Hipsters gebruiken/luisteren toch alleen dingen die nog underground zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
oneens! foei
tevens.. volgens mij is hetzo dat hipsters juist de hippe/mainstream dingen gebruiken ..
Ben ik ook, zou het ook nooit doen. Maar het is wel typisch dat dit soort mogelijkheden zich net voordoen als je zelf bezet bent. En als je dan single bent moet je opeens overal moeite insteken. Dat is meer wat ik wil zeggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je erg gelukkig met je huidige relatie bent
En dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komkom, hij heeft zijn ogen niet in zijn kontzak zitten.
Ah, ze is jaloers dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:29 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ben ik ook, zou het ook nooit doen. Maar het is wel typisch dat dit soort mogelijkheden zich net voordoen als je zelf bezet bent. En als je dan single bent moet je opeens overal moeite insteken. Dat is meer wat ik wil zeggen.
Wellicht, omdat ze zelf een kut relatie heeft die puur is gebaseerd op sleur en gewoonte terwijl ik dat totaal niet heb.quote:
Mocht de eerstgenoemde waar zijn dan is dat toch een hele prestatie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:32 schreef eriksd het volgende:
Ik weet niet wat wanstaltiger is, mijn last.fm of radio10gold.
windows is juist fucking beste van alles haha windows 4 life, ikwil een windows vlagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hipsters gebruiken/luisteren toch alleen dingen die nog underground zijn?
Dat mag je vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
windows is juist fucking beste van alles haha windows 4 life, ikwil een windows vlag
Ik stop ermee voor vandaag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Letstalk het volgende:
Proberen te studeren na 6 wraps is echt onbegonnen werk, men wat ben ik rozig.
Wat voor wraps?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Letstalk het volgende:
You just need to wrap a few things upquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Letstalk het volgende:
euhm gewoon van die grote, ronde. Met gehakt, ui, paprika enzo in een pittig sausje en creme freche erover..quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You just need to wrap a few things up
Wat een slechte grap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You just need to wrap a few things up
Jawel maar heb geen zin om vier dagen te stampen voor een misschien-voldoende.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar heb je niet liever 2 mogelijkheden iets te halen?
Oh die.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:42 schreef Letstalk het volgende:
[..]
euhm gewoon van die grote, ronde. Met gehakt, ui, paprika enzo in een pittig sausje en creme freche erover..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |