Wel twee bestemmingen. dus dat kan verwarrend werken 'ofzo'quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Ireyon het volgende:
Waarom hangen zulke dingen op een station waar altijd dezelfde en slechts 1 treinserie komt? Wat is dat voor achterlijke geldverspilling
twitter:NS_online twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 20:08:45Rotterdam Centraal-Rotterdam Lombardijen: de politie heeft de sporen vrijgegeven, treindienst wordt hervat. http://t.co/z23egl7C #rtdrlb reageer retweet
Een elektronisch bord is op de kleinere stations ook wel handig om bv. vertragingen aan te geven. Maar daarvoor heb je geen TBP op ieder perron nodig inderdaad, eerder gewoon zo'n overzichtsbord bij de ingang(en).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Wel twee bestemmingen. dus dat kan verwarrend werken 'ofzo'
Weet niet of dat hier het geval is, maar dit is inderdaad wel een treurig potentieel gevolg van vaststaande budgetten. Even lekker verkwisten als we geld over hebben. Ben zelf ook tegen zulke vaste budgetten, veel te inflexibel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat heet "als we dit jaar ons geld niet opmaken, krijgen we volgend jaar minder geld"
Ja, maar op spoor 1 toch altijd richting Delfzijl en op spoor 2 toch altijd richting Groningen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
De stations hadden al een TB7 gekregenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:14 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Een elektronisch bord is op de kleinere stations ook wel handig om bv. vertragingen aan te geven. Maar daarvoor heb je geen TBP op ieder perron nodig inderdaad, eerder gewoon zo'n overzichtsbord bij de ingang(en).
Tsja, ze zullen bij de provincie Groningen waarschijnlijk wat geld over hebben, was toch laatst artikeltje over dat ze die stations daar op gingen knappen. Zal dit ook wel bij horen dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja, maar op spoor 1 toch altijd richting Delfzijl en op spoor 2 toch altijd richting Groningen?
Maar kennelijk niet goed geld voor het normale "buitenmodel"..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Tsja, ze zullen bij de provincie Groningen waarschijnlijk wat geld over hebben, was toch laatst artikeltje over dat ze die stations daar op gingen knappen. Zal dit ook wel bij horen dan.
Nee, dat ligt niet onderzocht te worden. Als het reces afgelopen is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:22 schreef KnightSolaire het volgende:
Iets heel anders: hebben we trouwens nog iets vernomen over de verdere decentralisatie van enkele spoorlijnen, zoals onderzocht zou worden door het ministerie in het kader van de concessieovereenkomst 2015-2025?
opzich wel sterk biertjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:16 schreef James1988 het volgende:
Ik heb in die stoelen van de premium-klasse van de LEO Express gezeten. Ik kan er in ieder geval één ding over zeggen: ik wil zo'n stoel in mijn huis!Helaas heeft de leverancier van die stoelen nooit gereageerd op mijn e-mail
![]()
Over Rotterdam:twitter:Timbiels twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 19:13:27R’dam Centraal-Lombardijen: treinverkeer ligt stil nadat trein tegen bierkrat reed (geen schade). Politie op zoek naar daders in tunnel. #NS reageer retweet
Klopt. Het is een VCVL-station: we kúnnen daar een trein niet op het andere spoor binnen nemen. Er staan zelfs niet eens uitrijdseinen in de tegenrichting...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja, maar op spoor 1 toch altijd richting Delfzijl en op spoor 2 toch altijd richting Groningen?
In Overijssel hangen bij de bushaltes nu ook digitale informatieborden terwijl er maar 1 bus komt die lek uur op dezelfde minuut er stopt.. In Den Haag heeft de helft van de haltes geeneens zo'n bord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:08 schreef Ireyon het volgende:
Waarom hangen zulke dingen op een station waar altijd dezelfde en slechts 1 treinserie komt? Wat is dat voor achterlijke geldverspilling
Bij appingedam waren die borden afgelopen zaterdag helemaal op tilt geslage, helaas geen foto kunnen makenquote:
Ineens komt dat verhaal wat ik had verteld over spoor 7A en spoor 7B weer boven....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef b2py het volgende:
[..]
Ze kloten maar wat raak, en wij schreven een brief (nav een eerdere alarmerende post hiero).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Met een VDU krijg je voor zover ik weet wel gewoon korting bij andere vervoerders?
Inleveren en dan krijg je iets van 83¤ meer per maand stufi ofzo. zie ook de site van DUO/IB-groepquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Kun je studenten ov chip verkopen? Ipv er maandelijks voor te betalen wat je automatisch doet.
Nee dat is niet zo. Kan alleen als je naar het buitenland gaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Inleveren en dan krijg je iets van 83¤ meer per maand stufi ofzo. zie ook de site van DUO/IB-groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |