"Het is een fokker inderdaad".quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'
Oprotten met die patsers inderdaad.quote:
Nou, dat wordt goedmaakseks vanavond jongen. Dit onmenselijke leed moet gecompenseerd worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Yreal het volgende:
ohja, vriendin heeft vandaag een beetje lopen klussen in der aankomende huis
JA NOU IK HEB DE HELE DAG HARD GEWERKT JIJ EEN BEETJE POST LOPEN DAT IS VAN MIJ IS VEEL ZWAARDER![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, die onthoud ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oprotten met die patsers inderdaad.
Dat precies. Daar gaat mijn zorgvuldig opgebouwde reputatie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Ja die autist daar, die houdt niet zo van mensen en feestjes. Is altijd aan het studeren.'
Zou dan kijken naar het verschil tussen 3 en 4 en of dat de prijs rechtvaardigt. Retinaschermpje (zit op beide) is wel fijn, maar verder is de 4 alleen sneller.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Dat is wel heeel chill, moet ook nog steeds even een iPad kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dat wordt goedmaakseks vanavond jongen. Dit onmenselijke leed moet gecompenseerd worden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:14 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zou dan kijken naar het verschil tussen 3 en 4 en of dat de prijs rechtvaardigt. Retinaschermpje (zit op beide) is wel fijn, maar verder is de 4 alleen sneller.Hmm ja, ik zat ook te denken aan de mini, ook wel een fijn dingetje volgens mij! Even eten halen jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet dan?
Wat beschrijf je dat heerlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.
Wat klinkt dat liefdevolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mevrouw zelf werkt als mbo 3 verzorgende. 60% van de tijd op je reet zitten en de andere 40% ben je het merendeel films aan het kijken enzo.
Praat je ook zo tegen haar?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kijk, niet dat ik ooit haar baan zou hebben, maar als we nou mijn postbezorgers baantje gaan afzeiken..quote:
De mini is ook wel fijn inderdaad, past net comfortabel in 1 hand. Enfin, genoeg DIG hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:15 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hmm ja, ik zat ook te denken aan de mini, ook wel een fijn dingetje volgens mij! Even eten halen jongens.
Dat is echt een hele fijne app!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:07 schreef Maharbal het volgende:
Mijn bundel:
[ afbeelding ]
Met de speciale groeten aan Bartje.
Soms. Als ze weer eens loopt te zeiken hoe zwaar ze het heeft met haar 32 uurige werkweek. En verder niks doet..quote:
quote:Spotted: UB Groningen
""Blonde haren, blauwe ogen
Uit een sprookjesboek geslopen
Kwam ze bij mn tafel staan en zei:
Is er nog een plekje over, naast jouw grote boekenstapel?
Tuurlijk, ik schuif wel iets opzij
en ze plaatste zich naast mij
Ze kan echt niet concentreren
D'r Facebook even checken, de benen even strekken.
Komt ze hier om te studeren?
Nog steeds dezelfde bladzij, waarom zit je naast mij?
En ze keek me aan, met haar ogen en haar lach.
Daar gaat mijn studiedag
Ze staat weer op om te gaan bellen
Loopt zachtjes weg, hoor der pas versnellen.
Ik zit naar mn boek te staren, maar dan zwiept ze haar mooie haren
Even boven koffie drinken
De studiestof laten bezinken
Oh ritalin, Oh ritalin.
Ik hoop dat het snel in zal werken
M'n concentratie zal versterken
Tentamen heb ik overmorgen
Ik maak me nu echt grote zorgen
Dan komt ze weer langs me lopen
D'r shirtje is ineens een stukje open
Oh wat een chick, Oh wat een chick
Ik kan echt niet concentreren
M'n Facebook even checken, de benen even strekken.
Lukt het mij om te studeren?
Nog steeds dezelfde bladzij, gelukkig zit je naast mij.
En ze keek me aan, met haar ogen en haar lach.
Daar ging mijn studiedag."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |