Welk boek is dat?quote:
wel chill hoor boekequote:Op zondag 23 december 2012 21:01 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Boeken![]()
Nog bij geen enkel vak een meerwaarde gebleken.
Zal in de masterfase waarschijnlijk/hopelijk anders zijn.
Zo duur is dat toch niet? 40-60 euro is heel normaal.quote:Op zondag 23 december 2012 20:54 schreef Tchock het volgende:
Als de bachelorboeken al zo duur zijn trouwens, wat kosten boeken voor Mastervakken met nóg kleinere oplages dan?
Inderdaad. Mijn duurste boek in de masterfase was 92 euro. En een wetbundel van 70 euro. De rest zit allemaal rond de 50 euro.quote:Op zondag 23 december 2012 21:13 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Zo duur is dat toch niet? 40-60 euro is heel normaal.
Ja toch?quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:
Kutzooi.. houdt de navigator er mee op.
Wanneer heb je nou kennis genomen van de strafbeschikking? Op het moment dat je de brief hebt ontvangen?
Was dat niet het moment van verzending ? De dag erna gaat de termijn lopen dacht ik.quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Yreal het volgende:
Kutzooi.. houdt de navigator er mee op.
Wanneer heb je nou kennis genomen van de strafbeschikking? Op het moment dat je de brief hebt ontvangen?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Was dat niet het moment van verzending ? De dag erna gaat de termijn lopen dacht ik.
dus dat gaat goedquote:rtikel 257e 1. Tegen een strafbeschikking kan de verdachte verzet doen binnen veertien dagen nadat het afschrift in persoon aan hem is uitgereikt, dan wel zich anderszins een omstandigheid heeft voorgedaan waaruit voortvloeit dat de strafbeschikking hem bekend is. Onverminderd de vorige zin kan tegen een strafbeschikking waarin een geldboete van niet meer dan ¤ 340 is opgelegd, wegens een overtreding welke ten hoogste vier maanden voor toezending is gepleegd, verzet worden gedaan tot uiterlijk zes weken na toezending. Verzet kan niet worden gedaan indien de verdachte afstand heeft gedaan van de bevoegdheid daartoe door vrijwillig aan de strafbeschikking te voldoen. Verzet kan voorts niet worden gedaan indien de verdachte, bijgestaan door een raadsman, schriftelijk afstand heeft gedaan van de bevoegdheid daartoe.
jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Allebei kan dus, afhankelijk van het bedrag ?
Hij schijnt ook hele saaie colleges te geven heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 23 december 2012 20:49 schreef Ryon het volgende:
Is de UvA overgestapt op Schlössels? De verraders!
nicequote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
Will I Am belt glazenhuisje op, hoe vet
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude marktquote:Op maandag 24 december 2012 00:34 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, ik moet morgen nog naar de rechtbank gaan om in verzet te gaan tegen die bon. Als bijzonder gevolmachtigde mag dat niet schriftelijk
ja, rechtbank den haag, slimmerd.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude markt
uiteindleijk blij dat ik thuis SR ben gaan kijken met bier want
1. het is i.t.t. de andere nachten nu nog erg druk
2. het bier is hier gratis en daar 5 euro per 0,4L glas
3. het regent
Beetje uit de richting maar ik dacht dat de intercity vanuit Den Haag CS om het half uur rijdt naar Enschedequote:
Wat snap je niet aan, dikke lul met je enschede?quote:Op maandag 24 december 2012 00:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beetje uit de richting maar ik dacht dat de intercity vanuit Den Haag CS om het half uur rijdt naar Enschede
Zo gemoedelijk en gezellig als het in Enschede is zal het nooit ergens in de Randstad kunnen zijn!quote:Op maandag 24 december 2012 00:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan, dikke lul met je enschede?
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.quote:Op maandag 24 december 2012 00:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
haha beter ga je dan naar rechtbank almelo, kun je gelijk door naar Enske voor pils op de oude markt
uiteindleijk blij dat ik thuis SR ben gaan kijken met bier want
1. het is i.t.t. de andere nachten nu nog erg druk
2. het bier is hier gratis en daar 5 euro per 0,4L glas
3. het regent
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!quote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.
he, a, jij ook Hierquote:Op maandag 24 december 2012 00:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Face it, blijkbaar zit hier niemand te wachten op Enschede en SR.
Er staat ook 'hier' als in hier in het topic.quote:Op maandag 24 december 2012 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou vraag me af waarom het dan de drukste SR ooit is met vandaag dik 350.000 mensen en morgen waarschijnlijk meer dan een half miljoen in het centrum. en recordbedrag natuurlijk!!
EN HET IS FUCKING GEZELLIG KUT RANDSTAD TWENTE IS BESTE LALA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |