V/d Pot/Donner is dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Staatsrecht, geen idee hoe het heet. Super dik, blauwe kaft, gouden lettertjes op de rug.
Dafuq?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Nou, die dus haha. Damn, mn ex loopt weer te zeiken over hoe saai dr relatie is.
ik gebruik whatsapp dagelijks hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik krijg sterk de indruk dat je whatsapp en dergelijke dingen gewoon inferieur omdat je het leuk vind om dingen inferieur te vinden die de meeste mensen wel oke/goed/leuk vinden.
Het viel mij gewoon zo op dat je altijd zo af loopt te geven op allerlei dingen die de meeste mensen normaal vinden. Beetje rebel without a cause.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik gebruik whatsapp dagelijks hoor
op mn windows Phone natuurlijk.. hehe
hipster?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het viel mij gewoon zo op dat je altijd zo af loopt te geven op allerlei dingen die de meeste mensen normaal vinden. Beetje rebel without a cause.
Ik heb al gezegd dat als ik single ben ik haar relatie weer wat spannender kom makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dafuq?Had ze maar nooit bij jou weg moeten gaan dan blijkbaar
Het is dan ook een kwestie van een stukje opvoeding. Smaak voor kunst moet je ontwikkelen. Anders blijf je het type Dirk Scheringa dat niet verder komt dan (magische) realisme. Omdat het zo mooi getekend is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
Oh van die historische musea vind ik nog wel leuk trouwensMaar dat is dan ook geen kunst.
Haha. Je zou verbijsterd zijn als ze er ook echt op in zou gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:21 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat als ik single ben ik haar relatie weer wat spannender kom makenen nee ben wel blij dat ik niets meer met haar heb want ze is echt een beetje dom en dat merk je..
np j00.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Thanks broeder![]()
Jij ook bezig met bestuurs 2?
geen enkel?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
np j00.
Nee eerst rechtsgeschiedenis 2 op de 15e dan bestuursrecht 2 in de herkansing op de 28e.
Hou er van om minimaal 10 dagen tussen tentamens te laten en aangezien ik geen enkel tentamen nog niet in een keer heb gehaald durf ik de gok wel aan.
I Can Dream About You is ook zo'n kraker. Wel jammer dat hij op zo'n gare manier doodging.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
In ieder geval een goede versie van Relight My Fire.
Oh nee hoor, ik zou haar zo kunnen regelen. Opzich nog best een mogelijkheid om een keer te doen als ik weer single ben, mocht dat er ooit nog van komen, want een lekker wijf is het wel. Nu heeft ze het erover dat haar vriend zo snel klaarkomtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha. Je zou verbijsterd zijn als ze er ook echt op in zou gaan.
En daar valt ze jou mee lastig?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zou haar zo kunnen regelen. Opzich nog best een mogelijkheid om een keer te doen als ik weer single ben, mocht dat er ooit nog van komen, want een lekker wijf is het wel. Nu heeft ze het erover dat haar vriend zo snel klaarkomt![]()
![]()
Nou, lijkt me duidelijk dat ze je wil.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik zou haar zo kunnen regelen. Opzich nog best een mogelijkheid om een keer te doen als ik weer single ben, mocht dat er ooit nog van komen, want een lekker wijf is het wel. Nu heeft ze het erover dat haar vriend zo snel klaarkomt![]()
![]()
Maar heb je niet liever 2 mogelijkheden iets te halen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:23 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
np j00.
Nee eerst rechtsgeschiedenis 2 op de 15e dan bestuursrecht 2 in de herkansing op de 28e.
Hou er van om minimaal 10 dagen tussen tentamens te laten en aangezien ik geen enkel tentamen nog niet in een keer heb gehaald durf ik de gok wel aan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
I Can Dream About You is ook zo'n kraker. Wel jammer dat hij op zo'n gare manier doodging.
Ja, hahaquote:
Ja, ze geeft het zelf nog niet toe, maar het is wel duidelijk inderdaad. Echt zuur dat dit soort dingen nou net gebeuren als je een vriendin hebtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, lijkt me duidelijk dat ze je wil.
quote:
oneens! foeiquote:
Het klinkt alsof je erg gelukkig met je huidige relatie bentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:27 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, haha
[..]
Ja, ze geeft het zelf nog niet toe, maar het is wel duidelijk inderdaad. Echt zuur dat dit soort dingen nou net gebeuren als je een vriendin hebt
Komkom, hij heeft zijn ogen niet in zijn kontzak zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je erg gelukkig met je huidige relatie bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |