Het wordt nogal een overkill aan talentjachten, ben er eigenlijk wel even klaar mee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:43 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
De spirit zit er nog nie helemaal in met die kinderen undso 'uh ?
Ik heb het idee dat die kinderen ook niet zoveel boeien. Een X Factor in andere vorm vind ik wel weer eens leuk. Kids na de volwassenversie vind ik ietwat overkillquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het wordt nogal een overkill aan talentjachten, ben er eigenlijk wel even klaar mee.
Het is dat het hier zo gezellig is.
Misschien moeten ze eens een wat grotere variatie aan 'types' laten zien, als ze het interessanter willen maken. Want in de 'echte' wereld is het percentage kinderen dat aan het gladde Kinderen Voor Kinderen-ideaal voldoet een stuk kleiner. Zou best weleens kunnen helpen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die kinderen ook niet zoveel boeien. Een X Factor in andere vorm vind ik wel weer eens leuk. Kids na de volwassenversie vind ik ietwat overkill
Ik kijk niet, ik heb er niets mee. Ouders die denken dat hun kinderen in de baarmoeder al een ster waren, verwende nesten die denken dat ze het helemaal zijn. Nein, ik ga wederom wat anders doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:43 schreef iBenny het volgende:
Is het al vrijdag?
De spirit zit er nog nie helemaal in met die kinderen undso 'uh ?
Eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens een wat grotere variatie aan 'types' laten zien, als ze het interessanter willen maken. Want in de 'echte' wereld is het percentage kinderen dat aan het gladde Kinderen Voor Kinderen-ideaal voldoet een stuk kleiner. Zou best weleens kunnen helpen.
Bijvoorbeeld typische volksbuurt-kindertjes: melden die zich niet aan, of wil John ze niet in het programma?
Eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens een wat grotere variatie aan 'types' laten zien, als ze het interessanter willen maken. Want in de 'echte' wereld is het percentage kinderen dat aan het gladde Kinderen Voor Kinderen-ideaal voldoet een stuk kleiner. Zou best weleens kunnen helpen.
Bijvoorbeeld typische volksbuurt-kindertjes: melden die zich niet aan, of wil John ze niet in het programma?
Gezelligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik er weer bij. Zittende op mijn nieuwe bank
Even wennen nog.
Ohh vertelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:37 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik er weer bij. Zittende op mijn nieuwe bank
Even wennen nog.
Leren bank, tweezits met losse kussensquote:
Slim Karinaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Leren bank, tweezits met losse kussensDus ik kan ze af en toe omwisselen zodat niet 1 kant doorzakt
Zwart.
Ik lees het net jaquote:
quote:VanVelzen draagt na drie seizoenen ‘The voice of Holland’ het stokje over aan een nieuwe coach.
Hij blikt tevreden terug: “Ik ben zeer trots op wat ‘The voice of Holland’ inmiddels is: een prachtige springplank voor talent en een vermakelijk maar serieus muziekprogramma. De muzikale en emotionele roller coaster heeft mij heel veel gebracht, en daar ben ik heel erg dankbaar voor. Ik kan dan ook alle collega’s aanraden plaats te nemen in de rode stoelen als zij de kans krijgen, maar tegelijkertijd ben ik toe aan een nieuwe creatieve uitdaging. Het maken van TV is mij erg goed bevallen en smaakt naar meer, daar gaan we komend jaar over nadenken, maar mijn grootste passie blijft het maken van muziek.”
Oh god nee, nog meer plaats voor Glennis.quote:
Yupzquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god nee, nog meer plaats voor Glennis.Of wacht, die zit net bij SBS, toch?
Ehhhhhhhhhhh, hoe wil je die bij elkaar zetten?quote:
Jacqueline Govaert. Zangeres van Krezipquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:39 schreef Karina het volgende:
Ik hoor het net, zal wel weer een man bij komen?
Alain Clark
Jacqueline? geen idee wie hij bedoelt
Ilse de Lange
Noemt hij.
Nou noessss ajb geen Glennis!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh god nee, nog meer plaats voor Glennis.Of wacht, die zit net bij SBS, toch?
Als je die béiden in de jury zet, kan het juist heel interessant vuurwerk opleveren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhhh, hoe wil je die bij elkaar zetten?
Ik ben heel benieuwd of Anouk er oor naar heeft, nav haar actie op Twitter. De foto van Ilse haar dvd in de prullenbakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Als je die béiden in de jury zet, kan het juist heel interessant vuurwerk opleveren.
Dat trek ik niet. Echt niet. Net zo min als Glennis.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jacqueline Govaert. Zangeres van Krezip
Jacqueline overleeft het draaien van zo'n stoel niet, een zuchtje wind en ze wordt het publiek ingeslingerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat trek ik niet. Echt niet. Net zo min als Glennis.
Waarna ze in elkaar gehoekt wordt door allemaal Pheno-look-a-likes die haar neerknuppelen met een metalen honkbalknuppelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jacqueline overleeft het draaien van zo'n stoel niet, een zuchtje wind en ze wordt het publiek ingeslingerd.
Heb ik de laatste maanden iets gemist, of heeft ze anorexia?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jacqueline overleeft het draaien van zo'n stoel niet, een zuchtje wind en ze wordt het publiek ingeslingerd.
quote:
quote:
quote:
Zij heeft toch dat spitse muizenkoppie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Heb ik de laatste maanden iets gemist, of heeft ze anorexia?
...met een slank, doch gewoon binnen gezonde marges vallend lijf eronder. In m'n herinnering, dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zij heeft toch dat spitse muizenkoppie?
Ja bij mij ook zoiets. Ff googlenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef female81 het volgende:
[..]
...met een slank, doch gewoon binnen gezonde marges vallend lijf eronder. In m'n herinnering, dan.
ik gok 20:42 vandaagquote:
Als jij er bij bent wel jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom meekijken. Dan is het toch het leukst.
Je hebt nog tijd om naar een ander huis te verhuizenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb nog even tijd om naar de bank te verhuizen
Gezelligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom meekijken. Dan is het toch het leukst.
ze hebben niet genoeg budget voor een ongelukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
auto --->>>> ruzie >>>>>> ongeluk
dat wordt de cliffhanger van vandaag
Echt he! Zelfs dan kan je zien dat het acteerwerk van de onderste plank komtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
En zelfs met het geluid uit is GTST weer niet te harden.
Vreselijk, die gezichten die ze trekken...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he! Zelfs dan kan je zien dat het acteerwerk van de onderste plank komt.
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
Omg zomg we hebben nog chocoladepepernoten!
controleer voor witte of groene haartjes op de pepernoten voordat je ze opeetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
De winkel is vast nog openquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt niks te eten in huis! Ja, ik kan guacemole maken
, maar ik heb niks om het bij te eten
.
Nog twintig minuten maar mijn luiheid overwintquote:
Aah vervelend, wij hebben nog chocolade en notenmix.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt niks te eten in huis! Ja, ik kan guacemole maken
, maar ik heb niks om het bij te eten
.
Ik had het dan ook tegen de mensen die er vorige week wel waren hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoorVorige week ook gemist
Echt hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef iBenny het volgende:
Ga toch weg... Kinderen voor Kinderenkind...
Ja maar ik dacht, laat ik maar even antwoordenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen de mensen die er vorige week wel waren he
Ik zat bij jou toch
Dan heb je nu wat je het liefst hebtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog twintig minuten maar mijn luiheid overwint.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ho! Ik heb nog twee kaas-uienbroodjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |