ik pas wel eens op mijn buurmeisje, we hebben laatst ook muziek geoefend, maar ze is nog niet goed genoeg om nu al mee te doen aan tvkquote:
Oke.....quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik pas wel eens op mijn buurmeisje, we hebben laatst ook muziek geoefend, maar ze is nog niet goed genoeg om nu al mee te doen aan tvk
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik pas wel eens op mijn buurmeisje, we hebben laatst ook muziek geoefend, maar ze is nog niet goed genoeg om nu al mee te doen aan tvk
Neequote:
kostte me echt veel moeite om haar tegen zichzelf te beschermen, vrolijk meisje, zingt altijd, maar ze schrok van de opname van haarzelf.quote:
Gelukkig voor jou is er nu geen topchef..quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
NeeMoet er niet aan denken... Denk eerder aan een signaalversterker
Maar tot die tijd....
ik was groot fan toen ik klein was. Ik vergeef mijn ouders nooit dat ze me hebben laten lopen met die groen/roze zweetbandquote:
misschienquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:30 schreef MissJ het volgende:
gaan jullie morgen ook TV / [RTL4]Your Face Sounds Familiar #1 Zaterdag 29-12 eenmalige show! kijken?
RTL 5 doet het hoor (A)quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou is er nu geen topchef..
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef iFok. het volgende:
Ging snel vandaag....
Tot volgende week.
ik had er wel willen zijn, maar te tricky om een jaar van tevoren al kaartjes te kopen en achteraf had ik op die dag een begrafenis van iemand die bij de start van de verkoop nog helemaal gezond wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er geweest, maar ik heb niet veel trek om het terug te kijken
Ik heb twee meisjes, daarom verder niet geadopteerd, wil er een jongen bij!quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
Mijn team is compleet en ik heb drie totaal verschillende kindjes, eentje zou het toch moeten redden tot de finales.
ik heb niks met jongetjes, er moet wel een hele goede meedoen wil ik er 1 adopterenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb twee meisjes, daarom verder niet geadopteerd, wil er een jongen bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |