Herkenbaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:39 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin is ook zo'n heerlijke zeiktrut ook he.. Wijven...
wat dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:39 schreef Yreal het volgende:
Mijn vriendin is ook zo'n heerlijke zeiktrut ook he.. Wijven...
Kan het aan mij liggen, of ben jij een noviet?quote:
Film die we wilde volgeboekt. Dus ik een andere boeken op haar email adress, waarop ze dus de reservering te zien krijgt. Vervolgens erkent ze dat gezien te hebben en dan nog pissig worden omdat ik niet bevestig dat we om 19.40 gaan.quote:
Ik zou haar omruilen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Film die we wilde volgeboekt. Dus ik een andere boeken op haar email adress, waarop ze dus de reservering te zien krijgt. Vervolgens erkent ze dat gezien te hebben en dan nog pissig worden omdat ik niet bevestig dat we om 19.40 gaan.
En vervolgens zeiken dat ze wil eten, maakt niet uit waar. Maar de subway is weer niet goed. En dan moet ik nu te plekken een tijd noemen om te eten voor de film. Maar het moet een snelle hap zijn ! En ik mag niet zeiken over wat we eten wat mij maakt nooit iets uit. En nu is het dus dik een uur eerder in de stad voor een snelle hap. Wat we de rest van de tijd gaan doen is mij een raadsel.
Vrouwen..
Nee dat is ie inderdaad. Wat zullen we er deze keer mee doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen, of ben jij een noviet?
Haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Film die we wilde volgeboekt. Dus ik een andere boeken op haar email adress, waarop ze dus de reservering te zien krijgt. Vervolgens erkent ze dat gezien te hebben en dan nog pissig worden omdat ik niet bevestig dat we om 19.40 gaan.
En vervolgens zeiken dat ze wil eten, maakt niet uit waar. Maar de subway is weer niet goed. En dan moet ik nu te plekken een tijd noemen om te eten voor de film. Maar het moet een snelle hap zijn ! En ik mag niet zeiken over wat we eten wat mij maakt nooit iets uit. En nu is het dus dik een uur eerder in de stad voor een snelle hap. Wat we de rest van de tijd gaan doen is mij een raadsel.
Vrouwen..
Aah over het algemeen zeikt ze niet zoveelquote:
Kluwer/Vermande met tabjes laten showen? Moet toch een keer traditie worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee dat is ie inderdaad. Wat zullen we er deze keer mee doen?
In eerste instantie anna catherina.. draait opzich toch geen fuck verder. Maar die draait dus nog alleen in een zaaltje van 6x8quote:
Zin in?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Min of meer. Sowieso vanaf volgende week beginnen aan de stage
Cloud Atlas al gezien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Yreal het volgende:
Draait echt geen kut trouwens nu bij pathe
Kan aan jou liggen maar het is wel zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen, of ben jij een noviet?
Goed begin. Maar daarmee is het niet meteen klaar vind ik, dat zou te easy zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kluwer/Vermande met tabjes laten showen? Moet toch een keer traditie worden.
Yup, ben erg benieuwdquote:
Nog niet, moet nog steeds, maar draait altijd op die kut tijden voor een 3 uurige filmquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zin in?
[..]
Cloud Atlas al gezien?
Killing Them Softly lijkt me wel oke.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Yreal het volgende:
Draait echt geen kut trouwens nu bij pathe
Uhu.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
http://www.pathe.nl/film/17080/a-good-day-to-die-hard
Die hard 5![]()
![]()
Gewoon lekker enthousiast er vol voor gaan.quote:
En dit soort bijdehand gedrag is dus niet gewenst. Kerel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Kan aan jou liggen maar het is wel zo.
Hmm, ik ben niet zo creatief op het moment. Een week of twee niets aan de studie doen is niet goed, denken wordt al lastigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Goed begin. Maar daarmee is het niet meteen klaar vind ik, dat zou te easy zijn.
Sorry heer Actaeon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dit soort bijdehand gedrag is dus niet gewenst. Kerel.
Killing them Softly is wel leuk, heb ik ook met mijn vriendin gezien haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Killing Them Softly lijkt me wel oke.
Maar niet voor een filmpje met je chickie.
Ik heb ook geen tabjes in mijn wettenset.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo creatief op het moment. Een week of twee niets aan de studie doen is niet goed, denken wordt al lastig
Vind ik idd ook een oudere doelgroep aanspreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Yreal het volgende:
Wreck it ralph draait enkel om 16.00 ... alsof alleen kinderen die willen zien
Ik ken hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo creatief op het moment. Een week of twee niets aan de studie doen is niet goed, denken wordt al lastig
Dat is inderdaad mijn instelling welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gewoon lekker enthousiast er vol voor gaan.
O, en ga gewoon lekker brutaal bij iedereen binnenlopen. 'Mijn klusjes zijn op. Hebben jullie nog wat?'
Hmm vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Sorry heer Actaeon.
[..]
Killing them Softly is wel leuk, heb ik ook met mijn vriendin gezien haha.
Je hebt een puntje gescoord bij Actaeon.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tabjes in mijn wettenset.
Heel goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wat een koning deze jongen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:52 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Mijn excuses!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:54 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm vooruit dan maar.
Maar voor de volgende keer: sorry zeggen wij niet. Wij bieden excuses aan.
Hoho, niet te hard van stapel.quote:
Sideshow! Ik denk dat Letstalk mogelijk het toonbeeld gaat worden van het succes van onze functie en ons beleid.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sideshow! Ik denk dat Letstalk mogelijk het toonbeeld gaat worden van het succes van onze functie en ons beleid.
Ben wel wat gewend wat betreft feuten, dat scheelt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sideshow! Ik denk dat Letstalk mogelijk het toonbeeld gaat worden van het succes van onze functie en ons beleid.
Speaking of ik zat laats opeens naar een programma met Andries Knevel te kijken. Dat is ook echt een kwal.quote:
Waarom keek je naar Knevel dan? Toch niet iets dat je voor je lol doet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:57 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Speaking of ik zat laats opeens naar een programma met Andries Knevel te kijken. Dat is ook echt een kwal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |