Nee, jammer, die andere kan nog doorquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Oh er staat er eentje, ik dacht allebei![]()
ja ook, maar dat vind ik niet echt een natuurtalent, maar ook dat kan goed komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 21:59 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat was ook bij die stijn.. de 2e van vandag.. klonk ook lekker, maar snapt nog niet hoe hij zijn stem moet gebruiken..
bedoel je dat schattige meisje met dat rare accent?quote:
Die zo staat van wacht wacht wacht..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bedoel je dat schattige meisje met dat rare accent?
Dat iaiaiaia niet als een kat wiens tong eruit wordt getrokken laten klinken is al een plekje in de battles waardquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:07 schreef Symphonic het volgende:
ze durft wel met dit liedje, dit is echt zo retemoeilijk
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat iaiaiaia niet als een kat wiens tong eruit wordt getrokken laten klinken is al een plekje in de battles waard
nee hoor, ze moet gewoon lekker doorgaan en Iness moet zangles nemen en volgend jaar terug komenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
twee opties:
* Iness moet het volgend jaar gewoon opnieuw proberen
* Dunya moet zich terugtrekken en samen met Iness gaan optreden
whehehehehe, benzine, lucifer en WOEFquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zegt mn oudoom altijd, dat ie onze kat ook kan laten blaffen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Je pikt die stem eruit, ja duh met dit nummer herinner je je alles
Typisch ook weer dat oppermoekehoofd dit weer kiestquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou deze dan eindelijk naar Ansj gaan?
Dit is twitterwaardigquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
"je maakte alles een beetje langgerekt"
Uh Nick, heb je wel goed naar Sandra geluisterd? Dát was pas langgerekt
Of de tong eruit trekken dus whahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehehe, benzine, lucifer en WOEF
Ja, maar dit is eerder opgenomen toch? Toen kenden ze Sandra nog niet zo goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
"je maakte alles een beetje langgerekt"
Uh Nick, heb je wel goed naar Sandra geluisterd? Dát was pas langgerekt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is eerder opgenomen toch? Toen kenden ze Sandra nog niet zo goed
Ja?quote:
oh ja he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dit is eerder opgenomen toch? Toen kenden ze Sandra nog niet zo goed
Nu maak je ons benieuwdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me al jaren iets over een hoofddoek af te vragen, maar ik knip mijn vraag en laat het maar
het kan best zijn dat ik me hetzelfde afvraagquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me al jaren iets over een hoofddoek af te vragen, maar ik knip mijn vraag en laat het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |