Dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef Paxcon het volgende:
Of betekent het dat wanneer men bij de materiële vragen is aanbeland, de zaak inhoudelijk is behandeld en het dus in strijd is met zo'n beginsel?
Zou ik even ASAP contact opnemen met degene die dat vak organiseert. In principe gaat de UvA ervan uit dat onderwijs altijd voor gaat op andere verplichtingen. Het zou jammer zijn als je daardoor punten laat liggen vanwege het niet halen van een aanwezigheidsplicht.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef Snax het volgende:
Hoe wordt vaardighedenonderwijs (UvA) getoetst als je niet aan een reguliere werkgroep mee kan doen? Ze hebben voor Contractenrecht II de indeling van Contractenrecht I aangehouden en om die tijd kan ik niet, laat staan zes van de zeven keer...
eens met erikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:50 schreef eriksd het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet een van de meest gewaardeerde users Ryon? Altijd behulpzaam, informatief, neemt de tijd voor mensen. Chapeau.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Paxcon het volgende:
Suzanne takes you down, to her place near the river
Helemaal eensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens vind ik de versie van Herman van Veen ook niet onaardig.
Nou, vorig jaar waren wij nog gedeeld tweede (na de met name in dit topic populaire Bram) in de grote verkiezing. Meteen op mijn c.v. gezet natuurlijk. Verder ben ik gewoon een miskent talent en zal pas ver na mijn dood nog enige waardering krijgen in de vorm van een straatnaambordje in een winderig en nauw straatje in Amsterdam Nieuw-West. Naast het straatnaambordje van een vent die ooit getrouwd was met een gemeenteraadslid welke aan de andere kant van de straat geboren was. Kan ook komen doordat ik gewoon een betweter ben.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:50 schreef eriksd het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk niet een van de meest gewaardeerde users Ryon? Altijd behulpzaam, informatief, neemt de tijd voor mensen. Chapeau.
Nee, die ken ik niet. Hmmm.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik? Ik kom net onder een steen vandaan gekropen hoor, maar wist jij dat er ook een serie is die The Firm heet? Het borduurt schijnbaar voort op de film.
Ik ookquote:
Aan Bram valt niet te tippen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar waren wij nog gedeeld tweede (na de met name in dit topic populaire Bram) in de grote verkiezing. Meteen op mijn c.v. gezet natuurlijk. Verder ben ik gewoon een miskent talent en zal pas ver na mijn dood nog enige waardering krijgen in de vorm van een straatnaambordje in een winderig en nauw straatje in Amsterdam Nieuw-West. Naast het straatnaambordje van een vent die ooit getrouwd was met een gemeenteraadslid welke aan de andere kant van de straat geboren was. Kan ook komen doordat ik gewoon een betweter ben.
Dat vonden we allemaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je het nog over Microsoft had.
Wanneer gaat ie open? Was er 2 kerstdag nog, mooie collectie hebben ze ook daar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:50 schreef eriksd het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe Rijksmuseum.
sorry, komt goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je het nog over Microsoft had.
ik ook! ik ben trouwens ook benieuwd naar hoe het centraal station eruit ziet zónder steigersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:50 schreef eriksd het volgende:
Ik ben benieuwd naar het nieuwe Rijksmuseum.
whatsapp is overrated, maar zou wel aan android of iOS liggen, microsoft gebeuren dat soort dingen nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie open? Was er 2 kerstdag nog, mooie collectie hebben ze ook daar.
Ligt het trouwens aan mij of ligt whatsapp eruit?
Whatsapp overrated? Wat dan, sms-en?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
whatsapp is overrated, maar zou wel aan android of iOS liggen, microsoft gebeuren dat soort dingen niet
13 april.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:51 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Wanneer gaat ie open? Was er 2 kerstdag nog, mooie collectie hebben ze ook daar.
Ligt het trouwens aan mij of ligt whatsapp eruit?
Gastquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
whatsapp is overrated, maar zou wel aan android of iOS liggen, microsoft gebeuren dat soort dingen niet
Tijdens de verbouwing ook eens geweest trouwens, was echt leuk om te zien hoe ze zo bezig zijn met alles restaureren.quote:
I'm here.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Ben ik de enige die niks met kunst heeft?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Kunstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
skypen, fb chatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Whatsapp overrated? Wat dan, sms-en?
Tot ziens héquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
It was early morning yesterday, I was up before the dawn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |