Is echt geweldig, die sanne hans. Wát een topwijfquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Danku.Jij nog relax-plannen voor vanavond?
[..]
Nope nog niet geweest en geen plannen in die richting.
Goed om te horen dat je het leuk hebt gehad!quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is echt geweldig, die sanne hans. Wát een topwijf
Maar nu lig ik mooi voor de kachel met chocomelk, gister was het 6 uur en vanmorgen kwam ik half 8 pas thuis. Aardige liters bier ook gehad, nu even bijkomen dus
Ik heb dat ook weleens. Dat gevoel dat je ineens overvallen wordt door de LaPo. Some serious scary shit that is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Helemaal niet gerekend op de LaPo. Daarom even een voetbalwedstrijd als TTTchock kent hem ook geloof ik.
Internationaal recht. Ik heb alleen geen flauw idee meer waar 'ie over ging.quote:Op zaterdag 22 december 2012 20:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Helemaal niet gerekend op de LaPo. Daarom even een voetbalwedstrijd als TTTchock kent hem ook geloof ik.
Dammen in de Donau.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Internationaal recht. Ik heb alleen geen flauw idee meer waar 'ie over ging.
Ha, moet kunnenquote:Op zondag 23 december 2012 08:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik lag gisteren al voor tien uurwas compleet versleten. En jij ?
Dat gebeurt ook wel eens jaquote:Op zondag 23 december 2012 08:22 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ha, moet kunnen. Afgelopen week ben ik vanwege het tentamen steeds vroeg opgestaan, nu gaat het vanzelf
Ik heb ook vakantiequote:Op zondag 23 december 2012 08:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel eens jaHeb je ook vakantie ? Ik heb twee weken vrij van het werk; moet alleen nog wat aan een opdracht werken voor Juridische Vaardigheden 1.
Het is een vak dat uit drie opdrachten bestaat. Feitelijk mag je zoveel tijd nemen als je wilt om het af te ronden, maar zes maanden wordt als reëel gezien. Voor nieuwe studenten geldt ook een sanctie (extra opdracht) bij overschrijding daarvan. Wanneer is je herkansing ?quote:Op zondag 23 december 2012 08:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantieMoet wel voor een herkansing leren omdat ik een mooier cijfer wil.
Is dat een vak voor het hele jaar? Wij hebben dat niet, in blok 1 hadden we juridische methoden en that's it. Volgens mij dekt practicum dat bij ons.
Heel tof inderdaad.quote:
Aangezien The Living Daylights niet klinkt als iets wat Hazes geschreven kan hebben en ik ook niet vermoed dat jij naar hardstyle luistert denk ik dat het met die hel wel meevalt. Maargoed: hit me!quote:Op zondag 23 december 2012 13:03 schreef eriksd het volgende:
De albumversie van The Living Daylights
Dat moet echt hel op aarde voor Tchock zijn gok ik zo.
quote:Op zondag 23 december 2012 13:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Aangezien The Living Daylights niet klinkt als iets wat Hazes geschreven kan hebben en ik ook niet vermoed dat jij naar hardstyle luistert denk ik dat het met die hel wel meevalt. Maargoed: hit me!
Ben blij dat ze de andere versie gebruikt hebben. Maar, even serieus, klinkt helemaal niet slecht. Waar haal jij vandaan dat ik een hekel aan A-Ha heb?quote:
Oh, ik ben dus niet de enige die dat heeftquote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een soort vreemde nervositeit over me nu ik niets meer hoef uit te voeren en ook geen schuldgevoel hoef te hebben dat ik niets uitvoer
Nooit last van eigenlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een soort vreemde nervositeit over me nu ik niets meer hoef uit te voeren en ook geen schuldgevoel hoef te hebben dat ik niets uitvoer
Ik denk ook niet dat het teveel was.. ik ben niet voorbij de 5 liter gekomen, zo duur op de oude markt. Maar als je 's morgens pas tussen 6 en 8 thuis komt breekt het je opquote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef Tchock het volgende:
Ik ben helemaal niet brakDe voordelen van vrijdag en zondag drinken
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 23 december 2012 15:29 schreef Ties02 het volgende:
Gister na het gala was ik pas brak![]()
en ook nog eens verslapen voor de trein, nu maar een paar uurtjes later naar huishuis
heel erg herkenbaar.quote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
Na zdrowie !quote:
Ze snapt gewoon mijn dilemma niet. Ik moet nu voor hbo mer stage lopen. Ik wil juridisch, maar dat lukt steeds niet. Nu wil ze dus dat ik voor andere dingen ga kijken, zoals administratie. Maar daar zijn een biljoen zoekende voor 5 plaatsen.quote:
Denk dat je haar maar beter duidelijk kan maken dat haar mening er niet toe doet , gaat nergens over dit. Met je universiteit kan je juist jezelf van de massa onderscheiden.quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze snapt gewoon mijn dilemma niet. Ik moet nu voor hbo mer stage lopen. Ik wil juridisch, maar dat lukt steeds niet. Nu wil ze dus dat ik voor andere dingen ga kijken, zoals administratie. Maar daar zijn een biljoen zoekende voor 5 plaatsen.
Bovendien ga je gewoon keihard op je bek als je ergens niet wil werken..
Bovendien moet ik het WO helemaal schrappen van mijn cv van ze. Je zoekt immers voor je hbo, niet voor de universiteit.
Ik was al aan het einde van jaar 2 toen ik mijn P haalde. Het plan was, nog een half jaartje hbo en een jaar werken en ik heb het diploma. Zonde om het niet te doen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je dat hbo gebeuren gewoon niet hebt laten vallen na jaar 1.
Dat is dus ook mijn mening. Helaas draait het er nu telkens op uit dat ik geen geschikt materiaal ben omdat ik er als wo'r naar kijk en niet als hbo'r..quote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat je haar maar beter duidelijk kan maken dat haar mening er niet toe doet , gaat nergens over dit. Met je universiteit kan je juist jezelf van de massa onderscheiden.
Je had die energie beter in extra rechten vakken kunnen steken denk ik, had je veel meer aan gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was al aan het einde van jaar 2 toen ik mijn P haalde. Het plan was, nog een half jaartje hbo en een jaar werken en ik heb het diploma. Zonde om het niet te doen.
Maarja, makkelijker gezegd dan gedaan.
Mwah, dat jaartje werken komt er hopelijk toch wel van. Dus het idee was dat dat mooi samen kon vallen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je had die energie beter in extra rechten vakken kunnen steken denk ik, had je veel meer aan gehad.
Het is maar een stage, ik zou het wel weten hoor als bedrijf of ik een 'normale' mer student aanneem voor die paar maanden of een universitair geschoolde.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn mening. Helaas draait het er nu telkens op uit dat ik geen geschikt materiaal ben omdat ik er als wo'r naar kijk en niet als hbo'r..
Maar het is toch best logisch dat je WO niet moet gebruiken als je een stage voor je hbo zoekt?quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze snapt gewoon mijn dilemma niet. Ik moet nu voor hbo mer stage lopen. Ik wil juridisch, maar dat lukt steeds niet. Nu wil ze dus dat ik voor andere dingen ga kijken, zoals administratie. Maar daar zijn een biljoen zoekende voor 5 plaatsen.
Bovendien ga je gewoon keihard op je bek als je ergens niet wil werken..
Bovendien moet ik het WO helemaal schrappen van mijn cv van ze. Je zoekt immers voor je hbo, niet voor de universiteit.
Ja, die serie heerst bikkelhard. James Spader (Alan Shore) is een behoorlijke baas.quote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben vandaag met Boston Legal begonnen, leuke serie.
Hun dynamiek werkt buitengewoon goed. Wordt naar mate de serie vordert alleen maar beter. In de laatste 2 seizoenen gaat de Obama propaganda machine wel helemaal los. Maar ook dat is eigenlijk wel grappig.quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem en William Shatner tot nu toe geweldig
Gewoon series rekerst kijken dan!quote:
Mooie plaat. Niks mis met jouw muzieksmaak.quote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef eriksd het volgende:
I Knew You Were Waiting (For Me).
Wat een kraker is dat toch.
Welk boek is dat?quote:
wel chill hoor boekequote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Boeken![]()
Nog bij geen enkel vak een meerwaarde gebleken.
Zal in de masterfase waarschijnlijk/hopelijk anders zijn.
Zo duur is dat toch niet? 40-60 euro is heel normaal.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Tchock het volgende:
Als de bachelorboeken al zo duur zijn trouwens, wat kosten boeken voor Mastervakken met nóg kleinere oplages dan?
Inderdaad. Mijn duurste boek in de masterfase was 92 euro. En een wetbundel van 70 euro. De rest zit allemaal rond de 50 euro.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo duur is dat toch niet? 40-60 euro is heel normaal.
Ja toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:
Kutzooi.. houdt de navigator er mee op.
Wanneer heb je nou kennis genomen van de strafbeschikking? Op het moment dat je de brief hebt ontvangen?
Was dat niet het moment van verzending ? De dag erna gaat de termijn lopen dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:
Kutzooi.. houdt de navigator er mee op.
Wanneer heb je nou kennis genomen van de strafbeschikking? Op het moment dat je de brief hebt ontvangen?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Was dat niet het moment van verzending ? De dag erna gaat de termijn lopen dacht ik.
dus dat gaat goedquote:rtikel 257e 1. Tegen een strafbeschikking kan de verdachte verzet doen binnen veertien dagen nadat het afschrift in persoon aan hem is uitgereikt, dan wel zich anderszins een omstandigheid heeft voorgedaan waaruit voortvloeit dat de strafbeschikking hem bekend is. Onverminderd de vorige zin kan tegen een strafbeschikking waarin een geldboete van niet meer dan ¤ 340 is opgelegd, wegens een overtreding welke ten hoogste vier maanden voor toezending is gepleegd, verzet worden gedaan tot uiterlijk zes weken na toezending. Verzet kan niet worden gedaan indien de verdachte afstand heeft gedaan van de bevoegdheid daartoe door vrijwillig aan de strafbeschikking te voldoen. Verzet kan voorts niet worden gedaan indien de verdachte, bijgestaan door een raadsman, schriftelijk afstand heeft gedaan van de bevoegdheid daartoe.
jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Allebei kan dus, afhankelijk van het bedrag ?
Hij schijnt ook hele saaie colleges te geven heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef Ryon het volgende:
Is de UvA overgestapt op Schlössels? De verraders!
nicequote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
Will I Am belt glazenhuisje op, hoe vet
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude marktquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, ik moet morgen nog naar de rechtbank gaan om in verzet te gaan tegen die bon. Als bijzonder gevolmachtigde mag dat niet schriftelijk
ja, rechtbank den haag, slimmerd.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude markt
uiteindleijk blij dat ik thuis SR ben gaan kijken met bier want
1. het is i.t.t. de andere nachten nu nog erg druk
2. het bier is hier gratis en daar 5 euro per 0,4L glas
3. het regent
Beetje uit de richting maar ik dacht dat de intercity vanuit Den Haag CS om het half uur rijdt naar Enschedequote:
Wat snap je niet aan, dikke lul met je enschede?quote:Op maandag 24 december 2012 00:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beetje uit de richting maar ik dacht dat de intercity vanuit Den Haag CS om het half uur rijdt naar Enschede
Zo gemoedelijk en gezellig als het in Enschede is zal het nooit ergens in de Randstad kunnen zijn!quote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan, dikke lul met je enschede?
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude markt
uiteindleijk blij dat ik thuis SR ben gaan kijken met bier want
1. het is i.t.t. de andere nachten nu nog erg druk
2. het bier is hier gratis en daar 5 euro per 0,4L glas
3. het regent
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!quote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.
he, a, jij ook Hierquote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.
Er staat ook 'hier' als in hier in het topic.quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!
EN HET IS FUCKING GEZELLIG KUT RANDSTAD TWENTE IS BESTE LALA
Ah sorry, het is toch fucking chill.quote:Op maandag 24 december 2012 01:05 schreef Actaeon het volgende:
t ook 'hier' als in hier in het topic
Klinkt wel tofquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, ik moet morgen nog naar de rechtbank gaan om in verzet te gaan tegen die bon. Als bijzonder gevolmachtigde mag dat niet schriftelijk
Je gaat in beroep bij de bestuursrechter toch? Ik moet dat ook nog voor een bon doen, maar dan wel schriftelijk.quote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb geen ideeee wat ik er moet gaan doen
Gewoon vragen , we zijn allemaal mensen. Ook einstein moest ooit vragen wat links en rechts wasquote:Op maandag 24 december 2012 01:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb geen ideeee wat ik er moet gaan doen
Dit is strafrecht, rijden zonder rijbewijsquote:Op maandag 24 december 2012 01:22 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Je gaat in beroep bij de bestuursrechter toch? Ik moet dat ook nog voor een bon doen, maar dan wel schriftelijk.
Deze vraag is makkelijk te beantwoorden, in de randstad worden wij verwend met meer dan genoeg andere evenementen, waardoor een SR dat langskomt niet zo speciaal is.quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!
EN HET IS FUCKING GEZELLIG KUT RANDSTAD TWENTE IS BESTE LALA
bovendien is sr gewoon lame. vorig jaar in leiden was er echt niks aanquote:Op maandag 24 december 2012 01:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze vraag is makkelijk te beantwoorden, in de randstad worden wij verwend met meer dan genoeg andere evenementen, waardoor een SR dat langskomt niet zo speciaal is.
Inderdaad. Vind het leukere radio dan normaal, maar ik ga niet urenlang in de kou voor zo een toko staan, heb wel betere dingen te doen met mijn leven. Daarnaast zijn wij in de randstad volgens mij een stuk meer 'nuchter' dan in het oosten van het land.quote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
bovendien is sr gewoon lame. vorig jaar in leiden was er echt niks aan
Ja, als je keek bij leiden 's nachts was er ook geen ruk te doen.. als je hier ziet hoeveel mensen en er staan en hoeveel bier er gedronken wordt.. randstad is dus gewoon kut en hier is het tof.quote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
nah over algemeen staan de provincies in het noorden en in het oosten bekend als nuchtere mensen dus jaaaaaa. Dit slaat weer als een tang op een varkenquote:Op maandag 24 december 2012 01:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het leukere radio dan normaal, maar ik ga niet urenlang in de kou voor zo een toko staan, heb wel betere dingen te doen met mijn leven. Daarnaast zijn wij in de randstad volgens mij een stuk meer 'nuchter' dan in het oosten van het land.
Nuchter man, nachtenlang voor een huis met radiomakers staan, ga zo doorquote:Op maandag 24 december 2012 01:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, als je keek bij leiden 's nachts was er ook geen ruk te doen.. als je hier ziet hoeveel mensen en er staan en hoeveel bier er gedronken wordt.. randstad is dus gewoon kut en hier is het tof.
[..]
nah over algemeen staan de provincies in het noorden en in het oosten bekend als nuchtere mensen dus jaaaaaa. Dit slaat weer als een tang op een varken
Nouja wellicht ook niet nuchter, die luuuuchtquote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nuchter man, nachtenlang voor een huis met radiomakers staan, ga zo door.
En dit; en wat een karakter ook!quote:
Dit. Is echt vreselijk nuchter ja.quote:Op maandag 24 december 2012 01:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nuchter man, nachtenlang voor een huis met radiomakers staan, ga zo door.
hahahahaha ik ga kapot. Ik kijk even op seriousrequest.3fm.nl/live en dan op dat knopje van de buiten cam. er wordt dus net op dat moment iemand opgepakt door de politie daaroquote:Op maandag 24 december 2012 01:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit. Is echt vreselijk nuchter ja.
Zeeuwen, die zijn nuchter.
Geen opties om het wat lichter te maken?quote:Op maandag 24 december 2012 10:56 schreef Yreal het volgende:
Dit meen je niet. Die maat van mij heeft een auto met een maximum massa van niet 1500, nee 1510.
En de aanhanger heeft een max massa van 2000 (op een karretje van zelf 400). Waardoor ik met maar liefst 10 kilo over het nieuwe limiet ga![]()
ja, bij de rdw, maar dat gaat ook niet zo 1,2,3.quote:Op maandag 24 december 2012 11:54 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Geen opties om het wat lichter te maken?
10 kilo is wel echt zuur.quote:Op maandag 24 december 2012 11:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, bij de rdw, maar dat gaat ook niet zo 1,2,3.
In Groningen (2009) vonden de mensen het wel tof. De DJ's ook, omdat dit de eerste keer was dat er altijd mensen voor dat ding stonden (ivm geen eindtijden van de kroegen hier).quote:Op maandag 24 december 2012 01:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat je niets hoort als je buiten dat huis staatquote:Op maandag 24 december 2012 12:26 schreef Giku het volgende:
[..]
In Groningen (2009) vonden de mensen het wel tof. De DJ's ook, omdat dit de eerste keer was dat er altijd mensen voor dat ding stonden (ivm geen eindtijden van de kroegen hier).
Ben er zelf nooit zo happig op geweest, naar liedjes luisteren op een plein zonder dans of iets anders, laat staan in de kou.
Wat een niveauquote:Op maandag 24 december 2012 15:19 schreef Tchock het volgende:
Wat geweldig vermaak, de naar nu.nl verstuurde berichten van dit jaar
quote:
Ik zie het echt voor me dat iemand dit tegenkomt en dat zijn vrouw dan roept 'Snel! Stuur het op, dan komen we in de krant!'quote:Laatst ging ik een scharrelei koken en tot mijn stomme verbazing zat er in het ei nog een ei kom pleet met schaal in de vorm van een balletje. Ik had hier nog nooit van gehoord en ook nog nooit gezien.
Haha, volgens mij echt een life-changing momentquote:Op maandag 24 december 2012 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het echt voor me dat iemand dit tegenkomt en dat zijn vrouw dan roept 'Snel! Stuur het op, dan komen we in de krant!'
Tijdens de studie is Fok een soort SOG momentje, aangezien de vakantie is aangebroken is iedereen bezig met HBO series kijken.quote:
Hardcore strafrecht 2 hier.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tijdens de studie is Fok een soort SOG momentje, aangezien de vakantie is aangebroken is iedereen bezig met HBO series kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This sentimental motherfucker just cost us money.
Het is kerst, iedereen is extreem aan het chillen of diehard aan het studeren.quote:
Van hetzelfde!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 03:47 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hardcore strafrecht 2 hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook
En: fijne kerst
graag verwijderen
Hoe is arw eigenlijk voor je afgelopen?quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Fijne dagen allemaal. Het was een gezellig jaar in het topic.
Als er nu iemand sog't is het Studie Opzoekend Gedrag om te ontsnappen aan familiequote:Op dinsdag 25 december 2012 17:32 schreef NotGuilty het volgende:
Dat topic loopt al sinds AugustusIk denk dat hier meer soggers zitten
Waarom kijk jij eigenlijk geen series die niet op tv zijn? Vind je het leuk om reclames te zien en een week te moeten wachten?quote:Op dinsdag 25 december 2012 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als er nu iemand sog't is het Studie Opzoekend Gedrag om te ontsnappen aan familie
Wellicht omdat niet iedereen serie-verslaafd is danwel veel tijd aan tv/series besteed.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarom kijk jij eigenlijk geen series die niet op tv zijn? Vind je het leuk om reclames te zien en een week te moeten wachten?
Als ik een serie wil zien bepaal ik liever zelf wanneer, welk seizoen, welke aflevering en hoe lang ik kijkquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wellicht omdat niet iedereen serie-verslaafd is danwel veel tijd aan tv/series besteed.
Maar als je niet zoveel tijd aan series e.d. besteedt dan heb je die drang natuurlijk ook minder. Voor sommige mensen zijn series gewoon niet echt..belangrijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 19:30 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Als ik een serie wil zien bepaal ik liever zelf wanneer, welk seizoen, welke aflevering en hoe lang ik kijk![]()
Voor mij ook niet hoor, maar ik snap je puntquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar als je niet zoveel tijd aan series e.d. besteedt dan heb je die drang natuurlijk ook minder. Voor sommige mensen zijn series gewoon niet echt..belangrijk.
Kan me moeilijk focussen op een serie op mijn laptopquote:Op dinsdag 25 december 2012 19:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarom kijk jij eigenlijk geen series die niet op tv zijn? Vind je het leuk om reclames te zien en een week te moeten wachten?
Wie heeft het over het kijken op een laptop?quote:Op dinsdag 25 december 2012 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan me moeilijk focussen op een serie op mijn laptopKijk altijd wel veel tv, maar als ik echt op m'n laptop een serie kijk ben ik voor je het weet weer met dertig andere dingen bezig en dan volg ik er geen reet van
Ja, je kunt je laptop aansluiten op een tv of een tv met draadloos netwerk kopen maar daar heb ik geen zin en geld voor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 22:12 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wie heeft het over het kijken op een laptop?
Uiteindelijk toch liever een goed boek voor mij persoonlijk.quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:58 schreef De_Fietser het volgende:
een goede serie is misschien wel beter dan een goed boek in mijn opinie (daar kun je even 20 minuten van genieten, bij een boek moet je er echt voor gaan zitten, erin opgaan). Series moet je leren kijken met mate.
Het fijne aan boeken is, dat als je vakantie hebt, je er lekker weg in kunt duiken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch liever een goed boek voor mij persoonlijk.
En dat er meer aan je verbeelding over wordt gelaten.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:04 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Het fijne aan boeken is, dat als je vakantie hebt, je er lekker weg in kunt duiken.
true, maar het mooie aan series is, dat je er op dat moment samen met je vrienden van kan genieten.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
En dat er meer aan je verbeelding over wordt gelaten.
Dat is iets wat ik dan weer niet met mijn vrienden doe eigenlijkquote:Op woensdag 26 december 2012 00:09 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
true, maar het mooie aan series is, dat je er op dat moment samen met je vrienden van kan genieten.
is echt een aanrader! Drankje erbij, goede sfeer, goede serie = topavond.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik dan weer niet met mijn vrienden doe eigenlijk
Ja ik kan het me ook wel voorstellenquote:Op woensdag 26 december 2012 00:13 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
is echt een aanrader! Drankje erbij, goede sfeer, goede serie = topavond.
Wij doen dat gewoon tijdens de film, maar die gesprekken zijn minder diepgaand denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja ik kan het me ook wel voorstellenen met films komt het wel voor. Maar dan ga ik liever gewoon drinken en een gesprek voeren eigenlijk.
Ik vind dat meestal niet zo'n hitquote:Op woensdag 26 december 2012 00:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Wij doen dat gewoon tijdens de film, maar die gesprekken zijn minder diepgaand denk ik.
ligt ook een beetje aan de serie die je kijkt.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind dat meestal niet zo'n hitliever zonder film dan. Ook al is het maar een beetje ouwehoeren.
Dat is waar. Maar aangezien het hier praktisch altijd over HBO series gaat...quote:Op woensdag 26 december 2012 00:20 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan de serie die je kijkt.
HBO maakt inderdaad wel veel heule goede seriesquote:Op woensdag 26 december 2012 00:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar aangezien het hier praktisch altijd over HBO series gaat...
Dat doen ze zeker. Maar je moet er wel echt zin in hebben vind ik. Het is nooit echt luchtig spul. En niet iets om met vrienden tijdens te ouwehoeren.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
HBO maakt inderdaad wel veel heule goede series
Dan moet je Californication gaan kijken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:31 schreef Actaeon het volgende:
En op de momenten dat ik gewoon lekker simpel vermaak wil vermijd ik HBO altijd
Tried it. Werd er niet heel warm van sorry.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dan moet je Californication gaan kijken.
ik vond het best vermakelijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tried it. Werd er niet heel warm van sorry.
Smaken verschillen hèquote:Op woensdag 26 december 2012 00:43 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik vond het best vermakelijk.
Zeker, welke series kijk jij dan?quote:
At the moment volg ik geen enkele serie eigenlijk. Al probeer ik wel elke week als ik kan een aflevering Criminal Minds mee te pakken.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:46 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Zeker, welke series kijk jij dan?
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:32 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dan moet je Californication gaan kijken.
moet je echt inkomen. Ik zat echt te schreeuwen voor de tv bij het einde van het laatste seizoen. zo van.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:37 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tried it. Werd er niet heel warm van sorry.
mooie serie héquote:Op woensdag 26 december 2012 02:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet je echt inkomen. Ik zat echt te schreeuwen voor de tv bij het einde van het laatste seizoen. zo van.
GODVERDOMME DIT MEEN JE NIET IK WIL WETEN WAT ER VERDER GEBEURD![]()
![]()
![]()
Ik vond het niet echt wat.quote:Op woensdag 26 december 2012 02:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
moet je echt inkomen. Ik zat echt te schreeuwen voor de tv bij het einde van het laatste seizoen. zo van.
GODVERDOMME DIT MEEN JE NIET IK WIL WETEN WAT ER VERDER GEBEURD![]()
![]()
![]()
Haha die is wel goed. Ook al vind ik The Sopranos zelf ook wel goed, maar misschien ben ik geen echte 'adept'.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Serie-adepten zijn wel leuk te pesten. Met name fans van The Sopranos. Gewoon bloedserieus vragen: "oh, dat is toch een soort musical" en ze worden gek.
Hahaquote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Serie-adepten zijn wel leuk te pesten. Met name fans van The Sopranos. Gewoon bloedserieus vragen: "oh, dat is toch een soort musical" en ze worden gek.
The Sopranos moet ik ook nog kijken.quote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
That 80's show is ook een aanraderquote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef Actaeon het volgende:
Wat overigens wel een leuke serie is als je van 80's sfeer en een 80's soundtrack houdt is Ashes to Ashes. ^^
Haha, als grote Sopranos fan herken ik hier wel wat inquote:Op woensdag 26 december 2012 10:37 schreef eriksd het volgende:
Ik vond life on mars stiekem beter. Maar ashes to ashes is de moeite zeker waard. Zou hem wel downloaden met ondertiteling wil je het kunnen volgenquote:Op woensdag 26 december 2012 12:24 schreef Actaeon het volgende:
Wat overigens wel een leuke serie is als je van 80's sfeer en een 80's soundtrack houdt is Ashes to Ashes. ^^
Had geen problemen met ondertitelingloos kijken bij die seriequote:Op woensdag 26 december 2012 13:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik vond life on mars stiekem beter. Maar ashes to ashes is de moeite zeker waard. Zou hem wel downloaden met ondertiteling wil je het kunnen volgen
Ik ook. Seizoen 1 staat inmiddels klaar, maar niet voordat ik Boardwalk Empire heb afgekeken.quote:Op woensdag 26 december 2012 12:26 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
The Sopranos moet ik ook nog kijken.
Ik ben momenteel alles van Friends aan het kijken. Echt fantastisch!quote:Op woensdag 26 december 2012 14:34 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik ook. Seizoen 1 staat inmiddels klaar, maar niet voordat ik Boardwalk Empire heb afgekeken.
Dat heb ik allemaal al op TV gezien. No way dat ik daar mijn schaarse hd-ruimte aan ga verspillen. Bovendien vind ik Friends ook maar een mediocre serie eigenlijk.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alles van Friends aan het kijken. Echt fantastisch!
Externe HD is prima.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al op TV gezien. No way dat ik daar mijn schaarse hd-ruimte aan ga verspillen. Bovendien vind ik Friends ook maar een mediocre serie eigenlijk.
Bewaar je alles wat je kijkt?quote:Op woensdag 26 december 2012 14:47 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja, die zit ook al zo goed als vol.
Absoluut niet. Maar er zijn wel veel films en aantal series die ik sowieso wil bewaren en ze zijn bijna allemaal van goede kwaliteit. Dus dan heb je zo 500+GB aan materiaal, en dan heb ik mijn muziek nog niet eens meegerekend.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:47 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Bewaar je alles wat je kijkt?
The Office.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is er ook een serie die je wèl vet vindt?
The office is in seizoen 9 wel compleet ge ass raped.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef Ties02 het volgende:
The Office (US)
![]()
zo vaak helemaal stuk om gelegen die eerste paar seizoenen met Steve Carrel nog
merry christmas nog iedereen he
Ik zou graag naar de meeting komen, dus als hij verplaatst wordt, zou het mooi zijn.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat we hem soberzo maar even moeten verplaatsen.
Move on bitchquote:
Ik geniet er daarom niet minder vanquote:Op woensdag 26 december 2012 18:18 schreef eriksd het volgende:
N0rah haalt de hoogste cijfers en heeft dus gelijk.
Houtkachels zijn duurder dan gaskachels dus daarom zijn ze warmer.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:18 schreef eriksd het volgende:
Lijkt mij een goed plan!quote:Op woensdag 26 december 2012 18:02 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat we hem soberzo maar even moeten verplaatsen.
Ga je nou slim doen?quote:Op woensdag 26 december 2012 19:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Houtkachels zijn duurder dan gaskachels dus daarom zijn ze warmer.
Heineken wordt meer gedronken dan 100 jaar oude wisky dus is Heineken lekkerder.
Soms doe ik dat soort dingen.. met kerst enzoquote:
Cadburyquote:-45. Dit verschil in behandeling levert een fiscaal nadeel op voor de binnenlandse vennootschap waarop de wetgeving op de GBV van toepassing is. Immers, zelfs wanneer rekening wordt gehouden - zoals de regering van het Verenigd Koninkrijk en de Deense, de Duitse, de Franse, de Portugese en de Zweedse regering suggereren - met de door de verwijzende rechter genoemde mogelijkheid dat de binnenlandse vennootschap over de winst van een binnen de werkingssfeer van de genoemde wetgeving vallende GBV geen hogere belasting betaalt dan die welke over die winst zou zijn geheven indien deze door een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde dochteronderneming was behaald, neemt dit niet weg dat krachtens een dergelijke wetgeving deze binnenlandse vennootschap wordt belast over de winst van een andere rechtspersoon. Dit is evenwel niet het geval wanneer een binnenlandse vennootschap een dochteronderneming heeft die in het Verenigd Koninkrijk wordt belast of een buiten deze lidstaat gevestigde dochteronderneming heeft die niet tegen een lager tarief wordt belast.
FIIquote:-48. In beginsel verbiedt het gemeenschapsrecht een lidstaat dus niet dat hij opeenvolgende belastingheffingen op door een ingezeten vennootschap ontvangen dividenden vermijdt door regels toe te passen die deze dividenden vrijstellen van belasting wanneer zij worden uitgekeerd door een ingezeten vennootschap, en tegelijk door een verrekeningsregeling vermijdt dat die dividenden opeenvolgende keren worden belast wanneer zij worden uitgekeerd door een niet-ingezeten vennootschap.
-49. Opdat de toepassing van een verrekeningsregeling in een dergelijke situatie verenigbaar is met het gemeenschapsrecht, mogen om te beginnen de buitenlandse dividenden in die lidstaat niet worden onderworpen aan een hoger belastingtarief dan het tarief dat geldt voor de binnenlandse dividenden.
Prusies.quote:Op woensdag 26 december 2012 18:18 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2012 18:07 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik zou graag naar de meeting komen, dus als hij verplaatst wordt, zou het mooi zijn.
Supergoed! Dus dat viel reuze mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
het is inderdaad wel een beetje stilletjes hier zeg. Foei.
Norah, hoe ging je staats en bestuurs?
Als je niets te vertellen hebt, moet je je mond ook houden.quote:Op woensdag 26 december 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
het is inderdaad wel een beetje stilletjes hier zeg. Foei.
Norah, hoe ging je staats en bestuurs?
Ah tof, ik heb hem in januari maar het zal allemaal wel meevallen danquote:Op woensdag 26 december 2012 22:18 schreef N0rah het volgende:
[..]
Supergoed! Dus dat viel reuze mee.
Hoe was je Kerst?
True, al valt dat wat jij zegt daar natuurlijk nu ook onderquote:Op woensdag 26 december 2012 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als je niets te vertellen hebt, moet je je mond ook houden.
Rook jij Tchockster?quote:Op woensdag 26 december 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
Jazz luisteren op een stil regenachtig station. Doe mij een sigaret en je hebt een Frans film noir-meesterwerk.
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:08 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke,Tchock.
Hoe was je kerst eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima! Gister uitgebreid gedineerd bij mij thuis en nu op weg naar huis van gourmet bij schoonfamilie. Lekker rustig vooral, heb wel vervelendere kersten gehad. En die van de jou?
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik ook vroeger weleens hrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima! Gister uitgebreid gedineerd bij mij thuis en nu op weg naar huis van gourmet bij schoonfamilie. Lekker rustig vooral, heb wel vervelendere kersten gehad. En die van de jou?
Ja ook primanet heel uitgebreid gedineerd met familie, even uitrusten nu. Zo maar eens slapen, echt teveel wijn/whiskey op
![]()
Mensen die zich niet te goed voelen voor gewoon die gezelligheidquote:
Is de meet verplaatst Erik?quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen die zich niet te goed voelen voor gewoon die gezelligheid
Sowieso veel beter dan een of andere fancy ass 6 gangen diner.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen die zich niet te goed voelen voor gewoon die gezelligheid
Wat mij betreft wel. Ik wil Tchock enzo er wel bij hebben.quote:
lekker bezigquote:Op woensdag 26 december 2012 23:22 schreef Yreal het volgende:
Zaten net tetris op de ps3 te spelen met de familie. Ik heb toch wel even hoge ogen gegooid door de tetris highscore te verdubbelen en alle andere familieleden hun scores toch minstens heb verdriedubbelt
Ik heb toch liever een 6 gangen diner.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sowieso veel beter dan een of andere fancy ass 6 gangen diner.
2 pannetjes claimen voor de onderste laag en daarin shit als gyros en ei bakken. Bovenop de steengrilplaat lekker biefstuk en hamburger bakken![]()
![]()
Dat terwijl je aan de lopende band stokbrood wegwerkt![]()
Allemaal zo van OH WAT DOE JIJ DAT SNEL JEZUS HOE HOUDT JE HET BIJ ?!?!!quote:
Denk toch dat ik dit prefereerquote:Op woensdag 26 december 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een 6 gangen diner.
Ja prima dan want ik kan ook niet vrijdag. En Pax en DeFietser ook niet volgens mij. En het is sowieso leuker als er veel mensen kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik wil Tchock enzo er wel bij hebben.
Laten we het lekker een andere keer als veel mensen kunnen.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja prima dan want ik kan ook niet vrijdag. En Pax en DeFietser ook niet volgens mij. En het is sowieso leuker als er veel mensen kunnen.
Daar hou ik juist van. Dus dan wederom liever het 6 gangen diner.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Denk toch dat ik dit prefereerhelemaal als het 6 gangen dineer bestaat uit eendenborst en andere zooi.
Ja precies.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Laten we het lekker een andere keer als veel mensen kunnen.
truequote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja precies.Maar Erik is de grote baas, dus hij bepaalt.
Man man. Mijn schoonpa had flink uitgepakt. De beste man had een rijsttafel gemaaktquote:Op woensdag 26 december 2012 23:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar hou ik juist van. Dus dan wederom liever het 6 gangen diner.
Ik hou meer van Franse keuken.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man man. Mijn schoonpa had flink uitgepakt. De beste man had een rijsttafel gemaakt![]()
3 dingen daarvan vond ik lekker en daarvan waren er 2 meteen op. Heb een kilo sperziebonen gegeten
Ik las wat anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |