Wat sneu zeg, is gewoon een leuk meisje om te zien.quote:
Het is toch ook dat er iets tussen jou en Allah is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
goede vraag ja. Misschien dat die vrouwen wel iets bedekkends willen dragen, maar dat ze volledig dekkend niet nodig vinden ofzo?
Door dat zielige verhaaltje zeg ik nu niets stoms meer over haar maar vind haar echt niet leuk..quote:
Nou precies daar dus bv, in Iran.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat is apart he.![]()
In Iran is het verplicht om een hoofddoek te dragen. Loop je daar zonder hoofddoek, dan krijg je serieus problemen. Doe je zo'n hoofddoek half over je haren heen, dan is het oke...
11quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Kak, ik kan niet lezen hoe oud ze is, zit te ver van de tv.
Vroeger droegen dames in Nederland ook hoofddoekjesquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
goede vraag ja. Misschien dat die vrouwen wel iets bedekkends willen dragen, maar dat ze volledig dekkend niet nodig vinden ofzo?
dat zou wel kunnen ja. Want losse wapperende haren staat gelijk aan sexy en vrouwelijk. Nou ja over het algemeen dan he. Maar goed, dus dat denk ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou precies daar dus bv, in Iran.
Ik heb het idee dat het dan om die 'losse wapperende' haren gaat ofzo?
Ja, inderdaad, maar wel terechte zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef iFok. het volgende:
Toch behoorlijk veel zelfvertrouwen voor iemand die gepest wordt....
Ja dat vind ik wel apart.. of ze word getreiterd door dit gedragquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:18 schreef iFok. het volgende:
Toch behoorlijk veel zelfvertrouwen voor iemand die gepest wordt....
ditquote:
Dat zou ook kunnen..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:19 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel apart.. of ze word getreiterd door dit gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |