Ik mag jou voor vandaag wel weer.quote:
Ziet er uit als een copy paste van een studentikoos nummer. Nog even en die facebook pagina is een groot cantoraat van alle bekende UB nummers.quote:
Doe mij maar het gras, het gras van jouw zuiderplantsoenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ziet er uit als een copy paste van een studentikoos nummer. Nog even en die facebook pagina is een groot cantoraat van alle bekende UB nummers.
iPad is overrated, overpriced en gay. Tenzij je hem krijgt is het achterlijk om er zelf een te kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
iPad is overrated, overpriced en gay. Tenzij je hem krijgt is het achterlijk om er zelf een te kopen.
www.surface.com
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Huh maar dat bestaat toch helemaal niet
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?
Ja ik snapte 'm wel hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Welk zuidelijk plantsoen zou ik daarmee bedoelen als ik dit tegen een chick zou zeggen op die idiote UB pagina?
Ties 1, Haarbal 0.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:34 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ik snapte 'm wel hoor
ik trollde je muhahaha
Ik troll niet, kut Apple.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef Paxcon het volgende:
Of betekent het dat wanneer men bij de materiële vragen is aanbeland, de zaak inhoudelijk is behandeld en het dus in strijd is met zo'n beginsel?
Zou ik even ASAP contact opnemen met degene die dat vak organiseert. In principe gaat de UvA ervan uit dat onderwijs altijd voor gaat op andere verplichtingen. Het zou jammer zijn als je daardoor punten laat liggen vanwege het niet halen van een aanwezigheidsplicht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef Snax het volgende:
Hoe wordt vaardighedenonderwijs (UvA) getoetst als je niet aan een reguliere werkgroep mee kan doen? Ze hebben voor Contractenrecht II de indeling van Contractenrecht I aangehouden en om die tijd kan ik niet, laat staan zes van de zeven keer...
eens met erikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:50 schreef eriksd het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet een van de meest gewaardeerde users Ryon? Altijd behulpzaam, informatief, neemt de tijd voor mensen. Chapeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |