klopt, ze haat kipquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga naar de KFC. Dat zal haar leren.
Ik ben boosquote:
Verdorie!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben boos
heb al 1000.00000000 x gebeld met vodafone, 3x langs de winkel in hengeloooo geweest, mails gestuurd en niemand weet wat en mensen zijn dom. Waarschijnlijk tussen half januari en februari in, moet morgen nog bellen
Ja heb ik nodig. Dat weet je hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel fijn, zo'n stukje bevestiging.
Ik denk dat ik wat aardappeltjes uit de oven doe met wat kruiden. Sperziebonen en een biefstukje er bijquote:
professionele topicdiarree, rond de 40 topics in 1 nacht geopend in klbquote:
eh nee, ik ben pas sinds vanmorgen unbanned en ben pas sinds 10 minuten weer op fok?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:04 schreef Letstalk het volgende:
Daar ging hij vervolgens weer vrolijk mee door na zijn ban geloof ik.
Klinkt goed! Ik zat zelf te denken aan mexicaanse burritos.. Gister al AVG gehadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wat aardappeltjes uit de oven doe met wat kruiden. Sperziebonen en een biefstukje er bij
Haha, dat weet ikquote:
Oh, hoelang was je gebanned dan? Want laatst was het echt erg daar met jouw topics..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
eh nee, ik ben pas sinds vanmorgen unbanned en ben pas sinds 10 minuten weer op fok?
ze zouden mij 2x het toegezegde op de mail zetten en vandaag zou ik teruggebeld worden, alle 3 niet gebeurt. Kut vodafonequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef eriksd het volgende:
Of werkt je vriendin in een grillrestaurant Yreal?
[..]
Verdorie!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Met de speciale groeten aan Bartje.
2 daagjes? was van 2 of 3 januari en de 5e ben ik weer presentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh, hoelang was je gebanned dan? Want laatst was het echt erg daar met jouw topics..
iPadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Met de speciale groeten aan Bartje.
Jezus... aangezien het de 2012-2013 editie is, in vier maanden volgeplakt met 'relevante artikelen'?quote:
Ah oke dan heb ik het wel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
2 daagjes? was van 2 of 3 januari en de 5e ben ik weer present
Starbucksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jezus... aangezien het de 2012-2013 editie is, in vier maanden volgeplakt met 'relevante artikelen'?
Is het zo'n starbuckstype?
Was lachen die avond in KLB, al die gegronde klachten van mijquote:
Ik dacht dat starbucks = apple?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Starbucks
met m'n dubbele espresso en surface lekker m'n MS bling showen. Meestal gooi ik m'n nokia ook op tafel voor de finishing touch
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef Ryon het volgende:
Er blijkt een spontane door mijn huisgenoot georganiseerde house party gaande te zijn hier in de keuken en woonkamer. Die vent heeft dan ook geen tentamens meer, ik helaas wel. Dat gaat nog een lange en zwaar autistische avond worden hier.
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef Maharbal het volgende:
Maar zonder grappen, ik heb dus geen fysieke bundel thuis op het moment. Die app is wel baas trouwens, is niet alleen Tax namelijk.
Neger ben je rijk ofzo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
moet ook nog steeds even een iPad kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |