Kunstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef Paxcon het volgende:
Ben ik de enige die niks met kunst heeft?
skypen, fb chatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Whatsapp overrated? Wat dan, sms-en?
Tot ziens héquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
It was early morning yesterday, I was up before the dawn...
Geen idee, bij kunst moet ik meer denken aan tastbare dingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoe gaat voorbereiden voor JVB? Heb jij al iets gedaan voor staats?
Ah, die heb ik ook. Was die goed te doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, bij kunst moet ik meer denken aan tastbare dingen.
Ik heb de JOHO samenvatting gelezen
Joah volgens mij wel, maar ik had het gevoel dat er heel veel niet-relevante tekst in stond.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:11 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ah, die heb ik ook. Was die goed te doen?
Skype is geintegreerd hoor, daar zitten ook berichten in.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Op je telefoon als je even iets wilt weten van iemand ofzo? Doe normaal man.
Hmm karig, heb dat hele boek nog nooit open gehad dus daar zal ik het wel mee moeten doenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah volgens mij wel, maar ik had het gevoel dat er heel veel niet-relevante tekst in stond.
Vanwaar eigenlijk die extreme fanboyheid?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Skype is geintegreerd hoor, daar zitten ook berichten in.
tenminste bij het superieure windows Phone 8, weeet niet hoe die andere gay os'sen dat doen
Dat boek heb ik ook niet gebruikt, snap daar de ballen van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm karig, heb dat hele boek nog nooit open gehad dus daar zal ik het wel mee moeten doen
Ik krijg sterk de indruk dat je whatsapp en dergelijke dingen gewoon inferieur omdat je het leuk vind om dingen inferieur te vinden die de meeste mensen wel oke/goed/leuk vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Skype is geintegreerd hoor, daar zitten ook berichten in.
tenminste bij het superieure windows Phone 8, weeet niet hoe die andere gay os'sen dat doen
Haha kan ik me goed voorstellen.. Het is ook zo ziek dik, verwachten ze toch niet dat ik dat helemaal ga lezen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat boek heb ik ook niet gebruikt, snap daar de ballen van.
Hij is gewoon aan het trollen, so qftquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat je whatsapp en dergelijke dingen gewoon inferieur omdat je het leuk vind om dingen inferieur te vinden die de meeste mensen wel oke/goed/leuk vinden.
Welk boek?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Haha kan ik me goed voorstellen.. Het is ook zo ziek dik, verwachten ze toch niet dat ik dat helemaal ga lezen?
Staatsrecht, geen idee hoe het heet. Super dik, blauwe kaft, gouden lettertjes op de rug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |