Godverquote:
Nee, doe 's dan doe ik het ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef eriksd het volgende:
Had ik al eens een foto van mijn bundel geplaatst?
Het kwam voorbij en ik dacht ik kijk eens of het nog net zo erg is als de laatste keer dat ik 'm zag. Dat was zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom keek je naar Knevel dan? Toch niet iets dat je voor je lol doet.
Mij te rood.quote:
Toch wel fijn, zo'n stukje bevestiging.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het kwam voorbij en ik dacht ik kijk eens of het nog net zo erg is als de laatste keer dat ik 'm zag. Dat was zo.
Ik heb mijn twee jaar oude publiekrecht bundel ook op die manier volgestickerd. Erg handig als je veel verschillende wetten (en bepalingen) tegelijkertijd gebruikt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:58 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Daar wordt het allemaal toch niet echt duidelijker op?
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.quote:
ik ben ook unbanned!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik heb mijn twee jaar oude publiekrecht bundel ook op die manier volgestickerd. Erg handig als je veel verschillende wetten (en bepalingen) tegelijkertijd gebruikt.
[..]
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Ryon het volgende:
Godver, ik dacht even dat Boterbartje weer unbanned was.
Dus toch!quote:
Ik kan niet wachtenquote:
Ga naar de KFC. Dat zal haar leren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben overgeleverd aan de grillen van vriendin
Karig man, gewoon even langs de korenbeurs gaan en pistoletjes plus kaas halen, klaar!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben overgeleverd aan de grillen van vriendin
klopt, ze haat kipquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga naar de KFC. Dat zal haar leren.
Ik ben boosquote:
Verdorie!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben boos
heb al 1000.00000000 x gebeld met vodafone, 3x langs de winkel in hengeloooo geweest, mails gestuurd en niemand weet wat en mensen zijn dom. Waarschijnlijk tussen half januari en februari in, moet morgen nog bellen
Ja heb ik nodig. Dat weet je hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel fijn, zo'n stukje bevestiging.
Ik denk dat ik wat aardappeltjes uit de oven doe met wat kruiden. Sperziebonen en een biefstukje er bijquote:
professionele topicdiarree, rond de 40 topics in 1 nacht geopend in klbquote:
eh nee, ik ben pas sinds vanmorgen unbanned en ben pas sinds 10 minuten weer op fok?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Letstalk het volgende:
Daar ging hij vervolgens weer vrolijk mee door na zijn ban geloof ik.
Klinkt goed! Ik zat zelf te denken aan mexicaanse burritos.. Gister al AVG gehadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat aardappeltjes uit de oven doe met wat kruiden. Sperziebonen en een biefstukje er bij
Haha, dat weet ikquote:
Oh, hoelang was je gebanned dan? Want laatst was het echt erg daar met jouw topics..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh nee, ik ben pas sinds vanmorgen unbanned en ben pas sinds 10 minuten weer op fok?
ze zouden mij 2x het toegezegde op de mail zetten en vandaag zou ik teruggebeld worden, alle 3 niet gebeurt. Kut vodafonequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef eriksd het volgende:
Of werkt je vriendin in een grillrestaurant Yreal?
[..]
Verdorie!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Met de speciale groeten aan Bartje.
2 daagjes? was van 2 of 3 januari en de 5e ben ik weer presentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh, hoelang was je gebanned dan? Want laatst was het echt erg daar met jouw topics..
iPadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Jezus... aangezien het de 2012-2013 editie is, in vier maanden volgeplakt met 'relevante artikelen'?quote:
Ah oke dan heb ik het wel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2 daagjes? was van 2 of 3 januari en de 5e ben ik weer present
Starbucksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jezus... aangezien het de 2012-2013 editie is, in vier maanden volgeplakt met 'relevante artikelen'?
Is het zo'n starbuckstype?
Was lachen die avond in KLB, al die gegronde klachten van mijquote:
Ik dacht dat starbucks = apple?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Starbucks
met m'n dubbele espresso en surface lekker m'n MS bling showen. Meestal gooi ik m'n nokia ook op tafel voor de finishing touch
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef Ryon het volgende:
Er blijkt een spontane door mijn huisgenoot georganiseerde house party gaande te zijn hier in de keuken en woonkamer. Die vent heeft dan ook geen tentamens meer, ik helaas wel. Dat gaat nog een lange en zwaar autistische avond worden hier.
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Maharbal het volgende:
Maar zonder grappen, ik heb dus geen fysieke bundel thuis op het moment. Die app is wel baas trouwens, is niet alleen Tax namelijk.
Neger ben je rijk ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
moet ook nog steeds even een iPad kopen.
"Het is een fokker inderdaad".quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'
Oprotten met die patsers inderdaad.quote:
Nou, dat wordt goedmaakseks vanavond jongen. Dit onmenselijke leed moet gecompenseerd worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Yreal het volgende:
ohja, vriendin heeft vandaag een beetje lopen klussen in der aankomende huis
JA NOU IK HEB DE HELE DAG HARD GEWERKT JIJ EEN BEETJE POST LOPEN DAT IS VAN MIJ IS VEEL ZWAARDER![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, die onthoud ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oprotten met die patsers inderdaad.
Dat precies. Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde reputatie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'
Zou dan kijken naar het verschil tussen 3 en 4 en of dat de prijs rechtvaardigt. Retinaschermpje (zit op beide) is wel fijn, maar verder is de 4 alleen sneller.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dat wordt goedmaakseks vanavond jongen. Dit onmenselijke leed moet gecompenseerd worden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zou dan kijken naar het verschil tussen 3 en 4 en of dat de prijs rechtvaardigt. Retinaschermpje (zit op beide) is wel fijn, maar verder is de 4 alleen sneller.Hmm ja, ik zat ook te denken aan de mini, ook wel een fijn dingetje volgens mij! Even eten halen jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet dan?
Wat beschrijf je dat heerlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.
Wat klinkt dat liefdevolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.
Praat je ook zo tegen haar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, niet dat ik ooit haar baan zou hebben, maar als we nou mijn postbezorgers baantje gaan afzeiken..quote:
De mini is ook wel fijn inderdaad, past net comfortabel in 1 hand. Enfin, genoeg DIG hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zat ook te denken aan de mini, ook wel een fijn dingetje volgens mij! Even eten halen jongens.
Dat is echt een hele fijne app!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Soms. Als ze weer eens loopt te zeiken hoe zwaar ze het heeft met haar 32 uurige werkweek. En verder niks doet..quote:
quote:Spotted: UB Groningen
""Blonde haren, blauwe ogen
Uit een sprookjesboek geslopen
Kwam ze bij mn tafel staan en zei:
Is er nog een plekje over, naast jouw grote boekenstapel?
Tuurlijk, ik schuif wel iets opzij
en ze plaatste zich naast mij
Ze kan echt niet concentreren
D'r Facebook even checken, de benen even strekken.
Komt ze hier om te studeren?
Nog steeds dezelfde bladzij, waarom zit je naast mij?
En ze keek me aan, met haar ogen en haar lach.
Daar gaat mijn studiedag
Ze staat weer op om te gaan bellen
Loopt zachtjes weg, hoor der pas versnellen.
Ik zit naar mn boek te staren, maar dan zwiept ze haar mooie haren
Even boven koffie drinken
De studiestof laten bezinken
Oh ritalin, Oh ritalin.
Ik hoop dat het snel in zal werken
M'n concentratie zal versterken
Tentamen heb ik overmorgen
Ik maak me nu echt grote zorgen
Dan komt ze weer langs me lopen
D'r shirtje is ineens een stukje open
Oh wat een chick, Oh wat een chick
Ik kan echt niet concentreren
M'n Facebook even checken, de benen even strekken.
Lukt het mij om te studeren?
Nog steeds dezelfde bladzij, gelukkig zit je naast mij.
En ze keek me aan, met haar ogen en haar lach.
Daar ging mijn studiedag."
Ik mag jou voor vandaag wel weer.quote:
Ziet er uit als een copy paste van een studentikoos nummer. Nog even en die facebook pagina is een groot cantoraat van alle bekende UB nummers.quote:
Doe mij maar het gras, het gras van jouw zuiderplantsoenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ziet er uit als een copy paste van een studentikoos nummer. Nog even en die facebook pagina is een groot cantoraat van alle bekende UB nummers.
iPad is overrated, overpriced en gay. Tenzij je hem krijgt is het achterlijk om er zelf een te kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iPad is overrated, overpriced en gay. Tenzij je hem krijgt is het achterlijk om er zelf een te kopen.
www.surface.com
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh maar dat bestaat toch helemaal niet
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?
Ja ik snapte 'm wel hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?
Ties 1, Haarbal 0.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik snapte 'm wel hoor
ik trollde je muhahaha
Ik troll niet, kut Apple.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef Paxcon het volgende:
Of betekent het dat wanneer men bij de materiële vragen is aanbeland, de zaak inhoudelijk is behandeld en het dus in strijd is met zo'n beginsel?
Zou ik even ASAP contact opnemen met degene die dat vak organiseert. In principe gaat de UvA ervan uit dat onderwijs altijd voor gaat op andere verplichtingen. Het zou jammer zijn als je daardoor punten laat liggen vanwege het niet halen van een aanwezigheidsplicht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef Snax het volgende:
Hoe wordt vaardighedenonderwijs (UvA) getoetst als je niet aan een reguliere werkgroep mee kan doen? Ze hebben voor Contractenrecht II de indeling van Contractenrecht I aangehouden en om die tijd kan ik niet, laat staan zes van de zeven keer...
eens met erikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:50 schreef eriksd het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet een van de meest gewaardeerde users Ryon? Altijd behulpzaam, informatief, neemt de tijd voor mensen. Chapeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |