Godverquote:
Nee, doe 's dan doe ik het ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef eriksd het volgende:
Had ik al eens een foto van mijn bundel geplaatst?
Het kwam voorbij en ik dacht ik kijk eens of het nog net zo erg is als de laatste keer dat ik 'm zag. Dat was zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom keek je naar Knevel dan? Toch niet iets dat je voor je lol doet.
Mij te rood.quote:
Toch wel fijn, zo'n stukje bevestiging.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het kwam voorbij en ik dacht ik kijk eens of het nog net zo erg is als de laatste keer dat ik 'm zag. Dat was zo.
Ik heb mijn twee jaar oude publiekrecht bundel ook op die manier volgestickerd. Erg handig als je veel verschillende wetten (en bepalingen) tegelijkertijd gebruikt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Daar wordt het allemaal toch niet echt duidelijker op?
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.quote:
ik ben ook unbanned!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb mijn twee jaar oude publiekrecht bundel ook op die manier volgestickerd. Erg handig als je veel verschillende wetten (en bepalingen) tegelijkertijd gebruikt.
[..]
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Ryon het volgende:
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.
Dus toch!quote:
Ik kan niet wachtenquote:
Ga naar de KFC. Dat zal haar leren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben overgeleverd aan de grillen van vriendin
Karig man, gewoon even langs de korenbeurs gaan en pistoletjes plus kaas halen, klaar!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben overgeleverd aan de grillen van vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |