OMFGquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer, weinig napraat deze week. In dit topic gaat een frustie helemaal los
Ik was gezapt naar het dartenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef BabeWatcher het volgende:
jammer, weinig napraat deze week. In dit topic gaat een frustie helemaal los
Het is maar een week trouwensquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:25 schreef Karina het volgende:
Was het wat gisteren? Helaas ben ik toch bij Top2000 blijven hangenAltijd in deze weken, niet weg te slaan daar.
Zullen we boven het maaiveld uitsteken niet verwarren met vervelend zijn? Even los van pesten, want dat is niet goed te praten!quote:Op zaterdag 29 december 2012 07:28 schreef female81 het volgende:
Zou zo'n Lindsay niet gewoon gepest worden omdat ze (ondanks haar lengte) simpelweg boven het maaiveld uitsteekt? Is niet handig op die leeftijd.
Pure jaloezie, vermoed ik.
Hiervoor was Serieus Request, beetje zelfde laken een pakquote:
niet naar geluisterdquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Hiervoor was Serieus Request, beetje zelfde laken een pak
Ze lezen die zut voorquote:Twitter lees ik niet, gewoon leuk om al die liedjes te luisteren.
Precies, niet boeiend. Laten weten dat je in het buitenland aan het luisteren bent omdat je een halve orgasme krijgt door de liedjes. Stel je niet aan denk ik dan, het zijn liedjes die je het hele jaar door hoortquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik luister daar amper naar, af en toe hoor ik wat en denk ik: ja boeiend
Qua stem of het hele plaatje, Benny?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef iBenny het volgende:
Lindsay. Dat kind is echt fakking geniaal
...van mij mag ze winnen
Gewoon qua plaatje. Ze is er blijkbaar mondig genoeg voorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qua stem of het hele plaatje, Benny?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon qua plaatje. Ze is er blijkbaar mondig genoeg voor.
Of een Nederlandse Honey Boo Boo*.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heeft ze gekeken naar die dochter van Will Smith, willow heeft toch ook zo'n clip met iets van whip your hair
Over Boo Boo Shaniqua gesproken, ik zag die truus van HGT laatst op tv, huuuuquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of een Nederlandse Honey Boo Boo*.
Nederlanders zijn wat dat betreft altijd iets minder aanwezig, dus het is een korreltje zout-opmerking
Aliyahquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over Boo Boo Shaniqua gesproken, ik zag die truus van HGT laatst op tv, huuuu
Jaquote:
ditquote:Op zaterdag 29 december 2012 16:29 schreef iBenny het volgende:
Lindsay. Dat kind is echt fakking geniaal
...van mij mag ze winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |