Helemaal eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 06:08 schreef female81 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens een wat grotere variatie aan 'types' laten zien, als ze het interessanter willen maken. Want in de 'echte' wereld is het percentage kinderen dat aan het gladde Kinderen Voor Kinderen-ideaal voldoet een stuk kleiner. Zou best weleens kunnen helpen.
Bijvoorbeeld typische volksbuurt-kindertjes: melden die zich niet aan, of wil John ze niet in het programma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Soberso The Voice.Bedankt voor deze niets toevoegende post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt voor deze niets toevoegende post.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Soberso The Voice.Snap niet waarom je hier dan reageert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar over die perfectie kids dat valt best mee iBenny? Dat dikke Friese jongetje was nou niet bepaald het toonbeeld van schoonheid en perfectie. Net als een ander dik meisje dat zelfs doorging.
Wat voor types doel jij op dan?
ik zag eergisteren bij de tiende van tijl een klas klassieke muziekspelende kinderen uit de bijlmer, dat vond ik wel vreemd maar hoopvol om te zien. inclusief new era pet en alles.quote:
Vind jij er tot dusver iemand écht uitspringen? Een opvallend iemand, oid.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar over die perfectie kids dat valt best mee iBenny? Dat dikke Friese jongetje was nou niet bepaald het toonbeeld van schoonheid en perfectie. Net als een ander dik meisje dat zelfs doorging.
Wat voor types doel jij op dan?
Ik denk ook dat er niet veel mag... Als al wordt vastgelegd in het contract -dat getekend móet worden om mee te doen- dat je niet op het podium mag huilen(bron: Bente's stem). Dan gaat het wel heel verquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
inderen niet zo snel WILLEN opvallen, bang om gepest te worden. Misschien dat het daarom allemaal dezelfde types zijn (of lijken)?
En dat is best jammer dat ze niet gewoon "kind" mogen zijn en huilen op het podium, idioot. Sowieso vind ik dat ze wat meer kinderlijker liedjes moeten zingen. Kinderen die zingen over liefde en dood... weet ik veel wat nog meer, eigenlijk ook geen gehoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er niet veel mag... Als al wordt vastgelegd in het contract -dat getekend móet worden om mee te doen- dat je niet op het podium mag huilen(bron: Bente's stem). Dan gaat het wel heel ver. Die paar die wel iets bijzonders hebben worden daarop helemaal uitgekleed.... zoals bijvoorbeeld dat blinde meisje, Anna heet ze geloof ik.
in masterchef junior ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Over het paard getilde grachtengordel-kinderen? Zie je tegenwoordig in al die programma's (zie eens een aflevering van de Cupcakecup () )
Bingo! de..... *tromgeroffel*...... WEquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef female81 het volgende:
Zou het mede aan de sponsor liggen, een grote kledingketen (We Fashion)?
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:02:31Nou dat meisje uit Afghanistan kon echt wel zingen hun met hun heesjes!!! Valt me wel op dat altijd die sjieke blagen doorgaan! Bllllll reageer retweet
Het komt er een beetje vreemd uit, maar de kern komt wel overeen met dit topictwitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:03:52Ti's altijd een papa in China of Joris v kruimeltje ma Miep op de hoek mag ook weleens voor gedrukt worden hoor!! reageer retweet
Uit het Gooi (of de grachtengordel) komen ze niet allemaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef dl3b het volgende:
Ik dacht dat het algemeen bekent is dat er in het gooi een farm staat waar tv kids gefokt worden.
Nou bij deze dan.
Soms denk je bijna dat het stiekem een zoektocht is naar een geschikt model voor een toekomstige campagne voor kinderkleding.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bingo! de..... *tromgeroffel*...... WE
Onzin. Voor hen geen miljoenen anderen, anders hadden die wel in die musicals meegespeeld. Wel leuk dat Nederlanders eindelijk eens trots durven zijn op wat ze kunnen. Bovendien, het zijn fuckin' kids, die weten nog niet dat als je in NL iets kunt daar je mond over moet houden omdat je dan door typische 'Ollanders als jij voor arrogant wordt uitgemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
Heb het vandaag niet helemaal gezien, vind echt altijd dat die kinderen zich altijd zo enorm goed vinden, gewoon té overdreven.
Dit soort kinderen kan ik echt niet tegen, ze voelen zich verheven boven hun klasgenootjes heb ik het idee en ze denken dat ze uniek zijn; ''kijk mij eens in 20 musicals gespeeld hebben''.
Nou, voor jou miljoenen anderen jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |