Nee, jammer, die andere kan nog doorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh er staat er eentje, ik dacht allebei![]()
ja ook, maar dat vind ik niet echt een natuurtalent, maar ook dat kan goed komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat was ook bij die stijn.. de 2e van vandag.. klonk ook lekker, maar snapt nog niet hoe hij zijn stem moet gebruiken..
bedoel je dat schattige meisje met dat rare accent?quote:
Die zo staat van wacht wacht wacht..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bedoel je dat schattige meisje met dat rare accent?
Dat iaiaiaia niet als een kat wiens tong eruit wordt getrokken laten klinken is al een plekje in de battles waardquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Symphonic het volgende:
ze durft wel met dit liedje, dit is echt zo retemoeilijk
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat iaiaiaia niet als een kat wiens tong eruit wordt getrokken laten klinken is al een plekje in de battles waard
nee hoor, ze moet gewoon lekker doorgaan en Iness moet zangles nemen en volgend jaar terug komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
twee opties:
* Iness moet het volgend jaar gewoon opnieuw proberen
* Dunya moet zich terugtrekken en samen met Iness gaan optreden
whehehehehe, benzine, lucifer en WOEFquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zegt mn oudoom altijd, dat ie onze kat ook kan laten blaffen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Je pikt die stem eruit, ja duh met dit nummer herinner je je alles
Typisch ook weer dat oppermoekehoofd dit weer kiestquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou deze dan eindelijk naar Ansj gaan?
Dit is twitterwaardigquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
"je maakte alles een beetje langgerekt"
Uh Nick, heb je wel goed naar Sandra geluisterd? Dát was pas langgerekt
Of de tong eruit trekken dus whahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehehe, benzine, lucifer en WOEF
Ja, maar dit is eerder opgenomen toch? Toen kenden ze Sandra nog niet zo goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
"je maakte alles een beetje langgerekt"
Uh Nick, heb je wel goed naar Sandra geluisterd? Dát was pas langgerekt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is eerder opgenomen toch? Toen kenden ze Sandra nog niet zo goed
Ja?quote:
oh ja he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is eerder opgenomen toch? Toen kenden ze Sandra nog niet zo goed
Nu maak je ons benieuwdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me al jaren iets over een hoofddoek af te vragen, maar ik knip mijn vraag en laat het maar
het kan best zijn dat ik me hetzelfde afvraagquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me al jaren iets over een hoofddoek af te vragen, maar ik knip mijn vraag en laat het maar
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind niets cute of schattig aan haar.. ik vind haar irritant..
Nou ja, die hoofddoek is toch om alles te bedekken, waarom zijn er dan ook vrouwen die een hoofddoek dragen waarbij je de eerste 5 cm van het haar ziet?quote:
jammer dat ze fan is van marco, maar dat gaat wel over als ze ouder isquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik vind niets cute of schattig aan haar.. ik vind haar irritant..
Ja, omdat ze klein is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zei ze, wordt ze gepest op school?
goede vraag ja. Misschien dat die vrouwen wel iets bedekkends willen dragen, maar dat ze volledig dekkend niet nodig vinden ofzo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, die hoofddoek is toch om alles te bedekken, waarom zijn er dan ook vrouwen die een hoofddoek dragen waarbij je de eerste 5 cm van het haar ziet?
als ze maar niet voor de trein springtquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zei ze, wordt ze gepest op school?
Dat is apart he.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, die hoofddoek is toch om alles te bedekken, waarom zijn er dan ook vrouwen die een hoofddoek dragen waarbij je de eerste 5 cm van het haar ziet?
Wat sneu zeg, is gewoon een leuk meisje om te zien.quote:
Het is toch ook dat er iets tussen jou en Allah is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
goede vraag ja. Misschien dat die vrouwen wel iets bedekkends willen dragen, maar dat ze volledig dekkend niet nodig vinden ofzo?
Door dat zielige verhaaltje zeg ik nu niets stoms meer over haar maar vind haar echt niet leuk..quote:
Nou precies daar dus bv, in Iran.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat is apart he.![]()
In Iran is het verplicht om een hoofddoek te dragen. Loop je daar zonder hoofddoek, dan krijg je serieus problemen. Doe je zo'n hoofddoek half over je haren heen, dan is het oke...
11quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Kak, ik kan niet lezen hoe oud ze is, zit te ver van de tv.
Vroeger droegen dames in Nederland ook hoofddoekjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
goede vraag ja. Misschien dat die vrouwen wel iets bedekkends willen dragen, maar dat ze volledig dekkend niet nodig vinden ofzo?
dat zou wel kunnen ja. Want losse wapperende haren staat gelijk aan sexy en vrouwelijk. Nou ja over het algemeen dan he. Maar goed, dus dat denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou precies daar dus bv, in Iran.
Ik heb het idee dat het dan om die 'losse wapperende' haren gaat ofzo?
Ja, inderdaad, maar wel terechte zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef iFok. het volgende:
Toch behoorlijk veel zelfvertrouwen voor iemand die gepest wordt....
Ja dat vind ik wel apart.. of ze word getreiterd door dit gedragquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef iFok. het volgende:
ditquote:
Dat zou ook kunnen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel apart.. of ze word getreiterd door dit gedrag
Ik zou het niet weten. Dat zou het misschien zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou precies daar dus bv, in Iran.
Ik heb het idee dat het dan om die 'losse wapperende' haren gaat ofzo?
Het is wel grappig want de gemiddelde jonge vrouw draagt daar ongeveer 3 keer meer make-up dan een vrouw hier. Veel vrouwelijker wordt het niet qua verzorging en ook qua strakke lijnen in de kleding.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen ja. Want losse wapperende haren staat gelijk aan sexy en vrouwelijk. Nou ja over het algemeen dan he. Maar goed, dus dat denk ik.
Dat zou ook best kunnen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is je ei kwijt kunnen in iets waar je passie ligtquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef iFok. het volgende:
mooi gezegdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is je ei kwijt kunnen in iets waar je passie ligt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar wel terechte zelfvertrouwen.
Denk dat ze inderdaad door haar gedrag gepest wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
De meesten gaan juist de mist in door de douche, daar klinkt iedereen goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
In de douche? En die talentenjacht dan? Klets toch niet
Elf jaar oud.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef ato het volgende:
Ach dit vind ik wel leuk hoor hoe jong is ze?
Niet dat ik dat goedkeur hoor.. verder was ze niet slecht.quote:
ja dat vind ik ook zo vaag. Hoofddoek om, maar wel dikke laag make-up en dan een skinny jeans met high heels eronder. Ok dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Dat zou het misschien zijn.
Daarnaast heb je vrouwen die wel een hoofddoek 'goed' dragen maar hun hele gezicht vol smeren met make-up. Dat gaat ook niet samen..
Daar gaat het niet om. Ze presenteert zich als iemand die nooooooit zingt, behalve onder de douche, terwijl ze tijdens het voorstukje vertelde dat ze meedeed aan een talentenjacht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De meesten gaan juist de mist in door de douche, daar klinkt iedereen goed
Ze is al wegquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
wat jammer dat ik al drie kindjes heb
quote:
Dat houdt gewoon in dat ze dat hele boek niet hebben gelezen. Een hoofddoek is juist om niet zoveel aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook zo vaag. Hoofddoek om, maar wel dikke laag make-up en dan een skinny jeans met high heels eronder. Ok dan.
Weet van een Marokkaanse ex-collega dat hij totaal geen waardering had voor deze combi, dus ook in hun eigen cultuur wordt dit vreemd gevonden.
Roosjequote:
Dus dit.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat houdt gewoon in dat ze dat hele boek niet hebben gelezen. Een hoofddoek is juist om niet zoveel aandacht te krijgen.
Als je dan een hoofddoek draagt maar toch aandacht wilt door de hakken / broek / make-up dan snap je er weinig van
Dit dus.. ben echt anti-pesten maar goed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen enkel kind verdient het om gepest te worden, begrijp me niet verkeerd, maar wat is zij loei-irritant
misschien mag je een keer op haar passenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Godver volgens mij woont ze bij mij in de buurt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
Godver volgens mij woont ze bij mij in de buurt
Kids.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
misschien mag je een keer op haar passen
eenschquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat houdt gewoon in dat ze dat hele boek niet hebben gelezen. Een hoofddoek is juist om niet zoveel aandacht te krijgen.
Als je dan een hoofddoek draagt maar toch aandacht wilt door de hakken / broek / make-up dan snap je er weinig van
Kan je weer verbouwenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb mijn hele woonkamer verbouwd... en at random zegt de tv: zwak/geen signaal... dus moet het ergens terug kijken
Nah, ik ga m'n dochter wel bezighouden. Heb ik m'n handen vol aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
misschien mag je een keer op haar passen
ik pas wel eens op mijn buurmeisje, we hebben laatst ook muziek geoefend, maar ze is nog niet goed genoeg om nu al mee te doen aan tvkquote:
Oke.....quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik pas wel eens op mijn buurmeisje, we hebben laatst ook muziek geoefend, maar ze is nog niet goed genoeg om nu al mee te doen aan tvk
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik pas wel eens op mijn buurmeisje, we hebben laatst ook muziek geoefend, maar ze is nog niet goed genoeg om nu al mee te doen aan tvk
Neequote:
kostte me echt veel moeite om haar tegen zichzelf te beschermen, vrolijk meisje, zingt altijd, maar ze schrok van de opname van haarzelf.quote:
Gelukkig voor jou is er nu geen topchef..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
NeeMoet er niet aan denken... Denk eerder aan een signaalversterker
Maar tot die tijd....
ik was groot fan toen ik klein was. Ik vergeef mijn ouders nooit dat ze me hebben laten lopen met die groen/roze zweetbandquote:
misschienquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef MissJ het volgende:
gaan jullie morgen ook TV / [RTL4]Your Face Sounds Familiar #1 Zaterdag 29-12 eenmalige show! kijken?
RTL 5 doet het hoor (A)quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is er nu geen topchef..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef iFok. het volgende:
Ging snel vandaag....
Tot volgende week.
ik had er wel willen zijn, maar te tricky om een jaar van tevoren al kaartjes te kopen en achteraf had ik op die dag een begrafenis van iemand die bij de start van de verkoop nog helemaal gezond wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er geweest, maar ik heb niet veel trek om het terug te kijken
Ik heb twee meisjes, daarom verder niet geadopteerd, wil er een jongen bij!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Mijn team is compleet en ik heb drie totaal verschillende kindjes, eentje zou het toch moeten redden tot de finales.
ik heb niks met jongetjes, er moet wel een hele goede meedoen wil ik er 1 adopterenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb twee meisjes, daarom verder niet geadopteerd, wil er een jongen bij!
OMFGquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer, weinig napraat deze week. In dit topic gaat een frustie helemaal los
Ik was gezapt naar het dartenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer, weinig napraat deze week. In dit topic gaat een frustie helemaal los
Het is maar een week trouwensquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef Karina het volgende:
Was het wat gisteren? Helaas ben ik toch bij Top2000 blijven hangenAltijd in deze weken, niet weg te slaan daar.
Zullen we boven het maaiveld uitsteken niet verwarren met vervelend zijn? Even los van pesten, want dat is niet goed te praten!quote:Op zaterdag 29 december 2012 07:28 schreef female81 het volgende:
Zou zo'n Lindsay niet gewoon gepest worden omdat ze (ondanks haar lengte) simpelweg boven het maaiveld uitsteekt? Is niet handig op die leeftijd.
Pure jaloezie, vermoed ik.
Hiervoor was Serieus Request, beetje zelfde laken een pakquote:
niet naar geluisterdquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hiervoor was Serieus Request, beetje zelfde laken een pak
Ze lezen die zut voorquote:Twitter lees ik niet, gewoon leuk om al die liedjes te luisteren.
Precies, niet boeiend. Laten weten dat je in het buitenland aan het luisteren bent omdat je een halve orgasme krijgt door de liedjes. Stel je niet aan denk ik dan, het zijn liedjes die je het hele jaar door hoortquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister daar amper naar, af en toe hoor ik wat en denk ik: ja boeiend
Qua stem of het hele plaatje, Benny?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef iBenny het volgende:
Lindsay. Dat kind is echt fakking geniaal
...van mij mag ze winnen
Gewoon qua plaatje. Ze is er blijkbaar mondig genoeg voorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qua stem of het hele plaatje, Benny?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon qua plaatje. Ze is er blijkbaar mondig genoeg voor.
Of een Nederlandse Honey Boo Boo*.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heeft ze gekeken naar die dochter van Will Smith, willow heeft toch ook zo'n clip met iets van whip your hair
Over Boo Boo Shaniqua gesproken, ik zag die truus van HGT laatst op tv, huuuuquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of een Nederlandse Honey Boo Boo*.
Nederlanders zijn wat dat betreft altijd iets minder aanwezig, dus het is een korreltje zout-opmerking
Aliyahquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over Boo Boo Shaniqua gesproken, ik zag die truus van HGT laatst op tv, huuuu
Jaquote:
ditquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef iBenny het volgende:
Lindsay. Dat kind is echt fakking geniaal
...van mij mag ze winnen
Het wordt nogal een overkill aan talentjachten, ben er eigenlijk wel even klaar mee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:43 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
De spirit zit er nog nie helemaal in met die kinderen undso 'uh ?
Ik heb het idee dat die kinderen ook niet zoveel boeien. Een X Factor in andere vorm vind ik wel weer eens leuk. Kids na de volwassenversie vind ik ietwat overkillquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het wordt nogal een overkill aan talentjachten, ben er eigenlijk wel even klaar mee.
Het is dat het hier zo gezellig is.
Misschien moeten ze eens een wat grotere variatie aan 'types' laten zien, als ze het interessanter willen maken. Want in de 'echte' wereld is het percentage kinderen dat aan het gladde Kinderen Voor Kinderen-ideaal voldoet een stuk kleiner. Zou best weleens kunnen helpen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die kinderen ook niet zoveel boeien. Een X Factor in andere vorm vind ik wel weer eens leuk. Kids na de volwassenversie vind ik ietwat overkill
Ik kijk niet, ik heb er niets mee. Ouders die denken dat hun kinderen in de baarmoeder al een ster waren, verwende nesten die denken dat ze het helemaal zijn. Nein, ik ga wederom wat anders doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:43 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
De spirit zit er nog nie helemaal in met die kinderen undso 'uh ?
Eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens een wat grotere variatie aan 'types' laten zien, als ze het interessanter willen maken. Want in de 'echte' wereld is het percentage kinderen dat aan het gladde Kinderen Voor Kinderen-ideaal voldoet een stuk kleiner. Zou best weleens kunnen helpen.
Bijvoorbeeld typische volksbuurt-kindertjes: melden die zich niet aan, of wil John ze niet in het programma?
Eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens een wat grotere variatie aan 'types' laten zien, als ze het interessanter willen maken. Want in de 'echte' wereld is het percentage kinderen dat aan het gladde Kinderen Voor Kinderen-ideaal voldoet een stuk kleiner. Zou best weleens kunnen helpen.
Bijvoorbeeld typische volksbuurt-kindertjes: melden die zich niet aan, of wil John ze niet in het programma?
Gezelligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik er weer bij. Zittende op mijn nieuwe bank
Even wennen nog.
Ohh vertelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik er weer bij. Zittende op mijn nieuwe bank
Even wennen nog.
Leren bank, tweezits met losse kussensquote:
Slim Karinaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Leren bank, tweezits met losse kussensDus ik kan ze af en toe omwisselen zodat niet 1 kant doorzakt
Zwart.
Ik lees het net jaquote:
quote:VanVelzen draagt na drie seizoenen ‘The voice of Holland’ het stokje over aan een nieuwe coach.
Hij blikt tevreden terug: “Ik ben zeer trots op wat ‘The voice of Holland’ inmiddels is: een prachtige springplank voor talent en een vermakelijk maar serieus muziekprogramma. De muzikale en emotionele roller coaster heeft mij heel veel gebracht, en daar ben ik heel erg dankbaar voor. Ik kan dan ook alle collega’s aanraden plaats te nemen in de rode stoelen als zij de kans krijgen, maar tegelijkertijd ben ik toe aan een nieuwe creatieve uitdaging. Het maken van TV is mij erg goed bevallen en smaakt naar meer, daar gaan we komend jaar over nadenken, maar mijn grootste passie blijft het maken van muziek.”
Oh god nee, nog meer plaats voor Glennis.quote:
Yupzquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god nee, nog meer plaats voor Glennis.Of wacht, die zit net bij SBS, toch?
Ehhhhhhhhhhh, hoe wil je die bij elkaar zetten?quote:
Jacqueline Govaert. Zangeres van Krezipquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef Karina het volgende:
Ik hoor het net, zal wel weer een man bij komen?
Alain Clark
Jacqueline? geen idee wie hij bedoelt
Ilse de Lange
Noemt hij.
Nou noessss ajb geen Glennis!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god nee, nog meer plaats voor Glennis.Of wacht, die zit net bij SBS, toch?
Als je die béiden in de jury zet, kan het juist heel interessant vuurwerk opleveren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhhh, hoe wil je die bij elkaar zetten?
Ik ben heel benieuwd of Anouk er oor naar heeft, nav haar actie op Twitter. De foto van Ilse haar dvd in de prullenbakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Als je die béiden in de jury zet, kan het juist heel interessant vuurwerk opleveren.
Dat trek ik niet. Echt niet. Net zo min als Glennis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jacqueline Govaert. Zangeres van Krezip
Jacqueline overleeft het draaien van zo'n stoel niet, een zuchtje wind en ze wordt het publiek ingeslingerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat trek ik niet. Echt niet. Net zo min als Glennis.
Waarna ze in elkaar gehoekt wordt door allemaal Pheno-look-a-likes die haar neerknuppelen met een metalen honkbalknuppelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jacqueline overleeft het draaien van zo'n stoel niet, een zuchtje wind en ze wordt het publiek ingeslingerd.
Heb ik de laatste maanden iets gemist, of heeft ze anorexia?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jacqueline overleeft het draaien van zo'n stoel niet, een zuchtje wind en ze wordt het publiek ingeslingerd.
quote:
quote:
quote:
Zij heeft toch dat spitse muizenkoppie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Heb ik de laatste maanden iets gemist, of heeft ze anorexia?
...met een slank, doch gewoon binnen gezonde marges vallend lijf eronder. In m'n herinnering, dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij heeft toch dat spitse muizenkoppie?
Ja bij mij ook zoiets. Ff googlenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef female81 het volgende:
[..]
...met een slank, doch gewoon binnen gezonde marges vallend lijf eronder. In m'n herinnering, dan.
ik gok 20:42 vandaagquote:
Als jij er bij bent wel jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom meekijken. Dan is het toch het leukst.
Je hebt nog tijd om naar een ander huis te verhuizenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb nog even tijd om naar de bank te verhuizen
Gezelligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom meekijken. Dan is het toch het leukst.
ze hebben niet genoeg budget voor een ongelukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
auto --->>>> ruzie >>>>>> ongeluk
dat wordt de cliffhanger van vandaag
Echt he! Zelfs dan kan je zien dat het acteerwerk van de onderste plank komtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
En zelfs met het geluid uit is GTST weer niet te harden.
Vreselijk, die gezichten die ze trekken...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he! Zelfs dan kan je zien dat het acteerwerk van de onderste plank komt.
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
Omg zomg we hebben nog chocoladepepernoten!
controleer voor witte of groene haartjes op de pepernoten voordat je ze opeetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
De winkel is vast nog openquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt niks te eten in huis! Ja, ik kan guacemole maken
, maar ik heb niks om het bij te eten
.
Nog twintig minuten maar mijn luiheid overwintquote:
Aah vervelend, wij hebben nog chocolade en notenmix.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt niks te eten in huis! Ja, ik kan guacemole maken
, maar ik heb niks om het bij te eten
.
Ik had het dan ook tegen de mensen die er vorige week wel waren hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorVorige week ook gemist
Echt hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef iBenny het volgende:
Ga toch weg... Kinderen voor Kinderenkind...
Ja maar ik dacht, laat ik maar even antwoordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen de mensen die er vorige week wel waren he
Ik zat bij jou toch
Dan heb je nu wat je het liefst hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog twintig minuten maar mijn luiheid overwint.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho! Ik heb nog twee kaas-uienbroodjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |