heel erg herkenbaar.quote:Op zondag 23 december 2012 13:02 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een soort vreemde nervositeit over me nu ik niets meer hoef uit te voeren en ook geen schuldgevoel hoef te hebben dat ik niets uitvoer
Na zdrowie !quote:
Ze snapt gewoon mijn dilemma niet. Ik moet nu voor hbo mer stage lopen. Ik wil juridisch, maar dat lukt steeds niet. Nu wil ze dus dat ik voor andere dingen ga kijken, zoals administratie. Maar daar zijn een biljoen zoekende voor 5 plaatsen.quote:
Denk dat je haar maar beter duidelijk kan maken dat haar mening er niet toe doet , gaat nergens over dit. Met je universiteit kan je juist jezelf van de massa onderscheiden.quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze snapt gewoon mijn dilemma niet. Ik moet nu voor hbo mer stage lopen. Ik wil juridisch, maar dat lukt steeds niet. Nu wil ze dus dat ik voor andere dingen ga kijken, zoals administratie. Maar daar zijn een biljoen zoekende voor 5 plaatsen.
Bovendien ga je gewoon keihard op je bek als je ergens niet wil werken..
Bovendien moet ik het WO helemaal schrappen van mijn cv van ze. Je zoekt immers voor je hbo, niet voor de universiteit.
Ik was al aan het einde van jaar 2 toen ik mijn P haalde. Het plan was, nog een half jaartje hbo en een jaar werken en ik heb het diploma. Zonde om het niet te doen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je dat hbo gebeuren gewoon niet hebt laten vallen na jaar 1.
Dat is dus ook mijn mening. Helaas draait het er nu telkens op uit dat ik geen geschikt materiaal ben omdat ik er als wo'r naar kijk en niet als hbo'r..quote:Op zondag 23 december 2012 19:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat je haar maar beter duidelijk kan maken dat haar mening er niet toe doet , gaat nergens over dit. Met je universiteit kan je juist jezelf van de massa onderscheiden.
Je had die energie beter in extra rechten vakken kunnen steken denk ik, had je veel meer aan gehad.quote:Op zondag 23 december 2012 19:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik was al aan het einde van jaar 2 toen ik mijn P haalde. Het plan was, nog een half jaartje hbo en een jaar werken en ik heb het diploma. Zonde om het niet te doen.
Maarja, makkelijker gezegd dan gedaan.
Mwah, dat jaartje werken komt er hopelijk toch wel van. Dus het idee was dat dat mooi samen kon vallen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je had die energie beter in extra rechten vakken kunnen steken denk ik, had je veel meer aan gehad.
Het is maar een stage, ik zou het wel weten hoor als bedrijf of ik een 'normale' mer student aanneem voor die paar maanden of een universitair geschoolde.quote:Op zondag 23 december 2012 19:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn mening. Helaas draait het er nu telkens op uit dat ik geen geschikt materiaal ben omdat ik er als wo'r naar kijk en niet als hbo'r..
Maar het is toch best logisch dat je WO niet moet gebruiken als je een stage voor je hbo zoekt?quote:Op zondag 23 december 2012 19:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze snapt gewoon mijn dilemma niet. Ik moet nu voor hbo mer stage lopen. Ik wil juridisch, maar dat lukt steeds niet. Nu wil ze dus dat ik voor andere dingen ga kijken, zoals administratie. Maar daar zijn een biljoen zoekende voor 5 plaatsen.
Bovendien ga je gewoon keihard op je bek als je ergens niet wil werken..
Bovendien moet ik het WO helemaal schrappen van mijn cv van ze. Je zoekt immers voor je hbo, niet voor de universiteit.
Ja, die serie heerst bikkelhard. James Spader (Alan Shore) is een behoorlijke baas.quote:Op zondag 23 december 2012 19:55 schreef NotGuilty het volgende:
Ik ben vandaag met Boston Legal begonnen, leuke serie.
Hun dynamiek werkt buitengewoon goed. Wordt naar mate de serie vordert alleen maar beter. In de laatste 2 seizoenen gaat de Obama propaganda machine wel helemaal los. Maar ook dat is eigenlijk wel grappig.quote:Op zondag 23 december 2012 20:17 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem en William Shatner tot nu toe geweldig
Gewoon series rekerst kijken dan!quote:
Mooie plaat. Niks mis met jouw muzieksmaak.quote:Op zondag 23 december 2012 20:27 schreef eriksd het volgende:
I Knew You Were Waiting (For Me).
Wat een kraker is dat toch.
Welk boek is dat?quote:
wel chill hoor boekequote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Boeken![]()
Nog bij geen enkel vak een meerwaarde gebleken.
Zal in de masterfase waarschijnlijk/hopelijk anders zijn.
Zo duur is dat toch niet? 40-60 euro is heel normaal.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Tchock het volgende:
Als de bachelorboeken al zo duur zijn trouwens, wat kosten boeken voor Mastervakken met nóg kleinere oplages dan?
Inderdaad. Mijn duurste boek in de masterfase was 92 euro. En een wetbundel van 70 euro. De rest zit allemaal rond de 50 euro.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo duur is dat toch niet? 40-60 euro is heel normaal.
Ja toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:
Kutzooi.. houdt de navigator er mee op.
Wanneer heb je nou kennis genomen van de strafbeschikking? Op het moment dat je de brief hebt ontvangen?
Was dat niet het moment van verzending ? De dag erna gaat de termijn lopen dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:
Kutzooi.. houdt de navigator er mee op.
Wanneer heb je nou kennis genomen van de strafbeschikking? Op het moment dat je de brief hebt ontvangen?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Was dat niet het moment van verzending ? De dag erna gaat de termijn lopen dacht ik.
dus dat gaat goedquote:rtikel 257e 1. Tegen een strafbeschikking kan de verdachte verzet doen binnen veertien dagen nadat het afschrift in persoon aan hem is uitgereikt, dan wel zich anderszins een omstandigheid heeft voorgedaan waaruit voortvloeit dat de strafbeschikking hem bekend is. Onverminderd de vorige zin kan tegen een strafbeschikking waarin een geldboete van niet meer dan ¤ 340 is opgelegd, wegens een overtreding welke ten hoogste vier maanden voor toezending is gepleegd, verzet worden gedaan tot uiterlijk zes weken na toezending. Verzet kan niet worden gedaan indien de verdachte afstand heeft gedaan van de bevoegdheid daartoe door vrijwillig aan de strafbeschikking te voldoen. Verzet kan voorts niet worden gedaan indien de verdachte, bijgestaan door een raadsman, schriftelijk afstand heeft gedaan van de bevoegdheid daartoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |