abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121152241
Om deze quote ff aan te halen...
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 06:08 schreef female81 het volgende:

[..]

Misschien moeten ze eens een wat grotere variatie aan 'types' laten zien, als ze het interessanter willen maken. Want in de 'echte' wereld is het percentage kinderen dat aan het gladde Kinderen Voor Kinderen-ideaal voldoet een stuk kleiner. Zou best weleens kunnen helpen. :{

Bijvoorbeeld typische volksbuurt-kindertjes: melden die zich niet aan, of wil John ze niet in het programma?
Helemaal eens.

Ten eerste mist er een diversiteit aan kandidaten die bijvoorbeeld The Voice seizoen 1 wel had. Toen had je een Lenny, Ben, Jennifer en Joan... die waren niet of nauwelijks met elkaar te vergelijken. Als je kijkt naar de kandidaten die nu zijn langsgekomen bij The Voice Kids, dan zijn die allemaal wel -over de grote lijnen- met elkaar te vergelijken.

Daarnaast zijn al die kindjes van het niveau Kinderen voor Kinderen. Leuk koppie, doorsnee stemgeluid(soms iets erboven, soms iets eronder), rollende R en niets bijzonders. Waar zijn de kindertjes uit de Bijlmer, uit een kamp, oid. ?
pi_121152354
Soberso The Voice. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_121152396
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Bitterlemon het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze niets toevoegende post.
pi_121152418
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef iBenny het volgende:

[..]

Bedankt voor deze niets toevoegende post.
Graag gedaan. :*
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_121152505
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Bitterlemon het volgende:

SPOILER
Snap niet waarom je hier dan reageert.
Maar over die perfectie kids dat valt best mee iBenny? Dat dikke Friese jongetje was nou niet bepaald het toonbeeld van schoonheid en perfectie. Net als een ander dik meisje dat zelfs doorging.
Wat voor types doel jij op dan?
pi_121152518
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:44 schreef iBenny het volgende:
Waar zijn de kindertjes uit de Bijlmer
ik zag eergisteren bij de tiende van tijl een klas klassieke muziekspelende kinderen uit de bijlmer, dat vond ik wel vreemd maar hoopvol om te zien. inclusief new era pet en alles.
pi_121152541
O en qua talent vind ik het zelfs beter dan normale VoH al weet je niet hoe die stemmetjes zich ontwikkelen door de jaren heen.
pi_121152558
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:50 schreef Aldo-MC het volgende:
Maar over die perfectie kids dat valt best mee iBenny? Dat dikke Friese jongetje was nou niet bepaald het toonbeeld van schoonheid en perfectie. Net als een ander dik meisje dat zelfs doorging.
Wat voor types doel jij op dan?
Vind jij er tot dusver iemand écht uitspringen? Een opvallend iemand, oid.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 14:55:24 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_121152692
Ik denk dat kinderen niet zo snel WILLEN opvallen, bang om gepest te worden. Misschien dat het daarom allemaal dezelfde types zijn (of lijken)?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_121152708
Ik vond Laura echt heel mooi zingen tot kippenvel aan toe.

De coaches zeiden ook dat sommige beter zongen dan hun deden op die leeftijd. En dat zijn toch voor Nederlandse begrippen grote artiesten geworden.
pi_121152893
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef Karina het volgende:
inderen niet zo snel WILLEN opvallen, bang om gepest te worden. Misschien dat het daarom allemaal dezelfde types zijn (of lijken)?
Ik denk ook dat er niet veel mag... Als al wordt vastgelegd in het contract -dat getekend móet worden om mee te doen- dat je niet op het podium mag huilen(bron: Bente's stem). Dan gaat het wel heel ver :D . Die paar die wel iets bijzonders hebben worden daarop helemaal uitgekleed.... zoals bijvoorbeeld dat blinde meisje, Anna heet ze geloof ik.
pi_121152938
Ik heb inderdaad wel het idee dat het nogal vaak kinderen zijn uit wat meer welgestelde families. Ook zien ze er meestal een stuk ouder uit dan de kinderen die ik gewoon in het dagelijks leven tegenkom, en ze praten/gedragen zich toch ook vaak echt wel anders dan de gemiddelde 11-jarige.
Ik heb ook nog niet echt kandidaten gezien waar ik van onder de indruk was.
  Moderator vrijdag 4 januari 2013 @ 15:03:45 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_121153057
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:00 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik denk ook dat er niet veel mag... Als al wordt vastgelegd in het contract -dat getekend móet worden om mee te doen- dat je niet op het podium mag huilen(bron: Bente's stem). Dan gaat het wel heel ver :D . Die paar die wel iets bijzonders hebben worden daarop helemaal uitgekleed.... zoals bijvoorbeeld dat blinde meisje, Anna heet ze geloof ik.
En dat is best jammer dat ze niet gewoon "kind" mogen zijn en huilen op het podium, idioot. Sowieso vind ik dat ze wat meer kinderlijker liedjes moeten zingen. Kinderen die zingen over liefde en dood... weet ik veel wat nog meer, eigenlijk ook geen gehoor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_121153916
die blinde is anders niet zo perfect
pi_121154485
Dave van afgelopen seizoen was toch een volksjongen.
Voor de rest over het algemeen te perfecte kids.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_121165963
Zou het mede aan de sponsor liggen, een grote kledingketen (We Fashion)?
pi_121166554
Over het paard getilde grachtengordel-kinderen? Zie je tegenwoordig in al die programma's (zie eens een aflevering van de Cupcakecup ( :') ) )
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_121166853
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:23 schreef Five_Horizons het volgende:
Over het paard getilde grachtengordel-kinderen? Zie je tegenwoordig in al die programma's (zie eens een aflevering van de Cupcakecup ( :') ) )
in masterchef junior ook :r alsof een normale tienjarige weet wat sabayon of gnocci is en dat dagelijks thuis klaarmaakt _O- dat zijn ook allemaal van die "kindjes van.." die voor de selectierondes verplicht op kookles zijn geweest
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_121166869
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef female81 het volgende:
Zou het mede aan de sponsor liggen, een grote kledingketen (We Fashion)?
Bingo! de..... *tromgeroffel*...... WE
pi_121168503
michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:02:31 Nou dat meisje uit Afghanistan kon echt wel zingen hun met hun heesjes!!! Valt me wel op dat altijd die sjieke blagen doorgaan! Bllllll reageer retweet
michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 21:03:52 Ti's altijd een papa in China of Joris v kruimeltje ma Miep op de hoek mag ook weleens voor gedrukt worden hoor!! reageer retweet
Het komt er een beetje vreemd uit, maar de kern komt wel overeen met dit topic :P
pi_121169754
Ik dacht dat het algemeen bekent is dat er in het gooi een farm staat waar tv kids gefokt worden.
Nou bij deze dan.
Karper diem, vis van de dag
pi_121170350
Xavier is het bewijs...
pi_121174371
Heb het vandaag niet helemaal gezien, vind echt altijd dat die kinderen zich altijd zo enorm goed vinden, gewoon té overdreven.
Dit soort kinderen kan ik echt niet tegen, ze voelen zich verheven boven hun klasgenootjes heb ik het idee en ze denken dat ze uniek zijn; ''kijk mij eens in 20 musicals gespeeld hebben''.
Nou, voor jou miljoenen anderen jongen.
pi_121182932
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:33 schreef dl3b het volgende:
Ik dacht dat het algemeen bekent is dat er in het gooi een farm staat waar tv kids gefokt worden.
Nou bij deze dan.
Uit het Gooi (of de grachtengordel) komen ze niet allemaal.

Maar de typische trekjes ervan vertoont een aardig groot gedeelte ervan, ongeacht afkomst. :{

Zijn er (naast de poster hiervoor en Michella Kox van-de-fijne-tweets) trouwens meer mensen die onderhand in elkaar krimpen bij de tigste die in Kruimeltje of Ciske De Rat heeft gezeten, en op z'n twaalfde/dertiende al een cv bij elkaar heeft gezongen van hier tot Tokio?

"Heb je er weer zoëen."

quote:
2s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:

[..]

Bingo! de..... *tromgeroffel*...... WE
Soms denk je bijna dat het stiekem een zoektocht is naar een geschikt model voor een toekomstige campagne voor kinderkleding. :')

Eigenlijk stom dat ik er elke week gewoon weer naar kijk, ondanks al deze irritaties. Blijkbaar is het er nog steeds interessant genoeg voor. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 06:29:55 ]
pi_121187015
Kinderen uit welgestelde blanke hoogopgeleide families krijgen meer kansen om hun stem al op jonge leeftijd te vormen/trainen. Vandaar dat zij vaak op jongere leeftijd al een hoger niveau hebben dan de kampers/volkswijk kindjes die niet gestimuleerd worden om allerlei redenen (het is niet 'cool' om te zingen, geen geld voor zangles of gewoon algeheel gebrek aan stimulatie om creativiteit te ontwikkelen door de ouders). Daar waar juist de rijkere kinderen wat meer gepusht worden door hun ouders om hun talent te ontwikkelen (en bijvoorbeeld mee te doen met dit soort programma's)

Op latere leeftijd trekt dat weer bij natuurlijk, maar op jongere leeftijd hebben de 'kinderen-voor-kinderen'-kinderen een voorsprong. Tel daar een beter voedingspatroon bij op (betere groei/sneller volwassenwording) en je hebt de reden te pakken.

my 0.02$

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
Heb het vandaag niet helemaal gezien, vind echt altijd dat die kinderen zich altijd zo enorm goed vinden, gewoon té overdreven.
Dit soort kinderen kan ik echt niet tegen, ze voelen zich verheven boven hun klasgenootjes heb ik het idee en ze denken dat ze uniek zijn; ''kijk mij eens in 20 musicals gespeeld hebben''.
Nou, voor jou miljoenen anderen jongen.
Onzin. Voor hen geen miljoenen anderen, anders hadden die wel in die musicals meegespeeld. Wel leuk dat Nederlanders eindelijk eens trots durven zijn op wat ze kunnen. Bovendien, het zijn fuckin' kids, die weten nog niet dat als je in NL iets kunt daar je mond over moet houden omdat je dan door typische 'Ollanders als jij voor arrogant wordt uitgemaakt :r
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')