twitter:NS_online twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 20:08:45Rotterdam Centraal-Rotterdam Lombardijen: de politie heeft de sporen vrijgegeven, treindienst wordt hervat. http://t.co/z23egl7C #rtdrlb reageer retweet
Een elektronisch bord is op de kleinere stations ook wel handig om bv. vertragingen aan te geven. Maar daarvoor heb je geen TBP op ieder perron nodig inderdaad, eerder gewoon zo'n overzichtsbord bij de ingang(en).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel twee bestemmingen. dus dat kan verwarrend werken 'ofzo'
Weet niet of dat hier het geval is, maar dit is inderdaad wel een treurig potentieel gevolg van vaststaande budgetten. Even lekker verkwisten als we geld over hebben. Ben zelf ook tegen zulke vaste budgetten, veel te inflexibel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat heet "als we dit jaar ons geld niet opmaken, krijgen we volgend jaar minder geld"
Ja, maar op spoor 1 toch altijd richting Delfzijl en op spoor 2 toch altijd richting Groningen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel twee bestemmingen. dus dat kan verwarrend werken 'ofzo'
De stations hadden al een TB7 gekregenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:14 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Een elektronisch bord is op de kleinere stations ook wel handig om bv. vertragingen aan te geven. Maar daarvoor heb je geen TBP op ieder perron nodig inderdaad, eerder gewoon zo'n overzichtsbord bij de ingang(en).
Tsja, ze zullen bij de provincie Groningen waarschijnlijk wat geld over hebben, was toch laatst artikeltje over dat ze die stations daar op gingen knappen. Zal dit ook wel bij horen dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja, maar op spoor 1 toch altijd richting Delfzijl en op spoor 2 toch altijd richting Groningen?
Maar kennelijk niet goed geld voor het normale "buitenmodel"..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Tsja, ze zullen bij de provincie Groningen waarschijnlijk wat geld over hebben, was toch laatst artikeltje over dat ze die stations daar op gingen knappen. Zal dit ook wel bij horen dan.
Nee, dat ligt niet onderzocht te worden. Als het reces afgelopen is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:22 schreef KnightSolaire het volgende:
Iets heel anders: hebben we trouwens nog iets vernomen over de verdere decentralisatie van enkele spoorlijnen, zoals onderzocht zou worden door het ministerie in het kader van de concessieovereenkomst 2015-2025?
opzich wel sterk biertjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:16 schreef James1988 het volgende:
Ik heb in die stoelen van de premium-klasse van de LEO Express gezeten. Ik kan er in ieder geval één ding over zeggen: ik wil zo'n stoel in mijn huis!Helaas heeft de leverancier van die stoelen nooit gereageerd op mijn e-mail
![]()
Over Rotterdam:twitter:Timbiels twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 19:13:27R’dam Centraal-Lombardijen: treinverkeer ligt stil nadat trein tegen bierkrat reed (geen schade). Politie op zoek naar daders in tunnel. #NS reageer retweet
Klopt. Het is een VCVL-station: we kúnnen daar een trein niet op het andere spoor binnen nemen. Er staan zelfs niet eens uitrijdseinen in de tegenrichting...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja, maar op spoor 1 toch altijd richting Delfzijl en op spoor 2 toch altijd richting Groningen?
In Overijssel hangen bij de bushaltes nu ook digitale informatieborden terwijl er maar 1 bus komt die lek uur op dezelfde minuut er stopt.. In Den Haag heeft de helft van de haltes geeneens zo'n bord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Ireyon het volgende:
Waarom hangen zulke dingen op een station waar altijd dezelfde en slechts 1 treinserie komt? Wat is dat voor achterlijke geldverspilling
Bij appingedam waren die borden afgelopen zaterdag helemaal op tilt geslage, helaas geen foto kunnen makenquote:
Ineens komt dat verhaal wat ik had verteld over spoor 7A en spoor 7B weer boven....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel twee bestemmingen. dus dat kan verwarrend werken 'ofzo'
Ze kloten maar wat raak, en wij schreven een brief (nav een eerdere alarmerende post hiero).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Met een VDU krijg je voor zover ik weet wel gewoon korting bij andere vervoerders?
Inleveren en dan krijg je iets van 83¤ meer per maand stufi ofzo. zie ook de site van DUO/IB-groepquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Kun je studenten ov chip verkopen? Ipv er maandelijks voor te betalen wat je automatisch doet.
Nee dat is niet zo. Kan alleen als je naar het buitenland gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Inleveren en dan krijg je iets van 83¤ meer per maand stufi ofzo. zie ook de site van DUO/IB-groep
Daarbij komt nog van mij:quote:Het baanvak Ihrhove-Nieuweschans is 1 blok en daarmee ook een lang blok van ca 17km. Bij Nieuweschans mag pas een trein de grens over als het Stellwerk in Ihrhove het baanvak vrijgegeven heeft, andersom idem dito. De enige seinen onderweg zijn de brugseinen bij Weener. Een tweede beperking is het korte kruisingsspoor in Nieuweschans wat eigenlijk alleen geschikt is om 2 passagierstreinen elkaar te laten kruisen of een erg korte goederentrein. Zodra een passagierstrein om .08 uit Nieuweschans vertrokken is, is het Duitse baanvak tot .28 bezet. Vervolgens komt de tegentrein en is het baanvak van .30 tot .50 weer bezet. De treinen van en naar Leer kruisen elkaar tussen Ihrhove en de brug bij Leer. Ook al erg krap omdat de brug bij Leer enkelsporig is en er veel goederenverkeer langskomt.
Hoog tijd voor aanpakken van deze lijn. Een blokverdichting tussen Nieuweschans en Ihrhove zou kunnen helpen in combinatie met een langer kruisingsspoor in Nieuweschans. Een andere optie is een paseerspoor voor cargo in Weener. Misschien zou je tussen Nieuweschans en Bunde nog wat tijdswinst kunnen halen door de baanvaksnelheid te verhogen, maar dat kan mijns inziens alleen als daar een paar onbewaakte overwegen opgeheven worden waar thans max 40 geldt. Tussen Bunde en de Friesenbrücke geldt nu in principe al max 120 (de praktijk is anders, maar ok).
Iemand nog andere ideeën?
quote:Daarnaast is de spoorbrug (de Friesenbrücke??) op de lijn op het Duitse deel regelmatig in de nacht open. De bediening van de brug is enkel van 5:00-23:00. Als een boot er door moet, en de brug open moet buiten deze tijden én de boot zich voor 17:00 gemeld heeft, wordt de brug opengezet tot de andere ochtend.
Top!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Inleveren en dan krijg je iets van 83¤ meer per maand stufi ofzo. zie ook de site van DUO/IB-groep
Zie een reactie onder mijn reactie, ik blijk het mis te hebben. Zie voor alle info de site van DUO/IBGquote:
Ik zou ook twijfelen hoor, eerst even filmen en daarna conducteur erbij halen. Of moet ik heel braaf direct aan de noodrem hangen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:36 schreef James1988 het volgende:
Wat ben je dan voor achterlijke droplul als je het gaat staan filmen i.p.v. dat je de conducteur waarschuwt, Securail belt, of gewoon aan de noodrem gaat hangen![]()
Je zat in dezelfde nachttrein als Bitlordquote:Op zaterdag 5 januari 2013 03:56 schreef kurk_droog het volgende:
TT past mij wel, wat een dramatische ervaring gehad vanuit Praag eergisteren. Uit ervaringen met de nachttrein in de zomer gewoon normale stoelen geboekt met de gedachte dat je dan uber chil in zo'n coupe kan zitten...nee hoor, vanaf Praag tot Berlijn ging het wel maar daarna gewoon gedwongen terug naar de eigen coupe zonder beenruimte en allemaal gasten om je heen ipv de dames in de andere coupes ( doen ze dat expres ofzo?? )
16 uur huilen dus.
Bij de grens met België... Dat klinkt me bekend in de oren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-grens-belgie.html
Overigens verraadt deskundige journalistiek zich door het gebruik van woorden als "treintoestel"![]()
Lijkt er wel op ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Je zat in dezelfde nachttrein als Bitlord
Was ook met die brand in abcoude. 'Het derde treinstel is volledig uitgebrand.' Op de foto was duidelijk te zien dat het om het vierde rijtuig ging en dan nog het achter gedeelte ervan. Hoe mis kan je zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-grens-belgie.html
Overigens verraadt deskundige journalistiek zich door het gebruik van woorden als "treintoestel"![]()
Die fout snap ik wel. De meeste foto's zijn van de achterkant van de trein genomen en vanaf daar gezien stond het begin van de derde bak in brand. Het blijft natuurlijk dom. En nee, het was geen treinstel en de bak is inderdaad niet volledig uitgebrand.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Was ook met die brand in abcoude. 'Het derde treinstel is volledig uitgebrand.' Op de foto was duidelijk te zien dat het om het vierde rijtuig ging en dan nog het achter gedeelte ervan. Hoe mis kan je zitten
Ah mooi benieuwd hoe het er daar voor staat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:19 schreef dennistd het volgende:
Zo, eens even gezond gedaan: ik ben van Nijverdal naar Nijverdal West gelopen ipv met de bus te gaan. Foto's van de tunnel zet ik hier vanavond neer.
Telegraaf neemt het over:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
113 Teletekst za 05 jan
***************************************
Veel treinen rijden zonder bhv'er
***************************************
` In Nederland rijden veel treinen
zonder dat er een bedrijfshulpverlener
(bhv'er) aan boord is.Dat is volgens
vakbond FNV Spoor in strijd met de
Arbeidswet.Daarin staat dat op elke
werkplek iemand aanwezig moet zijn die
kan optreden in noodsituaties.
Meestal zijn machinisten niet opgeleid
als bhv'er,alleen conducteurs,maar die
zitten niet op elke trein.Vooral bij
treinen van Veolia,Connexxion en Arriva
is er alleen een machinist aan boord.
Spoorbedrijven zetten soms wel een
steward in die is opgeleid om eerste
hulp te verlenen,maar dat gebeurt
volgens de bond maar mondjesmaat.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
Als de Telegraaf het overneemt wordt het minstens:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Telegraaf neemt het over:
In de treinen van de NS is nooit iemand aanwezig met EHBO. Wedje leggen?
• 65+? Dal Vrij voor slechts ¤ 42 per maandquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, klopt het dat je bij DalVrij nooit (zelf) korting krijgt? Dus of je betaalt 100 % of je betaalt niks?
Noesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:08 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige sneeuwverwachting voor de komende vijftien dagen. We lopen aardig op de zaken vooruit maar ik heb stiekem wel weer hoop en zie ook wel uit naar wat sneeuw. Nadeel, tentamenperiode
Ja maar het wordt zo achterlijk veel werk om alles bij te houden danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:17 schreef b2py het volgende:
Wellicht is altijd voordeel ook wel iets? Weekendvrij heb je al toch?
AltijdVoordeel:
Echt flexibel reizen kunt u met het Altijd Voordeel abonnement. U ontvangt standaard 20% op uw reis. Reist u in de daluren of in het weekend dan verdubbelt uw korting naar 40%. Kortom: u profiteert altijd!
Je kan toch op ns.nl of ov-chipkaart.nl heel makkelijk wekelijkse of maandelijkste staten uitdraaien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar het wordt zo achterlijk veel werk om alles bij te houden dan![]()
me too. Ben daar morgen heel even in de buurtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ah mooi benieuwd hoe het er daar voor staat.
Die kan je vast wel uit de NS API trekken verwacht ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
draaitabellen heb ik nooit begrepen
En formuletje? Dan zul je toch eerst een enorme tabel moeten hebben met de voltariefprijzen voor elke tariefafstand die mogelijk is.
IT'ers, zo ook ik, zijn lui. Het kostte mij in elk geval meer moeite zo'n koppeling te bouwen dan het handmatig over te nemenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Die kan je vast wel uit de NS API trekken verwacht ik.
Jij was toch de IT'er?
Ach hou op, straks moet ik ook nog zo'n bhv-cursus volgen. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachtenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
113 Teletekst za 05 jan
***************************************
Veel treinen rijden zonder bhv'er
***************************************
` In Nederland rijden veel treinen
zonder dat er een bedrijfshulpverlener
(bhv'er) aan boord is.Dat is volgens
vakbond FNV Spoor in strijd met de
Arbeidswet.Daarin staat dat op elke
werkplek iemand aanwezig moet zijn die
kan optreden in noodsituaties.
Meestal zijn machinisten niet opgeleid
als bhv'er,alleen conducteurs,maar die
zitten niet op elke trein.Vooral bij
treinen van Veolia,Connexxion en Arriva
is er alleen een machinist aan boord.
Spoorbedrijven zetten soms wel een
steward in die is opgeleid om eerste
hulp te verlenen,maar dat gebeurt
volgens de bond maar mondjesmaat.
***************************************
volgende nieuws weer&verkeer sport
Elke keer als ik in een trein zit is er al iemand met EHBO aanwezig in die treinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Telegraaf neemt het over:
In de treinen van de NS is nooit iemand aanwezig met EHBO. Wedje leggen?
Ik vind het vooral raar dat het gaat over iemand die aanwezig moet zijn op elke WERKPLEK. Zo van: het is alleen nodig voor als die 1 of 2 man personeel op een trein wat overkomt. Die 500 reizigers kunnen makkelijk doodvallenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ach hou op, straks moet ik ook nog zo'n bhv-cursus volgen. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten
Het zit hem vooral in leegmat ritten en bij de lokale vervoerders. Maar het is bij ARBO verplicht dat een werknemer eigenlijk nooit alleen mag werken. Daar komt het van, heeft niks met de reizigers te makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat het gaat over iemand die aanwezig moet zijn op elke WERKPLEK. Zo van: het is alleen nodig voor als die 1 of 2 man personeel op een trein wat overkomt. Die 500 reizigers kunnen makkelijk doodvallen
Gelukkig is EHBO wat anders dan BHVquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Elke keer als ik in een trein zit is er al iemand met EHBO aanwezig in die trein![]()
Ik geloof dat het spoor CAO geregeld is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
vraag me af of dat ook voor andere beroepen geldt. Een geheim agent bijvoorbeeld.
Oftewel: Die regel is onzin.
Een ander beroep dan... Hier komt elke maandag een pipo om het groenafval op te halen, hij is ook alleen. Of een servicemonteur, meestal ook alleen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik geloof dat het spoor CAO geregeld is.
En geheim agent, noem je ook een 'beroep'.
Militairen of mensen in de zorgsector werken toch ook nooit alleen..
krijg je toch een paar tientjes voor?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ach hou op, straks moet ik ook nog zo'n bhv-cursus volgen. Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten
Wellicht dat Dennis je kan helpen? Volgens mij is die wel goed met dit soort zaken en heeft al meer van dit soort zaken uitgewerkt. Eventueel zou je het op OVinNL kunnen proberen, daar zitten volgens mij ook wel lui die dat soort zaken wel weten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet tegenwoordig trouwens een getekend contract overleggen voordat je gebruik mag maken van die API. Veel plezier
Dat wordt handmatig alles eindeloos overkloppen. Lang leve de techniek.
Nja, zal eens kijken. Dat met die formule is een beetje een heilloos pad. Als het gewoon een lineair verband zou zijn dan ging het nog wel, maar het is degressief natuurlijk, dus dan is er analytisch geen beginnen meer aan voor mij (zeker niet omdat je eerst door een laag afrondingsruis heen moet prikken: als een afstand van 13 te een prijs van 2,90 oplevert, kan dat alles zijn tussen 2,85 en 2,94, maar dat zie je dus niet. Zo kun je onmogelijk een functievoorschrift opstellen).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Wellicht dat Dennis je kan helpen? Volgens mij is die wel goed met dit soort zaken en heeft al meer van dit soort zaken uitgewerkt. Eventueel zou je het op OVinNL kunnen proberen, daar zitten volgens mij ook wel lui die dat soort zaken wel weten.
Als je dat van meer afstanden bepaalt, zowel lang als kort kan je de foutmarge enorm verminderen. Zoals bijvoorbeeld Vlissingen - Groningen, Den Helder - Heerlen maar ook Rotterdam - Dordrecht. Hierdoor zal je foutmarge flink slinken waardoor je een steeds betrouwbaarder resultaat zal krijgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, zal eens kijken. Dat met die formule is een beetje een heilloos pad. Als het gewoon een lineair verband zou zijn dan ging het nog wel, maar het is degressief natuurlijk, dus dan is er analytisch geen beginnen meer aan voor mij (zeker niet omdat je eerst door een laag afrondingsruis heen moet prikken: als een afstand van 13 te een prijs van 2,90 oplevert, kan dat alles zijn tussen 2,85 en 2,94, maar dat zie je dus niet. Zo kun je onmogelijk een functievoorschrift opstellen).
Ja dat weet ik. Maar het blijft toch een schatting.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Als je dat van meer afstanden bepaalt, zowel lang als kort kan je de foutmarge enorm verminderen. Zoals bijvoorbeeld Vlissingen - Groningen, Den Helder - Heerlen maar ook Rotterdam - Dordrecht. Hierdoor zal je foutmarge flink slinken waardoor je een steeds betrouwbaarder resultaat zal krijgen.
bij Arriva nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij NS wordt ook voor de OV Chip alles op dubbeltjes afgerond hoor
Waar las jij trouwens dat je een getekend document moet overhandigen voor de NS API?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar het blijft toch een schatting.
Dan klik ik liever even een tabelletje bij elkaar waar ik met VERT.ZOEKEN precies de juiste waarde uit krijg.
Op die link van jouquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Waar las jij trouwens dat je een getekend document moet overhandigen voor de NS API?
Ik zou gewoon zeggen, wie niet waagt wie niet wint
Waag maar. Krijg je een inlogprompt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Waar las jij trouwens dat je een getekend document moet overhandigen voor de NS API?
Ik zou gewoon zeggen, wie niet waagt wie niet wint
Registratie Bevestigingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waag maar. Krijg je een inlogprompt.
Voor de prijzen moet je een contract tekenenquote:De webservice voor de prijzen maakt het mogelijk voor een treinreis de bijbehorende prijsinformatie op te vragen.
N.B. Voor gebruik van de webservice is aparte autorisatie vereist. Deze autorisatie wordt verleend na ontvangst van een getekend contract. Dit contract is op te vragen via nsr.api@ns.nl. Deze procedure is erop gericht om gebruikers van de NS-API bewust te maken van een juiste interpretatie van de prijzen-service in combinatie met de corresponderende treinreisadviezen, om zodoende foutieve prijsinformatie voor NS-klanten te voorkomen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 | Afstand NS-prijs 100 % geldig per 1-1-2013 0 ¤ 2,10 1 ¤ 2,10 2 ¤ 2,10 3 ¤ 2,10 4 ¤ 2,10 5 ¤ 2,10 6 ¤ 2,10 7 ¤ 2,10 8 ¤ 2,10 9 ¤ 2,20 10 ¤ 2,40 11 ¤ 2,50 12 ¤ 2,70 13 ¤ 2,90 14 ¤ 3,10 15 ¤ 3,20 16 ¤ 3,40 17 ¤ 3,60 18 ¤ 3,70 19 ¤ 3,90 20 ¤ 4,00 21 ¤ 4,20 22 ¤ 4,30 23 ¤ 4,50 24 ¤ 4,60 25 ¤ 4,80 26 ¤ 5,00 27 ¤ 5,10 28 ¤ 5,30 29 ¤ 5,40 30 ¤ 5,60 31 ¤ 5,70 32 ¤ 5,90 33 ¤ 6,10 34 ¤ 6,20 35 ¤ 6,40 36 ¤ 6,50 37 ¤ 6,70 38 ¤ 6,80 39 ¤ 7,00 40 ¤ 7,10 41 ¤ 7,30 42 ¤ 7,50 43 ¤ 7,60 44 ¤ 7,80 45 ¤ 7,90 46 ¤ 8,10 47 ¤ 8,20 48 ¤ 8,40 49 ¤ 8,50 50 ¤ 8,70 51 ¤ 8,80 52 ¤ 9,00 53 ¤ 9,10 54 ¤ 9,30 55 ¤ 9,40 56 ¤ 9,60 57 ¤ 9,70 58 ¤ 9,90 59 ¤ 10,00 60 ¤ 10,20 61 ¤ 10,30 62 ¤ 10,50 63 ¤ 10,60 64 ¤ 10,80 65 ¤ 10,90 66 ¤ 11,10 67 ¤ 11,20 68 ¤ 11,40 69 ¤ 11,50 70 ¤ 11,70 71 ¤ 11,80 72 ¤ 12,00 73 ¤ 12,10 74 ¤ 12,30 75 ¤ 12,50 76 ¤ 12,60 77 ¤ 12,80 78 ¤ 12,90 79 ¤ 13,10 80 ¤ 13,20 81 ¤ 13,30 82 ¤ 13,50 83 ¤ 13,60 84 ¤ 13,70 85 ¤ 13,90 86 ¤ 14,00 87 ¤ 14,10 88 ¤ 14,30 89 ¤ 14,40 |
Ja maar niet op tvquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
mooi op tijd. Er zijn al twee afstanden geweest
ik denk dat ik wel weet wie de starter is. Komt uit de familie van mijn zwagerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Donder op met al die valse starts man, die flauwekul hoef ik niet te zien hoor
Crimineel goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:10 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja maar niet op tv
Ik zou trouwens echt moeite hebben als commentator, team anker
Lekker teentjes kijkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Donder op met al die valse starts man, die flauwekul hoef ik niet te zien hoor
Kardinge ligt nogal ver van het spoor verwijderdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Lekker teentjes kijken![]()
Is er ook een Groningen-IJssstadion evenementenhalte?
Pendelbusje naar Groningen-Noord, of europaparkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kardinge ligt nogal ver van het spoor verwijderd
Europapark is dan makkelijker denk ik of met bus 3 of 6 vanaf het CSquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Pendelbusje naar Groningen-Noord, of europapark
horecava?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:17 schreef b2py het volgende:
Sinds wanneer is Amsterdam Rai een IC station?
Ik wilde een stukje tekst neerzetten over huishoudbeurs 16-24 januari waardoor alle ic's er stoppen. Nu zie ik in de reisplanner dat alle ic's van Utrecht naar Schiphol daar stoppen aanstaande maandag 7 januari. Ik ben in de war..
Thanks!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
horecava?
http://www.horecava.nl/Pages/home.aspx
quote:EVA zegt:Ok, u wilt geen contact opnemen met de klantenservice. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:je moeder
EVA zegt:Uhm, wat heeft m'n moeder hier nou weer mee te maken? Laten we daarom verder praten over NS. Kan ik u nog ergens anders mee van dienst zijn?
Eva heeft geen vaderquote:
quote:U zegt:je vader
EVA zegt:Ik weet hier helaas niets over. Wilt u misschien contact opnemen met de klantenservice?
Vandaag even Amsterdam->Rotterdam met de Fyra gedaan en kwamen met -3 aan in Rotterdam. Vertrek Amsterdam 15:41.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef Monopoly het volgende:
Gisteren kwam ik van de Kijfhoek af met losse loc, en toen werden we rechts in gehaald door de V-250. Geinig om hem zo voorbij te zien komen
Hij reed, dat was al heel wat natuurlijk_!
Dit is toch te idioot voor woorden ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef greavy het volgende:
Helaas. NS HiSpeed heeft een brief laten opstellen door een advocaat aan de website Rijdtdefyra.be, en op somme van een (hoge) boete de website laten offline halen. Je wordt nu doorgelinkt naar Twitter-account 'Treinverstoring'. Hiermee komt een (voorlopig) einde aan de punctualiteitscijfers die in te zien zijn over het web... NSH vond zich in diskrediet gebracht.
Bijzonderquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:11 schreef greavy het volgende:
[..]
Vandaag even Amsterdam->Rotterdam met de Fyra gedaan en kwamen met -3 aan in Rotterdam. Vertrek Amsterdam 15:41.
Triestheid ten top natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef greavy het volgende:
Helaas. NS HiSpeed heeft een brief laten opstellen door een advocaat aan de website Rijdtdefyra.be, en op somme van een (hoge) boete de website laten offline halen. Je wordt nu doorgelinkt naar Twitter-account 'Treinverstoring'. Hiermee komt een (voorlopig) einde aan de punctualiteitscijfers die in te zien zijn over het web... NSH vond zich in diskrediet gebracht.
De IC Amsterdam Schothorst-Enkhuizen(vorige dgrl) had een kwartier keertijd in Schothorst, de huidige IC's Schothorst-Schiphol en Schothorst-Den Haag Centraal hebben slechts 8 minuten keertijd. (+leegmat van de IC Amersfoort-Enkhuizen keert er, indien er niet in Deventer gekeerd wordt)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:12 schreef b2py het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat de treinen die naar Amersfoort Schothorst rijden bij vertraging vaak worden tegengehouden in Amersfoort om daar te keren. Dit gebeurt veel vaker dan in de vorige dienstregeling. Heeft iemand daar een verklaring voor? (Behalve natuurlijk vertraging inlopen, want dat lijkt me duidelijk)
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Triestheid ten top natuurlijkmaar ik snap de reactie van NS wel.
Hoe wordt/werd NS Hispeed dan zwart gemaakt door rijdtdefyra.be?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Als jouw bedrijf het niet zo goed doet en zwart gemaakt wordt vindt je het ook niet fair.
Nee, dit maakt NSH/Fyra niet zwart, maar toont aan hoe incompetent ze zijn. Nou zou ik als bedrijf natuurlijk mijn dienst verbeteren en uiteindelijk die statistieken gebruiken hoe ze gegroeid zijn. Maar ik heb dan ook een goed zelfreflecterend vermorgen...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:38 schreef b2py het volgende:
[..]
Als jouw bedrijf het niet zo goed doet en zwart gemaakt wordt vindt je het ook niet fair.
en fyrakomop.nl dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:45 schreef Peter het volgende:
Waarschijnlijk heeft NSH ingespeeld op het gebruik van hun merknaam..
Dat weet ik ook niet, maar op een gegeven ogenblik zal er wel iets ontstaan zijn..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hoe wordt/werd NS Hispeed dan zwart gemaakt door rijdtdefyra.be?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:53 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vet irritant dat ze bij Railaway het steeds hebben over loko ipv loc...
Meer de dingen die Bob v/d Houven vertelt. Over de omgeving, hoe goed je er kan wandelen etc. Meer voor de wat ouderen volgens mij, wat tevens ook gelijk 80% van hun leden/kijkers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij gebeurt er weinig meer mee idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Die ziet er al maanden niet bijgewerkt uit.. hebben het nog over de Traxx..
Staat wel nieuws op van 5 januari 2013, en de Traxx'en rijden nog steeds hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Die ziet er al maanden niet bijgewerkt uit.. hebben het nog over de Traxx..
Kan MAX het beter overnemen!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meer de dingen die Bob v/d Houven vertelt. Over de omgeving, hoe goed je er kan wandelen etc. Meer voor de wat ouderen volgens mij, wat tevens ook gelijk 80% van hun leden/kijkers zijn.
Mjq; de binnenlanden van Afrika is nou ook niet het gebied waar ik het meest interesse in heb ofzo, maar de DVD was bijna voor niksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meer de dingen die Bob v/d Houven vertelt. Over de omgeving, hoe goed je er kan wandelen etc. Meer voor de wat ouderen volgens mij, wat tevens ook gelijk 80% van hun leden/kijkers zijn.
Ik zou heel erg graag graag die brief willen hebben (zonder adresgegevens). Voor Beter OV zal dan genadeloos de vloer aanvegen met de firma HiSpiet. PDF'je kan naar info@voorbeterov.nlquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef greavy het volgende:
Helaas. NS HiSpeed heeft een brief laten opstellen door een advocaat aan de website Rijdtdefyra.be, en op somme van een (hoge) boete de website laten offline halen. Je wordt nu doorgelinkt naar Twitter-account 'Treinverstoring'. Hiermee komt een (voorlopig) einde aan de punctualiteitscijfers die in te zien zijn over het web... NSH vond zich in diskrediet gebracht.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik zou heel erg graag graag die brief willen hebben (zonder adresgegevens). Voor Beter OV zal dan genadeloos de vloer aanvegen met de firma HiSpiet. PDF'je kan naar info@voorbeterov.nl
Diskrediet? Op tijd gaan rijden en probleem opgelost.
Ik krijg dagelijks telefoon nummers toe gegooid van hitsige meiden als ik langs kom rijden met een goederentreinquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef b2py het volgende:
http://nshartkloppingen.tumblr.com/
Hebben mensen zich al eens herkend?
Tsja, dat lijkt me ook. Dit is "shooting the messenger". En totaal kansloos. Iemand anders gaat het wel weer overnemen, hoe hard je ook dreigt met boetes en advocaten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ik zou heel erg graag graag die brief willen hebben (zonder adresgegevens). Voor Beter OV zal dan genadeloos de vloer aanvegen met de firma HiSpiet. PDF'je kan naar info@voorbeterov.nl
Diskrediet? Op tijd gaan rijden en probleem opgelost.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg dagelijks telefoon nummers toe gegooid van hitsige meiden als ik langs kom rijden met een goederentrein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |