In plaats van ieder ander jurylidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
En overigens nog even eenvoor John Ewbank, die mag volgend seizoen wel in de jury bij de gewone Voissss
Kunnen we dit even Twittertweepen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In plaats van ieder ander jurylid, gewoon vier keer John.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Symphonic het volgende:
en nog een keer de poes van mijn moeder:
[ afbeelding ]
quote:
awwwwwwwww wat een dotjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef Symphonic het volgende:
en nog een keer de poes van mijn moeder:
[ afbeelding ]
Jij vindt Blöf niet goed?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken zijn muziek van de laatste jaren niet, maar van het spul daarvoor wel en dat vind ik stukken beter dan die meuk van Blof en Racoon bijvoorbeeld.
Muzikaal gezien ook al. En dat laatste herken ik niet, dat hij zijn tekst niet begrijpt
quote:
k word inderdaad niet goed van Blofquote:
Nee, ik vind Blof vreselijk, de teksten alleen al. Maar ook de muziek en de stem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij vindt Blöf niet goed?
Jij weet toch dat Marco bijna alleen maar coverde? Allemaal Italiaanse hits.
Daarom haatte ik Marco ook. Ricardo Cocciante is zo geweldige zanger, daar moet je vanaf blijven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij vindt Blöf niet goed?
Jij weet toch dat Marco bijna alleen maar coverde? Allemaal Italiaanse hits.
Beterschap Symph!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
k word inderdaad niet goed van Blof
en nu hoop nik dat ik eindelijk kan slapen met die bonkende koppijn
Och, het is altiijd beter dan 'hier ben je veilig, hier kom je aan'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Daarom haatte ik Marco ook. Ricardo Cocciante is zo geweldige zanger, daar moet je vanaf blijven.
Nu ik weet dat Marco zo goed met kinderen is heeft hij mijn sympathie gewonnen
Niet waar. Vier mannen die alles zelf maken, waarvan een lid verongelukte en met een nieuwe toch weer de draad oppakten, die verdienen respect.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och, het is altiijd beter dan 'hier ben je veilig, hier kom je aan'
Ik had het ook niet over 'wel of niet knap gemaakt'. Ik walg gewoon van die muziek en teksten van Blof. Zelf maken of niet, ik kan ook zelf muziek schrijven, of dat nou knap isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet waar. Vier mannen die alles zelf maken, waarvan een lid verongelukte en met een nieuwe toch weer de draad oppakten, die verdienen respect.
Iemand waarvoor alles al gedaan is, het meeste geluid uit de computer komt, tekst en muziek door een team geschreven is, alleen nog een stukje hoeven in te zingen, dat overnieuw gaat tot het zuiver is, dat kan iedereen.
Eerlijk is eerlijk, Marco doet dat kunstje heel erg goed maar inderdaad, de mannen van Blöf verdienen respect. Bovendien vind ik het ook wel mooi dat ze volledig op eigen kracht zijn doorgebroken. Marco kreeg het in feite op een zilveren dienblad aangeboden nadat hij de Soundmixshow won. Heb je trouwens gezien in wat voor kast van een huis de zanger woont? Ik wist niet dat je als zanger van een Nederlandse popband in deze tijd zo rijk kan worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Niet waar. Vier mannen die alles zelf maken, waarvan een lid verongelukte en met een nieuwe toch weer de draad oppakten, die verdienen respect.
Iemand waarvoor alles al gedaan is, het meeste geluid uit de computer komt, tekst en muziek door een team geschreven is, alleen nog een stukje hoeven in te zingen, dat overnieuw gaat tot het zuiver is, dat kan iedereen.
ik begrijp niet eens alle Blof-teksten. Ik had een jaar geleden een Poolse collega, die hoorde een Blof-liedje op de radio en vroeg aan mij waar het over ging. Tja, daar kon ik geen antwoord op geven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
En ik heb wel eens geroepen dat Marco in de begintijd enkel die covers pakte, dus ik snap het wel heur![]()
Maar dan lees ik een week of 2 geleden dat die zanger of muzikant bij Blof roept dat teksten van Coldplay bagger zijn. Maar hun eigen teksten? Nee dat is kwaliteit.
Seriously
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |