Ik zou het niet weten. Dat zou het misschien zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou precies daar dus bv, in Iran.
Ik heb het idee dat het dan om die 'losse wapperende' haren gaat ofzo?
Het is wel grappig want de gemiddelde jonge vrouw draagt daar ongeveer 3 keer meer make-up dan een vrouw hier. Veel vrouwelijker wordt het niet qua verzorging en ook qua strakke lijnen in de kleding.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat zou wel kunnen ja. Want losse wapperende haren staat gelijk aan sexy en vrouwelijk. Nou ja over het algemeen dan he. Maar goed, dus dat denk ik.
Dat zou ook best kunnen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel apart.. of ze word getreiterd door dit gedrag
Dat is je ei kwijt kunnen in iets waar je passie ligtquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef iFok. het volgende:
Toch behoorlijk veel zelfvertrouwen voor iemand die gepest wordt....
mooi gezegdquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is je ei kwijt kunnen in iets waar je passie ligt
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, maar wel terechte zelfvertrouwen.
Denk dat ze inderdaad door haar gedrag gepest wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel apart.. of ze word getreiterd door dit gedrag
De meesten gaan juist de mist in door de douche, daar klinkt iedereen goedquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
In de douche? En die talentenjacht dan? Klets toch niet
Elf jaar oud.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef ato het volgende:
Ach dit vind ik wel leuk hoor hoe jong is ze?
Niet dat ik dat goedkeur hoor.. verder was ze niet slecht.quote:
ja dat vind ik ook zo vaag. Hoofddoek om, maar wel dikke laag make-up en dan een skinny jeans met high heels eronder. Ok dan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Dat zou het misschien zijn.
Daarnaast heb je vrouwen die wel een hoofddoek 'goed' dragen maar hun hele gezicht vol smeren met make-up. Dat gaat ook niet samen..
Daar gaat het niet om. Ze presenteert zich als iemand die nooooooit zingt, behalve onder de douche, terwijl ze tijdens het voorstukje vertelde dat ze meedeed aan een talentenjacht.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De meesten gaan juist de mist in door de douche, daar klinkt iedereen goed
Ze is al wegquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
wat jammer dat ik al drie kindjes heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |