen, of ben jij een noviet?
Goed begin. Maar daarmee is het niet meteen klaar vind ik, dat zou te easy zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kluwer/Vermande met tabjes laten showen? Moet toch een keer traditie worden.
Yup, ben erg benieuwdquote:
Nog niet, moet nog steeds, maar draait altijd op die kut tijden voor een 3 uurige filmquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zin in?
[..]
Cloud Atlas al gezien?
Killing Them Softly lijkt me wel oke.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Yreal het volgende:
Draait echt geen kut trouwens nu bij pathe
Uhu.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
http://www.pathe.nl/film/17080/a-good-day-to-die-hard
Die hard 5![]()
![]()
Gewoon lekker enthousiast er vol voor gaan.quote:
En dit soort bijdehand gedrag is dus niet gewenst. Kerel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Kan aan jou liggen maar het is wel zo.
Hmm, ik ben niet zo creatief op het moment. Een week of twee niets aan de studie doen is niet goed, denken wordt al lastigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed begin. Maar daarmee is het niet meteen klaar vind ik, dat zou te easy zijn.
Sorry heer Actaeon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dit soort bijdehand gedrag is dus niet gewenst. Kerel.
Killing them Softly is wel leuk, heb ik ook met mijn vriendin gezien haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Killing Them Softly lijkt me wel oke.
Maar niet voor een filmpje met je chickie.
Ik heb ook geen tabjes in mijn wettenset.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo creatief op het moment. Een week of twee niets aan de studie doen is niet goed, denken wordt al lastig
Vind ik idd ook een oudere doelgroep aanspreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Yreal het volgende:
Wreck it ralph draait enkel om 16.00 ... alsof alleen kinderen die willen zien
Ik ken hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo creatief op het moment. Een week of twee niets aan de studie doen is niet goed, denken wordt al lastig
Dat is inderdaad mijn instelling welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gewoon lekker enthousiast er vol voor gaan.
O, en ga gewoon lekker brutaal bij iedereen binnenlopen. 'Mijn klusjes zijn op. Hebben jullie nog wat?'
Hmm vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Sorry heer Actaeon.
[..]
Killing them Softly is wel leuk, heb ik ook met mijn vriendin gezien haha.
Je hebt een puntje gescoord bij Actaeon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tabjes in mijn wettenset.
Heel goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat een koning deze jongen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Mijn excuses!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm vooruit dan maar.
Maar voor de volgende keer: sorry zeggen wij niet. Wij bieden excuses aan.
Hoho, niet te hard van stapel.quote:
Sideshow! Ik denk dat Letstalk mogelijk het toonbeeld gaat worden van het succes van onze functie en ons beleid.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sideshow! Ik denk dat Letstalk mogelijk het toonbeeld gaat worden van het succes van onze functie en ons beleid.
Ben wel wat gewend wat betreft feuten, dat scheelt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sideshow! Ik denk dat Letstalk mogelijk het toonbeeld gaat worden van het succes van onze functie en ons beleid.
Speaking of ik zat laats opeens naar een programma met Andries Knevel te kijken. Dat is ook echt een kwal.quote:
Waarom keek je naar Knevel dan? Toch niet iets dat je voor je lol doet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Speaking of ik zat laats opeens naar een programma met Andries Knevel te kijken. Dat is ook echt een kwal.
Godverquote:
Nee, doe 's dan doe ik het ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef eriksd het volgende:
Had ik al eens een foto van mijn bundel geplaatst?
Het kwam voorbij en ik dacht ik kijk eens of het nog net zo erg is als de laatste keer dat ik 'm zag. Dat was zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom keek je naar Knevel dan? Toch niet iets dat je voor je lol doet.
Mij te rood.quote:
Toch wel fijn, zo'n stukje bevestiging.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het kwam voorbij en ik dacht ik kijk eens of het nog net zo erg is als de laatste keer dat ik 'm zag. Dat was zo.
Ik heb mijn twee jaar oude publiekrecht bundel ook op die manier volgestickerd. Erg handig als je veel verschillende wetten (en bepalingen) tegelijkertijd gebruikt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Daar wordt het allemaal toch niet echt duidelijker op?
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.quote:
ik ben ook unbanned!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb mijn twee jaar oude publiekrecht bundel ook op die manier volgestickerd. Erg handig als je veel verschillende wetten (en bepalingen) tegelijkertijd gebruikt.
[..]
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Ryon het volgende:
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.
Dus toch!quote:
Ik kan niet wachtenquote:
Ga naar de KFC. Dat zal haar leren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben overgeleverd aan de grillen van vriendin
Karig man, gewoon even langs de korenbeurs gaan en pistoletjes plus kaas halen, klaar!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben overgeleverd aan de grillen van vriendin
klopt, ze haat kipquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga naar de KFC. Dat zal haar leren.
Ik ben boosquote:
Verdorie!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben boos
heb al 1000.00000000 x gebeld met vodafone, 3x langs de winkel in hengeloooo geweest, mails gestuurd en niemand weet wat en mensen zijn dom. Waarschijnlijk tussen half januari en februari in, moet morgen nog bellen
Ja heb ik nodig. Dat weet je hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel fijn, zo'n stukje bevestiging.
Ik denk dat ik wat aardappeltjes uit de oven doe met wat kruiden. Sperziebonen en een biefstukje er bijquote:
professionele topicdiarree, rond de 40 topics in 1 nacht geopend in klbquote:
eh nee, ik ben pas sinds vanmorgen unbanned en ben pas sinds 10 minuten weer op fok?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Letstalk het volgende:
Daar ging hij vervolgens weer vrolijk mee door na zijn ban geloof ik.
Klinkt goed! Ik zat zelf te denken aan mexicaanse burritos.. Gister al AVG gehadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat aardappeltjes uit de oven doe met wat kruiden. Sperziebonen en een biefstukje er bij
Haha, dat weet ikquote:
Oh, hoelang was je gebanned dan? Want laatst was het echt erg daar met jouw topics..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh nee, ik ben pas sinds vanmorgen unbanned en ben pas sinds 10 minuten weer op fok?
ze zouden mij 2x het toegezegde op de mail zetten en vandaag zou ik teruggebeld worden, alle 3 niet gebeurt. Kut vodafonequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef eriksd het volgende:
Of werkt je vriendin in een grillrestaurant Yreal?
[..]
Verdorie!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Met de speciale groeten aan Bartje.
2 daagjes? was van 2 of 3 januari en de 5e ben ik weer presentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh, hoelang was je gebanned dan? Want laatst was het echt erg daar met jouw topics..
iPadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Jezus... aangezien het de 2012-2013 editie is, in vier maanden volgeplakt met 'relevante artikelen'?quote:
Ah oke dan heb ik het wel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2 daagjes? was van 2 of 3 januari en de 5e ben ik weer present
Starbucksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jezus... aangezien het de 2012-2013 editie is, in vier maanden volgeplakt met 'relevante artikelen'?
Is het zo'n starbuckstype?
Was lachen die avond in KLB, al die gegronde klachten van mijquote:
Ik dacht dat starbucks = apple?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Starbucks
met m'n dubbele espresso en surface lekker m'n MS bling showen. Meestal gooi ik m'n nokia ook op tafel voor de finishing touch
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef Ryon het volgende:
Er blijkt een spontane door mijn huisgenoot georganiseerde house party gaande te zijn hier in de keuken en woonkamer. Die vent heeft dan ook geen tentamens meer, ik helaas wel. Dat gaat nog een lange en zwaar autistische avond worden hier.
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Maharbal het volgende:
Maar zonder grappen, ik heb dus geen fysieke bundel thuis op het moment. Die app is wel baas trouwens, is niet alleen Tax namelijk.
Neger ben je rijk ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
moet ook nog steeds even een iPad kopen.
"Het is een fokker inderdaad".quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'
Oprotten met die patsers inderdaad.quote:
Nou, dat wordt goedmaakseks vanavond jongen. Dit onmenselijke leed moet gecompenseerd worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Yreal het volgende:
ohja, vriendin heeft vandaag een beetje lopen klussen in der aankomende huis
JA NOU IK HEB DE HELE DAG HARD GEWERKT JIJ EEN BEETJE POST LOPEN DAT IS VAN MIJ IS VEEL ZWAARDER![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, die onthoud ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oprotten met die patsers inderdaad.
Dat precies. Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde reputatie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'
Zou dan kijken naar het verschil tussen 3 en 4 en of dat de prijs rechtvaardigt. Retinaschermpje (zit op beide) is wel fijn, maar verder is de 4 alleen sneller.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dat wordt goedmaakseks vanavond jongen. Dit onmenselijke leed moet gecompenseerd worden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zou dan kijken naar het verschil tussen 3 en 4 en of dat de prijs rechtvaardigt. Retinaschermpje (zit op beide) is wel fijn, maar verder is de 4 alleen sneller.Hmm ja, ik zat ook te denken aan de mini, ook wel een fijn dingetje volgens mij! Even eten halen jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet dan?
Wat beschrijf je dat heerlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.
Wat klinkt dat liefdevolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.
Praat je ook zo tegen haar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, niet dat ik ooit haar baan zou hebben, maar als we nou mijn postbezorgers baantje gaan afzeiken..quote:
De mini is ook wel fijn inderdaad, past net comfortabel in 1 hand. Enfin, genoeg DIG hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zat ook te denken aan de mini, ook wel een fijn dingetje volgens mij! Even eten halen jongens.
Dat is echt een hele fijne app!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Soms. Als ze weer eens loopt te zeiken hoe zwaar ze het heeft met haar 32 uurige werkweek. En verder niks doet..quote:
quote:Spotted: UB Groningen
""Blonde haren, blauwe ogen
Uit een sprookjesboek geslopen
Kwam ze bij mn tafel staan en zei:
Is er nog een plekje over, naast jouw grote boekenstapel?
Tuurlijk, ik schuif wel iets opzij
en ze plaatste zich naast mij
Ze kan echt niet concentreren
D'r Facebook even checken, de benen even strekken.
Komt ze hier om te studeren?
Nog steeds dezelfde bladzij, waarom zit je naast mij?
En ze keek me aan, met haar ogen en haar lach.
Daar gaat mijn studiedag
Ze staat weer op om te gaan bellen
Loopt zachtjes weg, hoor der pas versnellen.
Ik zit naar mn boek te staren, maar dan zwiept ze haar mooie haren
Even boven koffie drinken
De studiestof laten bezinken
Oh ritalin, Oh ritalin.
Ik hoop dat het snel in zal werken
M'n concentratie zal versterken
Tentamen heb ik overmorgen
Ik maak me nu echt grote zorgen
Dan komt ze weer langs me lopen
D'r shirtje is ineens een stukje open
Oh wat een chick, Oh wat een chick
Ik kan echt niet concentreren
M'n Facebook even checken, de benen even strekken.
Lukt het mij om te studeren?
Nog steeds dezelfde bladzij, gelukkig zit je naast mij.
En ze keek me aan, met haar ogen en haar lach.
Daar ging mijn studiedag."
Ik mag jou voor vandaag wel weer.quote:
Ziet er uit als een copy paste van een studentikoos nummer. Nog even en die facebook pagina is een groot cantoraat van alle bekende UB nummers.quote:
Doe mij maar het gras, het gras van jouw zuiderplantsoenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ziet er uit als een copy paste van een studentikoos nummer. Nog even en die facebook pagina is een groot cantoraat van alle bekende UB nummers.
iPad is overrated, overpriced en gay. Tenzij je hem krijgt is het achterlijk om er zelf een te kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iPad is overrated, overpriced en gay. Tenzij je hem krijgt is het achterlijk om er zelf een te kopen.
www.surface.com
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh maar dat bestaat toch helemaal niet
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?
Ja ik snapte 'm wel hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?
Ties 1, Haarbal 0.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik snapte 'm wel hoor
ik trollde je muhahaha
Ik troll niet, kut Apple.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef Paxcon het volgende:
Of betekent het dat wanneer men bij de materiële vragen is aanbeland, de zaak inhoudelijk is behandeld en het dus in strijd is met zo'n beginsel?
Zou ik even ASAP contact opnemen met degene die dat vak organiseert. In principe gaat de UvA ervan uit dat onderwijs altijd voor gaat op andere verplichtingen. Het zou jammer zijn als je daardoor punten laat liggen vanwege het niet halen van een aanwezigheidsplicht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef Snax het volgende:
Hoe wordt vaardighedenonderwijs (UvA) getoetst als je niet aan een reguliere werkgroep mee kan doen? Ze hebben voor Contractenrecht II de indeling van Contractenrecht I aangehouden en om die tijd kan ik niet, laat staan zes van de zeven keer...
eens met erikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:50 schreef eriksd het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet een van de meest gewaardeerde users Ryon? Altijd behulpzaam, informatief, neemt de tijd voor mensen. Chapeau.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Paxcon het volgende:
Suzanne takes you down, to her place near the river
Helemaal eensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens vind ik de versie van Herman van Veen ook niet onaardig.
Nou, vorig jaar waren wij nog gedeeld tweede (na de met name in dit topic populaire Bram) in de grote verkiezing. Meteen op mijn c.v. gezet natuurlijk. Verder ben ik gewoon een miskent talent en zal pas ver na mijn dood nog enige waardering krijgen in de vorm van een straatnaambordje in een winderig en nauw straatje in Amsterdam Nieuw-West. Naast het straatnaambordje van een vent die ooit getrouwd was met een gemeenteraadslid welke aan de andere kant van de straat geboren was. Kan ook komen doordat ik gewoon een betweter ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:50 schreef eriksd het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet een van de meest gewaardeerde users Ryon? Altijd behulpzaam, informatief, neemt de tijd voor mensen. Chapeau.
Nee, die ken ik niet. Hmmm.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik? Ik kom net onder een steen vandaan gekropen hoor, maar wist jij dat er ook een serie is die The Firm heet? Het borduurt schijnbaar voort op de film.
Ik ookquote:
Aan Bram valt niet te tippen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar waren wij nog gedeeld tweede (na de met name in dit topic populaire Bram) in de grote verkiezing. Meteen op mijn c.v. gezet natuurlijk. Verder ben ik gewoon een miskent talent en zal pas ver na mijn dood nog enige waardering krijgen in de vorm van een straatnaambordje in een winderig en nauw straatje in Amsterdam Nieuw-West. Naast het straatnaambordje van een vent die ooit getrouwd was met een gemeenteraadslid welke aan de andere kant van de straat geboren was. Kan ook komen doordat ik gewoon een betweter ben.
Dat vonden we allemaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je het nog over Microsoft had.
Wanneer gaat ie open? Was er 2 kerstdag nog, mooie collectie hebben ze ook daar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:50 schreef eriksd het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe Rijksmuseum.
sorry, komt goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je het nog over Microsoft had.
ik ook! ik ben trouwens ook benieuwd naar hoe het centraal station eruit ziet zónder steigersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:50 schreef eriksd het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe Rijksmuseum.
whatsapp is overrated, maar zou wel aan android of iOS liggen, microsoft gebeuren dat soort dingen nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie open? Was er 2 kerstdag nog, mooie collectie hebben ze ook daar.
Ligt het trouwens aan mij of ligt whatsapp eruit?
Whatsapp overrated? Wat dan, sms-en?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
whatsapp is overrated, maar zou wel aan android of iOS liggen, microsoft gebeuren dat soort dingen niet
13 april.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie open? Was er 2 kerstdag nog, mooie collectie hebben ze ook daar.
Ligt het trouwens aan mij of ligt whatsapp eruit?
Gastquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
whatsapp is overrated, maar zou wel aan android of iOS liggen, microsoft gebeuren dat soort dingen niet
Tijdens de verbouwing ook eens geweest trouwens, was echt leuk om te zien hoe ze zo bezig zijn met alles restaureren.quote:
I'm here.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Ben ik de enige die niks met kunst heeft?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Kunstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
skypen, fb chatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Whatsapp overrated? Wat dan, sms-en?
Tot ziens héquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
It was early morning yesterday, I was up before the dawn...
Geen idee, bij kunst moet ik meer denken aan tastbare dingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoe gaat voorbereiden voor JVB? Heb jij al iets gedaan voor staats?
Ah, die heb ik ook. Was die goed te doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, bij kunst moet ik meer denken aan tastbare dingen.
Ik heb de JOHO samenvatting gelezen
Joah volgens mij wel, maar ik had het gevoel dat er heel veel niet-relevante tekst in stond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook. Was die goed te doen?
Skype is geintegreerd hoor, daar zitten ook berichten in.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Op je telefoon als je even iets wilt weten van iemand ofzo? Doe normaal man.
Hmm karig, heb dat hele boek nog nooit open gehad dus daar zal ik het wel mee moeten doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah volgens mij wel, maar ik had het gevoel dat er heel veel niet-relevante tekst in stond.
Vanwaar eigenlijk die extreme fanboyheid?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Skype is geintegreerd hoor, daar zitten ook berichten in.
tenminste bij het superieure windows Phone 8, weeet niet hoe die andere gay os'sen dat doen
Dat boek heb ik ook niet gebruikt, snap daar de ballen van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm karig, heb dat hele boek nog nooit open gehad dus daar zal ik het wel mee moeten doen
Ik krijg sterk de indruk dat je whatsapp en dergelijke dingen gewoon inferieur omdat je het leuk vind om dingen inferieur te vinden die de meeste mensen wel oke/goed/leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Skype is geintegreerd hoor, daar zitten ook berichten in.
tenminste bij het superieure windows Phone 8, weeet niet hoe die andere gay os'sen dat doen
Haha kan ik me goed voorstellen.. Het is ook zo ziek dik, verwachten ze toch niet dat ik dat helemaal ga lezen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook niet gebruikt, snap daar de ballen van.
Hij is gewoon aan het trollen, so qftquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat je whatsapp en dergelijke dingen gewoon inferieur omdat je het leuk vind om dingen inferieur te vinden die de meeste mensen wel oke/goed/leuk vinden.
Welk boek?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha kan ik me goed voorstellen.. Het is ook zo ziek dik, verwachten ze toch niet dat ik dat helemaal ga lezen?
Staatsrecht, geen idee hoe het heet. Super dik, blauwe kaft, gouden lettertjes op de rug.quote:
V/d Pot/Donner is dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Staatsrecht, geen idee hoe het heet. Super dik, blauwe kaft, gouden lettertjes op de rug.
Dafuq?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nou, die dus haha. Damn, mn ex loopt weer te zeiken over hoe saai dr relatie is.
ik gebruik whatsapp dagelijks hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat je whatsapp en dergelijke dingen gewoon inferieur omdat je het leuk vind om dingen inferieur te vinden die de meeste mensen wel oke/goed/leuk vinden.
Het viel mij gewoon zo op dat je altijd zo af loopt te geven op allerlei dingen die de meeste mensen normaal vinden. Beetje rebel without a cause.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik gebruik whatsapp dagelijks hoor
op mn windows Phone natuurlijk.. hehe
hipster?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het viel mij gewoon zo op dat je altijd zo af loopt te geven op allerlei dingen die de meeste mensen normaal vinden. Beetje rebel without a cause.
Ik heb al gezegd dat als ik single ben ik haar relatie weer wat spannender kom makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dafuq?Had ze maar nooit bij jou weg moeten gaan dan blijkbaar
Het is dan ook een kwestie van een stukje opvoeding. Smaak voor kunst moet je ontwikkelen. Anders blijf je het type Dirk Scheringa dat niet verder komt dan (magische) realisme. Omdat het zo mooi getekend is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
Oh van die historische musea vind ik nog wel leuk trouwensMaar dat is dan ook geen kunst.
Haha. Je zou verbijsterd zijn als ze er ook echt op in zou gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat als ik single ben ik haar relatie weer wat spannender kom makenen nee ben wel blij dat ik niets meer met haar heb want ze is echt een beetje dom en dat merk je..
np j00.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thanks broeder![]()
Jij ook bezig met bestuurs 2?
geen enkel?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
np j00.
Nee eerst rechtsgeschiedenis 2 op de 15e dan bestuursrecht 2 in de herkansing op de 28e.
Hou er van om minimaal 10 dagen tussen tentamens te laten en aangezien ik geen enkel tentamen nog niet in een keer heb gehaald durf ik de gok wel aan.
I Can Dream About You is ook zo'n kraker. Wel jammer dat hij op zo'n gare manier doodging.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In ieder geval een goede versie van Relight My Fire.
Oh nee hoor, ik zou haar zo kunnen regelen. Opzich nog best een mogelijkheid om een keer te doen als ik weer single ben, mocht dat er ooit nog van komen, want een lekker wijf is het wel. Nu heeft ze het erover dat haar vriend zo snel klaarkomtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha. Je zou verbijsterd zijn als ze er ook echt op in zou gaan.
En daar valt ze jou mee lastig?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zou haar zo kunnen regelen. Opzich nog best een mogelijkheid om een keer te doen als ik weer single ben, mocht dat er ooit nog van komen, want een lekker wijf is het wel. Nu heeft ze het erover dat haar vriend zo snel klaarkomt![]()
![]()
Nou, lijkt me duidelijk dat ze je wil.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zou haar zo kunnen regelen. Opzich nog best een mogelijkheid om een keer te doen als ik weer single ben, mocht dat er ooit nog van komen, want een lekker wijf is het wel. Nu heeft ze het erover dat haar vriend zo snel klaarkomt![]()
![]()
Maar heb je niet liever 2 mogelijkheden iets te halen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
np j00.
Nee eerst rechtsgeschiedenis 2 op de 15e dan bestuursrecht 2 in de herkansing op de 28e.
Hou er van om minimaal 10 dagen tussen tentamens te laten en aangezien ik geen enkel tentamen nog niet in een keer heb gehaald durf ik de gok wel aan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
I Can Dream About You is ook zo'n kraker. Wel jammer dat hij op zo'n gare manier doodging.
Ja, hahaquote:
Ja, ze geeft het zelf nog niet toe, maar het is wel duidelijk inderdaad. Echt zuur dat dit soort dingen nou net gebeuren als je een vriendin hebtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, lijkt me duidelijk dat ze je wil.
quote:
oneens! foeiquote:
Het klinkt alsof je erg gelukkig met je huidige relatie bentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:27 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, haha
[..]
Ja, ze geeft het zelf nog niet toe, maar het is wel duidelijk inderdaad. Echt zuur dat dit soort dingen nou net gebeuren als je een vriendin hebt
Komkom, hij heeft zijn ogen niet in zijn kontzak zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je erg gelukkig met je huidige relatie bent
Hipsters gebruiken/luisteren toch alleen dingen die nog underground zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
oneens! foei
tevens.. volgens mij is hetzo dat hipsters juist de hippe/mainstream dingen gebruiken ..
Ben ik ook, zou het ook nooit doen. Maar het is wel typisch dat dit soort mogelijkheden zich net voordoen als je zelf bezet bent. En als je dan single bent moet je opeens overal moeite insteken. Dat is meer wat ik wil zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je erg gelukkig met je huidige relatie bent
En dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komkom, hij heeft zijn ogen niet in zijn kontzak zitten.
Ah, ze is jaloers dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ben ik ook, zou het ook nooit doen. Maar het is wel typisch dat dit soort mogelijkheden zich net voordoen als je zelf bezet bent. En als je dan single bent moet je opeens overal moeite insteken. Dat is meer wat ik wil zeggen.
Wellicht, omdat ze zelf een kut relatie heeft die puur is gebaseerd op sleur en gewoonte terwijl ik dat totaal niet heb.quote:
Mocht de eerstgenoemde waar zijn dan is dat toch een hele prestatie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef eriksd het volgende:
Ik weet niet wat wanstaltiger is, mijn last.fm of radio10gold.
windows is juist fucking beste van alles haha windows 4 life, ikwil een windows vlagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hipsters gebruiken/luisteren toch alleen dingen die nog underground zijn?
Dat mag je vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
windows is juist fucking beste van alles haha windows 4 life, ikwil een windows vlag
Ik stop ermee voor vandaag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Letstalk het volgende:
Proberen te studeren na 6 wraps is echt onbegonnen werk, men wat ben ik rozig.
Wat voor wraps?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Letstalk het volgende:
You just need to wrap a few things upquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Letstalk het volgende:
euhm gewoon van die grote, ronde. Met gehakt, ui, paprika enzo in een pittig sausje en creme freche erover..quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You just need to wrap a few things up
Wat een slechte grap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You just need to wrap a few things up
Jawel maar heb geen zin om vier dagen te stampen voor een misschien-voldoende.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar heb je niet liever 2 mogelijkheden iets te halen?
Oh die.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:42 schreef Letstalk het volgende:
[..]
euhm gewoon van die grote, ronde. Met gehakt, ui, paprika enzo in een pittig sausje en creme freche erover..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |